Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en som holder på lukt, og som er god og brukervennlig! 

Anonymkode: ada20...0d0

Skrevet

Jeg er ganske fornøyd med den fra Barnas hus. Ikke prøvd noen andre da.

Anonymkode: 971b9...9f4

Skrevet

Har Ubbi, deilig å slippe å kjøpe spesialposer. Men lukter som satan når man åpner lokket om man ikke er flink til å bytte raskt nok 😊 Ellers lukter det ingenting. 

Anonymkode: 6bdde...167

• Nyttig 1
Skrevet

Vi hadde vanlig søppeldunk med lokk. Funket som bare. Med helt vanlige poser.

Anonymkode: dc261...5e1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har konkludert med at det beste er en liten, vanlig pedalbøtte som tømmes ofte. Putter bæsjebleie i hundepose og legger i søppelbøtta. Klorer bøtta innimellom for å fjerne lukt.

Anonymkode: cdfb6...299

• Liker 5
Gjest Chicchi
Skrevet

Hold deg i alle fall unna Korbell. Begynner å stinke etter bare et par timer. Ifølge anmeldelsene var det bare fryd og gammen og folk kunne la være å bytte på flere dager. Det stinker ned hele doen. Jeg kjøpte den via BabyWorld, jeg tror de sensurerer negative anmeldelser. 

Skrevet
Chicchi skrev (1 time siden):

Hold deg i alle fall unna Korbell. Begynner å stinke etter bare et par timer. Ifølge anmeldelsene var det bare fryd og gammen og folk kunne la være å bytte på flere dager. Det stinker ned hele doen. Jeg kjøpte den via BabyWorld, jeg tror de sensurerer negative anmeldelser. 

Jepp! Helt enig med deg! Har den! Bruker til og med duftende poser når det er bæsjebleier, men lukter noe innmari! 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi hadde vanlig søppeldunk med lokk. Funket som bare. Med helt vanlige poser.

Anonymkode: dc261...5e1

Her også. Litt større en med pedal fra jysk. Pakker bæsjebleier i hundeposer og tar dem ut av huset med en gang.

Anonymkode: 0e359...a92

• Liker 1
Skrevet

Veldig fornøyd med en ordinær søppelpose som vi tar ut etter bæsjebleie :) 

Anonymkode: 0a1e9...f51

• Liker 2
Skrevet

Bruker bare vanlige bleieposer og hiver i vanlig restavfallspose.  Den blir tømt ofte, så blir ikke lukt.  Hadde bleiebøtte med første, men når det blei ordentlig bæsjelukt var det ikke så ålreit med den lenger.  Ikke brukt den nå med andremann.  Hadde ikke giddi å bruke penger på en bleiebøtte.

Skrevet

Tissebleier går i restavfall, bæsjebleier i bleieposer og ut i søppeldunken😅

Tømmer restavfall hver dag, men bæsjebleier lukter uansett hva man putter de i syns jeg. Spesielt om man har de i en tett dunk på varmekabler 🤢

Anonymkode: 7cb16...66f

• Nyttig 1
Skrevet

Kaster bleier i hundeposer og rett i restavfall. Bæsjebleier hender det jeg går rett ut i søpla med. Jeg takler ikke bleiebøttene og de «eksplosjonene» som kommer når man åpner dem, og legger seg som en eim over hele badet.. 

Anonymkode: 1ff2d...cd5

• Nyttig 2
Skrevet

Bruker bare vanlig bøtte, brukt den fra ikea som kn henges på stellebordet til 2 unger nå.

Bæsjebleiene før de får fast føde lukter ikke så de kastet jeg med tissebleiene, når bæsjen begynner å lukte mer så kastes de i små bæsjeposer og kastes utendørs. 

Anonymkode: b46c3...c3d

• Liker 1
Skrevet

Korbell. Har den på en liten krakk for å få litt avstand til varmekablene. 

Anonymkode: f5ad7...59f

Skrevet

Med førstemann brukte vi vanlig pedalbøtte, og la bleiene først i en sånn hundepose godt igjenknytta. Jeg kan aldri huske at det rakk å lukte, men gikk  ut med den søpla hver-annenhver dag. Ganske enkelt fordi den ble full, vi hadde ikke så stor søppeldunk.

Med andremann fikk vi en gratis bleiebøtte fra Barnas hus. Den funka ok, den. Vi gadd ikke bry oss med spesialposene etter at vi gikk tom for dem. Vi fant noen i passende størrelse, og brukte bare dem, uten at det var noen forskjell overhodet. Den hadde mer plass enn pedalbøtta, og opplevde ikke særlig stank. 

Hvis du ikke får en gratis, så synes jeg det er veldig liten vits i å ha en sånn. Pedalbøtta fungerte utmerka.

Anonymkode: 19d5b...6a1

Annonse
Skrevet

Brukte en vanlig søppelbøtte med lokk, og hundeposer. 

Anonymkode: 27910...2a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bruker bare vanlig bøtte, brukt den fra ikea som kn henges på stellebordet til 2 unger nå.

Bæsjebleiene før de får fast føde lukter ikke så de kastet jeg med tissebleiene, når bæsjen begynner å lukte mer så kastes de i små bæsjeposer og kastes utendørs. 

Anonymkode: b46c3...c3d

Samme her. Funket fint. Like greit at man må ut med posen ofte.

Anonymkode: bbb29...4c9

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...