AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #1 Skrevet 13. februar 2024 Møtte en sjarmerende mann på byen i helgen og vi la hverandre til på snap. Han var veldig på og planla både første date og 5-10 år frem i tid 😅 Veldig koselig kveld der jeg følte han bare hadde øyne for meg, men vi var begge godt brisne og jeg var litt bevisst på at dette kunne være litt fyllerøl. Så jeg sa ja til date, på den betingelsen at han gjentok invitasjonen edru. Nå har vi snappet frem og tilbake siden, og jeg følte stemningen var god senest i gårkveld, men jeg har dessverre ikke fått invitasjonen til date. Så klaget litt til noen felles venner som var til stede på byen, og som har mast om oppdatering på om det har blitt noe mer med oss… I dag har jeg sendt to snapper. De blir åpnet med en gang, men ingen respons på dem. (Han har på snapmap. Er «bare hjemme» og stadig aktiv). Det gjør overraskende vondt til å bare ha vært et kortvarig bekjentskap. Har han plutselig mistet interessen? Og hva gjør jeg? Sletter han eller bare venter på at han event tar noe initiativ? Anonymkode: 28cf0...d68 2
imagineme Skrevet 13. februar 2024 #2 Skrevet 13. februar 2024 Du sitter stille og rolig i båten 🙂 Hvis han oppriktig er interessert, sender han deg en melding. Allikevel, skal du ikke la det gå altfor lang tid før du bare glemmer han. 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #3 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Møtte en sjarmerende mann på byen i helgen og vi la hverandre til på snap. Han var veldig på og planla både første date og 5-10 år frem i tid 😅 Veldig koselig kveld der jeg følte han bare hadde øyne for meg, men vi var begge godt brisne og jeg var litt bevisst på at dette kunne være litt fyllerøl. Så jeg sa ja til date, på den betingelsen at han gjentok invitasjonen edru. Nå har vi snappet frem og tilbake siden, og jeg følte stemningen var god senest i gårkveld, men jeg har dessverre ikke fått invitasjonen til date. Så klaget litt til noen felles venner som var til stede på byen, og som har mast om oppdatering på om det har blitt noe mer med oss… I dag har jeg sendt to snapper. De blir åpnet med en gang, men ingen respons på dem. (Han har på snapmap. Er «bare hjemme» og stadig aktiv). Det gjør overraskende vondt til å bare ha vært et kortvarig bekjentskap. Har han plutselig mistet interessen? Og hva gjør jeg? Sletter han eller bare venter på at han event tar noe initiativ? Anonymkode: 28cf0...d68 Ikke send noe mer. Er han interessert, tar han kontakt. For din egen skyld, ikke vis at du er veldig interessert om han ikke er det. Det blir bare morro for han. Vært igjennom det samme selv. Ikke gjør deg selv vondt ved å gi falske forhåpninger til deg selv. Mange som bare lirer av seg tull uten at de mener noe med det. Anonymkode: 563e8...fc5 3
exictence Skrevet 13. februar 2024 #4 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har han plutselig mistet interessen? Og hva gjør jeg? Sletter han eller bare venter på at han event tar noe initiativ? Anonymkode: 28cf0...d68 Kanskje noe mer spennende han kjente til dukket plutselig opp. Eller kanskje har han fått kalde føtter. Jeg synes ikke du skal slette ham. Men ikke gjøre noe som helst. Kanskje han på et tidspunkt svarer. Om han ikke svarer, så gå videre. Spurte du ham om noe på de siste snappene dine? 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #5 Skrevet 13. februar 2024 Det var sikkert bare fyllesnakk. Virker som om han love bomber. Anonymkode: 712ad...fe3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #6 Skrevet 13. februar 2024 exictence skrev (1 time siden): Kanskje noe mer spennende han kjente til dukket plutselig opp. Eller kanskje har han fått kalde føtter. Jeg synes ikke du skal slette ham. Men ikke gjøre noe som helst. Kanskje han på et tidspunkt svarer. Om han ikke svarer, så gå videre. Spurte du ham om noe på de siste snappene dine? Sånt jeg tenker og. Føler meg helt håpløs som nesten er sjalu uten å vite hva jeg er sjalu på… Var ikke direkte noe spørsmål nei, mer en oppdatering på hverdagen (jobb, tannlege ++). Det er bare kontrasten til de to siste dagene der jeg fikk følge han gjennom stå opp- trene- handle -middag… til i dag der det er helt helt stille. Siste vi gjorde i går var en lengre samtale og «god natt». Så bare merkelig. Og jeg klarer ikke la være. Følger med på at han stadig er aktiv på snap og at scoren går opp… så han sender tydligvis snapper, bare ikke til meg. Anonymkode: 28cf0...d68
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #7 Skrevet 14. februar 2024 Da ligger det i kortene at han hadde flere damer han sjonglerte med, og nå er han "på" når det gjelder en annen. Synes det er dårlig gjort overfor deg, og tror du gjør klokt i å glemme hele fyren raskest mulig. Det hadde tatt ham et øyeblikk å sende deg en bekreftelse, i stedet gir han blaffen. Dårlig stil. Anonymkode: 8178d...75b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #8 Skrevet 16. februar 2024 Oppdatering: Plutselig kom det en snap senere på kvelden, streaken vår dødde ikke (ikke at jeg bryr meg om det men) og jeg lot være å svare. Er han kald så kan jeg være kald. Og han sendte faktisk en til som jeg bevisst ventet 40 minutter med å åpne, men der svarte jeg helt automatisk før jeg rakk å tenke. Neste dag sendte han en selfie fra jobb, som jeg svarte litt flørtende på og fikk respons på mitt svar også, og så var vi i gang igjen torsdag formiddag og jeg fikk opp håpet igjen... Jeg skal ut å reise, så skrudde på snapmap siden det faktisk skjer noe spennende i livet mitt, og litt mindre mas fra familien om hvor jeg er/har det bra osv. I det jeg skrudde på forsvant han fra kartet (kan også være pga jobb, ikke meg nødvendigvis) men nå er vi tilbake på ett døgn der han bare reader, og ikke er synlig på kart... (og den første av de to var noe en som bryr seg om meg burde svare på). Så det er offisielt. Jeg GIR OPP! Orker ikke mer følelsesmessig berg og dalbane, og ikke ha vi sjans til å møtes før i mai heller. Enten er han veldig tafatt edru, eller så var det tykke ølbriller i helgen. TS Anonymkode: 28cf0...d68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå