AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #1 Del Skrevet 13. februar 2024 Sorry overskriften, visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere meg 😅 Er på dag 4 av Rekovelle og skal snart begynne med Cetrotide før eggløsningssprøyte. Jeg syns «alle» får Bemfola, Menopur, Fyrmadel osv, jeg er medlem i mange grupper og har sett svært få som får denne kombinasjonen vi har fått. Finner lite om vår kombo når jeg søker også, er det noen her som har vært borti den? Vi er 35, normal syklus, normal/litt lav AMH og normal sædprøve. Fjernet 2 eggledere Anonymkode: 91c34...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #2 Del Skrevet 13. februar 2024 Sorry overskriften, visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere meg 😅 Er på dag 4 av Rekovelle og skal snart begynne med Cetrotide før eggløsningssprøyte. Jeg syns «alle» får Bemfola, Menopur, Fyrmadel osv, jeg er medlem i mange grupper og har sett svært få som får denne kombinasjonen vi har fått. Finner lite om vår kombo når jeg søker også, er det noen her som har vært borti den? Vi er 35, normal syklus, normal/litt lav AMH og normal sædprøve. Fjernet 2 eggledere Anonymkode: 4f683...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #3 Del Skrevet 13. februar 2024 Klarte å poste innlegget 2 ganger.. Admin må bare slette Anonymkode: 91c34...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 13. februar 2024 #4 Del Skrevet 13. februar 2024 Er veldig varierende hva man får. Har en venninne som bruker samme kombinasjon. Hun fikk Cetrotide istedenfor Fyremadel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. februar 2024 #5 Del Skrevet 13. februar 2024 Cetrotide og fyremadel har samme virkestoff, men det er to forskjellige produsenter :-) rekovelle er en relativt ny medisin her i Norge, det har i alle fall vært studier på hvor virkningsfull den er. Rekovelle er veldig lik bemfola og gonal f, så måte at virkestoffet er mer eller mindre det samme. Bemfola og gonal f er av follitropin alfa mens rekovelle er follitropkn delta. Veldig liten forskjell, men studiene har gått ut på om rekovelle er "bedre" fordi delta krever mindre dose for samme effekt som medisin laget av alfa. Menopur er forskjellig fordi virkestoffene er LH i tillegg til FSH (follitropin). De med lav lh får ofte flere og bedre egg med menopur. les mer her hvis du vil: https://www.legemiddelhandboka.no/L14.4.1.1/Follitropin_og_urofollitropin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #6 Del Skrevet 13. februar 2024 Neutral90 skrev (29 minutter siden): Cetrotide og fyremadel har samme virkestoff, men det er to forskjellige produsenter 🙂 rekovelle er en relativt ny medisin her i Norge, det har i alle fall vært studier på hvor virkningsfull den er. Rekovelle er veldig lik bemfola og gonal f, så måte at virkestoffet er mer eller mindre det samme. Bemfola og gonal f er av follitropin alfa mens rekovelle er follitropkn delta. Veldig liten forskjell, men studiene har gått ut på om rekovelle er "bedre" fordi delta krever mindre dose for samme effekt som medisin laget av alfa. Menopur er forskjellig fordi virkestoffene er LH i tillegg til FSH (follitropin). De med lav lh får ofte flere og bedre egg med menopur. les mer her hvis du vil: https://www.legemiddelhandboka.no/L14.4.1.1/Follitropin_og_urofollitropin Tusen takk for info ☺️ Anonymkode: 91c34...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 13. februar 2024 #7 Del Skrevet 13. februar 2024 Slått to like tråder sammen. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå