AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #1 Skrevet 13. februar 2024 Møtt en fyr via Tinder 2 ganger nå, han tar mye kontakt og virker relativt på. Hyggelig og oppegående fyr, med livet på stell (skilt og 2 barn eneste minus) små barn! Jeg begynner å bli godt oppi 30 årene og ønsker meg et barn.. Problemet er at jeg ikke føler noe forelskelse for denne fyren i det hele tatt 😥 er det vanlig? I mine tidligere relasjoner så har jeg vært veldig forelsket, men vet jo selvfølgelig at det også kan gå over. Vi skal møtes igjen på lørdag… men føler hvis jeg fortatt ikke kjenner på noe følelser etter lørdag så bør jeg vel avslutte relasjonen? 😅 Anonymkode: 2207a...19c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #2 Skrevet 13. februar 2024 Jeg følte ingenting av dette for eksen i starten, men er mann og har ikke vært forelsket siden jeg var barn, men blir utrolig glad i de når vi er sammen og hadde skikkelig kjærlighetssorg når det ble slutt Tror ikke jeg er så følelsesstyrt Anonymkode: 596ba...9ce
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #3 Skrevet 13. februar 2024 Forelsket etter 2 møter? Tror det er uvanlig Anonymkode: 7bfde...782 4
svartkatt Skrevet 13. februar 2024 #4 Skrevet 13. februar 2024 Dere har jo knapt møtt hverandre. Har kanskje ikke hatt kontakt så mye lengre heller? Det skjer ikke på null komma niks for alle folk.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #5 Skrevet 13. februar 2024 Vi er alle forskjellige. Vet ikke hva du legger i "forelskelse", men føler du absolutt ingenting så spørs det som det er sjans for at dette blir noe greie på. Jeg synes en del damer har alt for høye forventninger til følelser, kribling og sommerfugler. Virker som de desperat jakter den følelsen de hadde da de var 16 og det nærmeste de kommer er usikkerheten, spenningen og svingningene som usunne relasjoner gir (typ menn med unnvikende trekk eller rene badboys). Men føler du ingenting, så føler du ingenting. Du kan ikke tvinge fram følelser heller. Anonymkode: 24007...b66 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #6 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er alle forskjellige. Vet ikke hva du legger i "forelskelse", men føler du absolutt ingenting så spørs det som det er sjans for at dette blir noe greie på. Jeg synes en del damer har alt for høye forventninger til følelser, kribling og sommerfugler. Virker som de desperat jakter den følelsen de hadde da de var 16 og det nærmeste de kommer er usikkerheten, spenningen og svingningene som usunne relasjoner gir (typ menn med unnvikende trekk eller rene badboys). Men føler du ingenting, så føler du ingenting. Du kan ikke tvinge fram følelser heller. Anonymkode: 24007...b66 Ønsker i hvertfall å kjenne på en tiltrekning til fyren, trenger ikke å bli stormende forelsket liksom. Det blir kanskje litt kjedelig å blant annet dele seng med en man ikke er tiltrukket av. Anonymkode: 2207a...19c
Hannah80 Skrevet 13. februar 2024 #7 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg synes en del damer har alt for høye forventninger til følelser, kribling og sommerfugler. Virker som de desperat jakter den følelsen de hadde da de var 16 og det nærmeste de kommer er usikkerheten, spenningen og svingningene som usunne relasjoner gir (typ menn med unnvikende trekk eller rene badboys). Men føler du ingenting, så føler du ingenting. Du kan ikke tvinge fram følelser heller. Anonymkode: 24007...b66 Det er dette jeg vil ha. Og som jeg endelig har funnet etter mange år som singel. Når man vet hvordan en forelskelse KAN være, så nytter det ikke å slå seg til ro når disse følelsene er fraværende. Og man kan være vilt forelska, men likevel ha den tryggheten rundt det hele. 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #8 Skrevet 13. februar 2024 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Det er dette jeg vil ha. Og som jeg endelig har funnet etter mange år som singel. Når man vet hvordan en forelskelse KAN være, så nytter det ikke å slå seg til ro når disse følelsene er fraværende. Og man kan være vilt forelska, men likevel ha den tryggheten rundt det hele. Ts! Jeg tror man må ha litt krinlinger i hvertfall, kjenne på en god følelse når man ser hverandre og tenke at man virkelig har lyst til å være sammen med denne personen. Anonymkode: 2207a...19c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #9 Skrevet 13. februar 2024 9 minutter siden, Hannah80 said: Det er dette jeg vil ha. Og som jeg endelig har funnet etter mange år som singel. Når man vet hvordan en forelskelse KAN være, så nytter det ikke å slå seg til ro når disse følelsene er fraværende. Og man kan være vilt forelska, men likevel ha den tryggheten rundt det hele. Jepp, Hannah. Jeg skjønner det og er helt enig. Poenget mitt var ikke at man ikke skal oppleve det. Tvert i mot! Jeg vil også det. Poenget mitt er at en del har for høye forventninger til disse følelsene. Mange tror de finner det hos veldig usunne forbindelser og det ender alltid dårlig. Ekte, sunn forelskelse er det ingenting som slår. Som jeg sier til TS, føler hun ingenting, så tror jeg ikke det er liv laga. Anonymkode: 24007...b66 1
Hannah80 Skrevet 13. februar 2024 #10 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jepp, Hannah. Jeg skjønner det og er helt enig. Poenget mitt var ikke at man ikke skal oppleve det. Tvert i mot! Jeg vil også det. Poenget mitt er at en del har for høye forventninger til disse følelsene. Mange tror de finner det hos veldig usunne forbindelser og det ender alltid dårlig. Ekte, sunn forelskelse er det ingenting som slår. Som jeg sier til TS, føler hun ingenting, så tror jeg ikke det er liv laga. Anonymkode: 24007...b66 Da er vi enige, hehe:) Tror heller ikke det er liv laga når følelsene er fraværende, selv etter å ha truffet han et par ganger.
Queen19 Skrevet 13. februar 2024 #11 Skrevet 13. februar 2024 Jeg blir ikke så lett forelsket, så det er litt fremmed for meg å avslutte en potensiell relasjon, etter bare 3 møter. Men jeg har jo følt på en tiltrekning og en nysgjerrighet, kanskje litt fascinasjon, og hvis det har vært fraværende, så har jeg ikke utviklet det til noe mer.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #12 Skrevet 13. februar 2024 Dette er hovedgrunnen til at så mange «ikke finner kjærligheten». Du forventer noe etter TO treff? Hva med å forsøke å bli kjent med mannen, før du avskriver han? Anonymkode: 4301b...f16
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #13 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Dette er hovedgrunnen til at så mange «ikke finner kjærligheten». Du forventer noe etter TO treff? Hva med å forsøke å bli kjent med mannen, før du avskriver han? Anonymkode: 4301b...f16 Holder på med det da vi skal treffes til helgen, jeg skal virkelig gi fyren en sjanse ☺️ Anonymkode: 2207a...19c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #14 Skrevet 13. februar 2024 Ts. En ting du bør være bevisst på er om du bidrar til en arena hvor dere kan flørte og gnistre litt. Hvis du bevisst eller ubevisst styrer samtalen i retning av kjedelige ting, sånt som du ville snakket med tanta di om, så blir det vanskelig for ham å vise seg fram. Han har selvfølgelig et ansvar for å styre daten han også, men det er ikke alltid lett. Spesielt ikke hvis han er litt sjenert av natur og lar deg styre litt. Da må du kanskje lokke ham fram litt med litt flørt du også. Jeg har et eksempel. Jeg var på gåtur date med en dame. Hun prata opp og ned om hverdagslige ting som jobb, oppvekststedet sitt og (husker ikke alt). Jeg prøvde å styre inn på mer personlige ting, feks ting hun var entusiastisk om og hvorfor det ga henne glød, men hun svarte bare vagt på det og fortsatte videre i samme sporet. Etter to dater med det sender hun meg en melding om at hun ikke kjenner kjemien. "Nei, sier du det" tenkte jeg. Det var jo direkte kjedelig. Dette var jo ikke date. Det var en pratetur for venninner. Jeg går ikke på gåtur date igjen. Elendig måte å prøve å skape connection. Jeg påstår ingenting om dine dater. Men spiller inn noen tanker. Synes det er fint du prøver å gjøre noe ut av det. Kanskje dere knekker koden og gnistene fyker. Er det flatline lenge nok, kan det hende du må gjøre som legene på TV og "call the time of death" for dette. Men ikke misforstå. Jeg heier på dere. Er romantiker selv og håper dette går bra! 😊 Anonymkode: 24007...b66
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #15 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ts. En ting du bør være bevisst på er om du bidrar til en arena hvor dere kan flørte og gnistre litt. Hvis du bevisst eller ubevisst styrer samtalen i retning av kjedelige ting, sånt som du ville snakket med tanta di om, så blir det vanskelig for ham å vise seg fram. Han har selvfølgelig et ansvar for å styre daten han også, men det er ikke alltid lett. Spesielt ikke hvis han er litt sjenert av natur og lar deg styre litt. Da må du kanskje lokke ham fram litt med litt flørt du også. Jeg har et eksempel. Jeg var på gåtur date med en dame. Hun prata opp og ned om hverdagslige ting som jobb, oppvekststedet sitt og (husker ikke alt). Jeg prøvde å styre inn på mer personlige ting, feks ting hun var entusiastisk om og hvorfor det ga henne glød, men hun svarte bare vagt på det og fortsatte videre i samme sporet. Etter to dater med det sender hun meg en melding om at hun ikke kjenner kjemien. "Nei, sier du det" tenkte jeg. Det var jo direkte kjedelig. Dette var jo ikke date. Det var en pratetur for venninner. Jeg går ikke på gåtur date igjen. Elendig måte å prøve å skape connection. Jeg påstår ingenting om dine dater. Men spiller inn noen tanker. Synes det er fint du prøver å gjøre noe ut av det. Kanskje dere knekker koden og gnistene fyker. Er det flatline lenge nok, kan det hende du må gjøre som legene på TV og "call the time of death" for dette. Men ikke misforstå. Jeg heier på dere. Er romantiker selv og håper dette går bra! 😊 Anonymkode: 24007...b66 Han er ikke sjenert, det vil jeg ikke si. Han er en veldig normalt oppegående og hyggelig mann. Jeg skal prøve å legge litt mere til rette for litt flørtete tone neste gang vi treffes. Forstår at det ikke alltid er kjærlighet ved første blikk, og at følelsene kan komme litt etterhvert. Takk for et fint svar ☺️ Anonymkode: 2207a...19c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå