Gå til innhold

Kan jeg gå med rosa dress i begravelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nylig investerte jeg i en rosa dress, og kun 3 uker senere gikk dessverre min kjære mor bort. Blir det da feil av meg å bruke den rosa dressen? Orker liksom ikke bruke 2000 kr på ny dress for en kjedelig dag liksom. Hva syntes dere?

Anonymkode: 51d99...beb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nylig investerte jeg i en rosa dress, og kun 3 uker senere gikk dessverre min kjære mor bort. Blir det da feil av meg å bruke den rosa dressen? Orker liksom ikke bruke 2000 kr på ny dress for en kjedelig dag liksom. Hva syntes dere?

Anonymkode: 51d99...beb

Tja, var din mor en glad og fargerik person? Hva hadde hun sagt om du hadde spurt henne om å bruke den i begravelse? 

Når jeg dør, hadde jeg elsket at alle kom i de klærne de ønsket. Jo mer farger, jo bedre :) 

Anonymkode: 1ff6e...eda

• Liker 3
Skrevet

Jeg har rosa dress jeg elsker, men hadde aldri brukt den i en begravelse.

Skulle jeg dødd hadde jeg derimot syntes det ville vært veldig morsom om alle gikk i rosa.

Anonymkode: 7fb64...0d4

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig kan du ikke det, lov å bruke vett.

Anonymkode: 9c626...827

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tenker at når det er DIN mor, og gitt at dere hadde et godt forhold før hun døde, så er det helt ok.

Dersom dette hadde vært en fjern slektning så ville jeg syntes det var veldig respektløst, men nærmeste familie synes jeg bør få frie tøyler når det gjelder hvordan de vil minnes/feire sine kjære. 

• Hjerte 1
Skrevet
Beloved skrev (6 minutter siden):

Jeg tenker at når det er DIN mor, og gitt at dere hadde et godt forhold før hun døde, så er det helt ok.

Dersom dette hadde vært en fjern slektning så ville jeg syntes det var veldig respektløst, men nærmeste familie synes jeg bør få frie tøyler når det gjelder hvordan de vil minnes/feire sine kjære. 

Men TS vil ikke gå i rosa dress for å hedre sin mor. Han vil gå i rosa dress fordi han ikke gidder bruke 2000 kr på en mørk dress. 

Det er forøvrig en trolletråd. En ganske døll en og. 

Anonymkode: a9b46...d47

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

"En kjedelig dag"? Din mors begravelse, og det er slik du beskriver den? Tror lite på dette. 

Anonymkode: 8b415...b7b

• Liker 2
Skrevet

Du har vel en mørk bukse og en skjorte du kan bruke? 

Anonymkode: 01124...710

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

"En kjedelig dag"? Din mors begravelse, og det er slik du beskriver den? Tror lite på dette. 

Anonymkode: 8b415...b7b

En begravelse er jo kjedelig (ikke kjedsomhets kjedelig, men kjip kjedelig). 

TS, du kjenner din mor best så det er kun du som kan vite om det er innafor med rosa dress. Om du har søsken eller gjenlevende far, så kan du jo høre hva de tenker? 

kondolerer.

Anonymkode: 6aa52...199

Skrevet

Ville moren din synes det var ok? Du kjenner jo henne best, hvis hun hadde synes at det var gøy, kanskje selv var en fargerik person, så kjør på. 

Anonymkode: 2a312...7f8

Skrevet

Kjør på. Hva er det værste som kan skje? 

Anonymkode: 1f365...081

Skrevet

Jeg ville ikke følt meg bekvemt med et slikt valg uten at det var spesifisert av den avddøde at man skulle bruke farger.

Skrevet

Beklager, men utifra hvordan du skriver så tror jeg dette innlegget er funnet på og ikke er reelt.

Anonymkode: a59c3...872

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, det kan du ikke.

Anonymkode: a0fcc...c57

Skrevet

Tror ikke på deg

Anonymkode: 6159a...46e

Skrevet

Altså gå med rosa dress i begravelsen til din mor. Fordi du ikke vil bruke penger på en dress. Helt utrolig hva du tenker. En stiller ikke i en begravelse i rosa dress. Er vel mulig å tenke litt selv hva som er normalt og ikke normalt? Nei hvis du ikke kan bruke penger på en sort dress pga en begravelse til din mor så lurer jeg på hvordan din tankegang er. 

Anonymkode: 19f25...e22

Skrevet

Klarer faktisk ikke å tro på deg her. 

Anonymkode: 35eb1...9cb

Skrevet

Troll-credit-www.classictroll.jpg?h=e349

Anonymkode: d31fc...8d2

Skrevet

😂😂😂

Og i tilfelle det ikke er tull:

Rosa dress i begravelse er KUN greit hvis den som er død har kommet med et spesifikt ønske om at det skal brukes farger i begravelsen.

Anonymkode: 92065...564

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...