Gå til innhold

Bunad i gresk-ortodoks barnedåp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor utenlands og har blitt invitert i en gresk-ortodoks barnedåp til en estisk-pakistansk familie. Blir bunad helt feil eller helt riktig?

Anonymkode: ceb46...6ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er komfortabel med å skille deg litt ut i mengden, hvorfor ikke?

Skrevet

Jeg synes det er koselig når folk kler seg opp i sine tradisjonsantrekk, uansett hvor de er fra. Det er jo festantrekk og det fineste de har, så opplever det bare som respektfullt. Men om du er usikker så kan du jo spørre foreldrene om de synes det er passende? 

Anonymkode: 13ac0...aa3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bor utenlands og har blitt invitert i en gresk-ortodoks barnedåp til en estisk-pakistansk familie. Blir bunad helt feil eller helt riktig?

Why not. De syns sikkert det er artig... Tror jeg

• Liker 1
Skrevet

Bruk den med glede og stolthet. Du kommer til å få mange positive kommentarer ❤️

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så spennende! Kan du ikke høre med vertskapet om det er greit å komme i bunad, da? :) 

Anonymkode: 66267...e5e

Skrevet

Det er vel russerne i Estland som er ortodokse. Estlands statsreligion er vel Luthersk. Så hvor finner denne dåpen sted?

Anonymkode: 1135b...364

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.2.2024 den 0.40):

Det er vel russerne i Estland som er ortodokse. Estlands statsreligion er vel Luthersk. Så hvor finner denne dåpen sted?

Anonymkode: 1135b...364

I Hellas eller på Kypros sannsynligvis. 

Bunad er helt passende her!

Anonymkode: ffe4a...e12

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...