Gjest Gjest_sofie_* Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 noen som vet om det går ann å få kjøpt sånn frisør blekemiddel noe sted?? pulver og sånn man blander med..kan man få kjøpt på nettet?? ebay?
Latee Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 Du kan jo prøve eBay, men pass på at du får et ordentlig produkt da du ikke vil ha ødelagt hår
Gjest Fruktfat Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 pulver og sånn man blander med.. ← pulver og sånn man blander med... lykke til... hvorfor i all verden kjøper du ikke bare bleking i butikken? om du ikke en gang vet hva det heter, vet du hvordan du blander? i hvilket forhold? hva slags prosent du skal bruke i forhold til ditt hår for å få det resultatet du vil ha? virketid? følger ikke med bruksanvisning på frisørprodukter...
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 pulver og sånn man blander med... lykke til... hvorfor i all verden kjøper du ikke bare bleking i butikken? om du ikke en gang vet hva det heter, vet du hvordan du blander? i hvilket forhold? hva slags prosent du skal bruke i forhold til ditt hår for å få det resultatet du vil ha? virketid? følger ikke med bruksanvisning på frisørprodukter... ← hehe jeg husker bare ikke hva det heter, sitter på skolen så var litt stresset. jeg har gjort det mange ganger. men poenget for hvorfor jeg skal ha frisørprodukt er at det bleker bedre, og hvis jeg skal bleke ettervekst hele tiden så er det både dyrt og stress og kjøpe en pakke med blekemiddel hver gang. det skjønner du vel.....
lillesky Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 Har de ikke det på apoteket? Iallefall den væska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå