AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #21 Del Skrevet 13. februar 2024 Som bergenser med høy reiseaktivitet gjennom både jobb og ferier, har jeg vært rimelig mye på Flesland i mitt liv. Aldri har jeg blitt frastjålet noe som helst, og jeg tviler på at personalet ved flyplassen driver og stjeler. Det er nok som andre her sier, at de har tatt den med seg og lagt den i bosset da de gikk. Det er ikke alt som er dyrt som er enkelt å se at faktisk er dyrt, så det er sikkert fort gjort å tenke at den flasken er blitt frareist og ikke vil bli etterlyst. Anonymkode: 365ab...33e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #22 Del Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du har en superfancy drikkeflaske til 500 kr så setter du den ikke fra deg på den måten. Da putter du den tilbake i veska mellom hver sup, eller holder den i hånda. Kanskje har damene stjålet den, kanskje har de kastet den i søpla. og kanskje har noen andre rukket å nappe den til seg i forbifarta på vei til ombordstigninga. Du kan ikke gjøre stort annet enn å bruke reiseforsikringa eller bare innse at du nå kanskje har lært å ta bedre vare på tingene dine. Anonymkode: d645b...33c Har ikke tenkt på at jeg kan bruke reiseforsikringen, men da er det nok egenandel? ts Anonymkode: 407b4...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #23 Del Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Som bergenser med høy reiseaktivitet gjennom både jobb og ferier, har jeg vært rimelig mye på Flesland i mitt liv. Aldri har jeg blitt frastjålet noe som helst, og jeg tviler på at personalet ved flyplassen driver og stjeler. Det er nok som andre her sier, at de har tatt den med seg og lagt den i bosset da de gikk. Det er ikke alt som er dyrt som er enkelt å se at faktisk er dyrt, så det er sikkert fort gjort å tenke at den flasken er blitt frareist og ikke vil bli etterlyst. Anonymkode: 365ab...33e Det merkelige er at de ikke kom etter meg med flaska, siden jeg stilte meg opp i kø 10 m fra benken der jeg satt og jeg var den eneste som satt der ts Anonymkode: 407b4...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #24 Del Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du har en superfancy drikkeflaske til 500 kr så setter du den ikke fra deg på den måten. Da putter du den tilbake i veska mellom hver sup, eller holder den i hånda. Kanskje har damene stjålet den, kanskje har de kastet den i søpla. og kanskje har noen andre rukket å nappe den til seg i forbifarta på vei til ombordstigninga. Du kan ikke gjøre stort annet enn å bruke reiseforsikringa eller bare innse at du nå kanskje har lært å ta bedre vare på tingene dine. Anonymkode: d645b...33c Jeg GLEMTE den-satte den ikke fra meg med vilje. ts Anonymkode: 407b4...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #25 Del Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen stjeler vel brukte drikkeflasker her i landet? Vil tro de antok det var søppel og kastet den. Anonymkode: 154eb...551 Folk stjeler alt mulig, og en metallflaske kan man vaske i oppvaskmaskinen ts Anonymkode: 407b4...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #26 Del Skrevet 13. februar 2024 Gått i søpla eller ramlet på gulvet eller lignende. Om det kun gikk 30 sekunder, ville du ha sett at de tok flaksen. Hvorfor skulle noen ha lyst til å stjele en brukt vannflaske? Anonymkode: b4e99...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #27 Del Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det merkelige er at de ikke kom etter meg med flaska, siden jeg stilte meg opp i kø 10 m fra benken der jeg satt og jeg var den eneste som satt der ts Anonymkode: 407b4...4c8 Ærlig talt... tror du at oppmerksomheten til rengjøringspersonalet på en flyplass der det ferdes mange tusen personer i løpet av en dag er rettet mot passasjerene?. Det virker som om du er veldig selvsentrert hvis du ikke klarer å sette deg inn i situasjonen hos de som jobber der, de følger selvfølgelig ikke med på hvem som setter fra seg hva hvor. De gjør jobben og når de ser en flaske eller en kopp som er etterlatt så går den selvfølgelig i søpla. Anonymkode: b986b...263 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #28 Del Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Gått i søpla eller ramlet på gulvet eller lignende. Om det kun gikk 30 sekunder, ville du ha sett at de tok flaksen. Hvorfor skulle noen ha lyst til å stjele en brukt vannflaske? Anonymkode: b4e99...e1d Jeg snudde ryggen til de før jeg løp tilbake, og så både over og under benken. Kom på nå at jeg faktisk kikket oppi søppelkassen som stod der, og der var det ingenting, så da har de tatt den med seg-enten som søppel eller at de tok den selv ts Anonymkode: 407b4...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #29 Del Skrevet 13. februar 2024 Den har gått i søpla, garantert. Anonymkode: ccd0a...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #30 Del Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det merkelige er at de ikke kom etter meg med flaska, siden jeg stilte meg opp i kø 10 m fra benken der jeg satt og jeg var den eneste som satt der ts Anonymkode: 407b4...4c8 Skjønner ikke helt hvordan du kunne stille deg opp i en kø når du tidligere skrev at det ikke var andre passasjerer der. Det var bare deg og rengjøringspersonalet der i følge deg. Anonymkode: 6537c...e25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #31 Del Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det merkelige er at de ikke kom etter meg med flaska, siden jeg stilte meg opp i kø 10 m fra benken der jeg satt og jeg var den eneste som satt der ts Anonymkode: 407b4...4c8 Igjen, de klarte ikke nødvendigvis å forstå at dette ikke var gjensatt engangsemballasje som du bare var for lat til å kaste i søppla. Dessuten kunne de ikke vite om den var din eller om den sto der fra før du kom. De hadde sikkert en søppelpose på tralla si, og har kastet den der da de gikk. Anonymkode: 215b7...682 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #32 Del Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det merkelige er at de ikke kom etter meg med flaska, siden jeg stilte meg opp i kø 10 m fra benken der jeg satt og jeg var den eneste som satt der ts Anonymkode: 407b4...4c8 Hvordan kunne de vite at det var din? Du sier jo selv at du står i kø og da kan det jo være mange andre sin også! Anonymkode: 1da7d...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #33 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Skjønner ikke helt hvordan du kunne stille deg opp i en kø når du tidligere skrev at det ikke var andre passasjerer der. Det var bare deg og rengjøringspersonalet der i følge deg. Anonymkode: 6537c...e25 Les hele innlegget. Jeg satte meg på gaten ved siden av der flyet mitt sin gate var, og der hvor jeg satt var det tomt. 10 meter bortenfor begynte køen, på andre siden av en glassvegg Ts Anonymkode: 407b4...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #34 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det merkelige er at de ikke kom etter meg med flaska, siden jeg stilte meg opp i kø 10 m fra benken der jeg satt og jeg var den eneste som satt der ts Anonymkode: 407b4...4c8 De som rengjør på et så stort sted som en flyplass ser så mange mennesker i løpet av en dag at de legger ikke merke til hvem som sitter hvor, hver person er bare en skygge de unngår. Så når de så flasken hadde de nok ingen formening om hvor lenge siden det var du hadde gått og hvordan du så ut. For dem var det bare en flaske som var forlatt. Anonymkode: 2e54d...92a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå