AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #1 Skrevet 13. februar 2024 Tenker ikke på de som har hatt long covid (jeg har hatt det selv), men de som gnåler og syter om den gang vi måtte gå med masker og da landet var stengt ned. JA det var kjipt, men det er noen år siden samfunnet åpnet igjen for godt nå.. Jeg ser en del på spesielt facebook som gnåler om dette flere ganger i uka. Har de ptsd eller hva? Det er mange år siden det var masketvang noe sted. Og hva er alt gnål om vaksiner og konspirasjoner? Er de psykisk syke de som holder på sånn tro? Anonymkode: fb233...cfa 2 6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #2 Skrevet 13. februar 2024 Nå er det vel strengt tatt du som maser?? Anonymkode: 20c95...632 6 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #3 Skrevet 13. februar 2024 Har ikke hørt noen nevne Covid på sikkert et år, minst. Anonymkode: 5ba53...fe0
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #4 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå er det vel strengt tatt du som maser?? Anonymkode: 20c95...632 Nei, jeg stiller et spørsmål. dette er et diskusjonsforum skjønner du, siden du ikke har fått med deg det. Hvis du ikke har noe å bidra med kan du pelle deg UT av tråden. Si fra hvis du trenger tips til andre ting du kan gjøre enn å hetse folk på et forum. Anonymkode: fb233...cfa 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #5 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har ikke hørt noen nevne Covid på sikkert et år, minst. Anonymkode: 5ba53...fe0 Jeg syns jeg ser det hele tiden, spesielt hvis det står en artikkel på facebook fra en avis der noen har dødd. da kommer kommentarer som "Han var sikkert vaksinert, da er det ikke rart han døde" og lignende merkelige utsagn. Jeg ser også en dame som legger ut daglig om hvor traumatisk det var med maske under covid, har så klart slettet henne som venn. Likte ikke å gå med maske jeg heller, men sånn var det. Og det er flere år siden. Anonymkode: fb233...cfa 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #6 Skrevet 13. februar 2024 Det var da voldsomt. Anonymkode: 6a7ba...970 2
bvp Skrevet 13. februar 2024 #7 Skrevet 13. februar 2024 Nå er det vel du som hetser når du spør om folk er psykisk syke. 4 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #8 Skrevet 13. februar 2024 Folk rundt meg er mer redd for omgangssyke, og vil gjerne stenge ned hele landet om de får vite om noe som har det. Anonymkode: 2191b...307
SandnesGauk Skrevet 13. februar 2024 #9 Skrevet 13. februar 2024 Er jo ikke rart at folk ennå snakker om det siden bivirkninger av vaksiner osv har rammet så mange. Kjenner flere som har fått livet lagt i grus. 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #10 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, jeg stiller et spørsmål. dette er et diskusjonsforum skjønner du, siden du ikke har fått med deg det. Hvis du ikke har noe å bidra med kan du pelle deg UT av tråden. Si fra hvis du trenger tips til andre ting du kan gjøre enn å hetse folk på et forum. Anonymkode: fb233...cfa Krenket 😂😂?? Er det korona som har gått utover hjernekapasiteten 😂? Anonymkode: 20c95...632
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #11 Skrevet 13. februar 2024 Hører sjelden om covid nå. Jeg har long covid, så jeg er vel over gjennomsnittet interessert, men mest i forskning på infeksjonsutløste senplager. Dødstall og tall på innleggelser pga covid har jeg ikke sett på lenge, blir det i det hele tatt registrert lenger? Maskebruk, lockdown og smittevern er det lite snakk om for tiden. Hvis noen får influensa-symptomer, hender det vel at de blir spurt om det er covid. Anonymkode: 79d88...b71 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #12 Skrevet 13. februar 2024 bvp skrev (7 minutter siden): Nå er det vel du som hetser når du spør om folk er psykisk syke. Hvordan er det hets? Vennligst forklar. Når folk gnåler dag ut og inn i flere år om hvor traumatisk det var fra 2020 til 2022 så er det litt rart. Covid er ferdig nå. Anonymkode: fb233...cfa 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #13 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan er det hets? Vennligst forklar. Når folk gnåler dag ut og inn i flere år om hvor traumatisk det var fra 2020 til 2022 så er det litt rart. Covid er ferdig nå. Anonymkode: fb233...cfa Jeg tror ikke det er så mange folk som gjør det. At du kjenner én som gjør det, betyr ikke at det er mange som gjør det. Anonymkode: 79d88...b71 3 1
Hannah80 Skrevet 13. februar 2024 #14 Skrevet 13. februar 2024 Jeg er ganske opptatt av Covid. Testet positivt for snart to måneder siden, og har fremdeles ikke kommet meg igjen. Er nok mer nøye på håndvask og spriting enn gjennomsnittet. Det var jeg forresten før jeg ble smittet også:) 3
bvp Skrevet 13. februar 2024 #15 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Covid er ferdig nå. Anonymkode: fb233...cfa Covid er _ikke_ ferdig, min mor fikk Covid i slutten av september og gikk bort 10 oktober, da var avdelingen på sykehuset overfylt og mange av dem hadde Covid, mistet min samboer i Covid i 2020 så er ikke det noe man bare legger bak seg, 2 av de nærmeste på 2,5 år. 10
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #16 Skrevet 13. februar 2024 Siden du spør, ja jeg er fortsatt opptatt av covid- og ja, jeg er psykisk psyk med bla redsel for å bringe sykdommer videre. At det er min skyld at folk blir syke. (Har tvang). Tar covid test hver gang jeg er forkjøla. Anonymkode: d76ff...bb4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #17 Skrevet 13. februar 2024 Det er dessverre noe enkle sjeler som TS, som ikke forstår at korona fortsatt er en alvorlig sykdom for mange. Anonymkode: 20c95...632 5
Pringle Skrevet 13. februar 2024 #18 Skrevet 13. februar 2024 Det var jo en stor greie. Ihvertfall en snakkis, i ganske lang tid, det er ikke rart at det fester seg. Litt som andre verdenskrig. Jeg hører ofte om begge deler, fremdeles, men jeg irriterer meg ikke over det. Det er så mange andre ting jeg irriterer meg over fra før. Har ikke kapasitet til mer. 3
ToveM Skrevet 13. februar 2024 #19 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er dessverre noe enkle sjeler som TS, som ikke forstår at korona fortsatt er en alvorlig sykdom for mange. Anonymkode: 20c95...632 En vanlig kraftig sesong influensa er også farlig for de som er gamle og svake. Det har alltid vært flere hundre som har dødd av vanlig influensa tidligere år. 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #20 Skrevet 13. februar 2024 Fordi vi som valgte å ikke vaksinere oss ble utstøtt av familie, venner, arbeidsplasser, sosiale arenaer osv. Det var fryktelig vondt og sårt. Det er klart det setter seg i kropp og sjel. Og når man nå ser hvor stor overdødelighet vi har er det vanskelig å tilgi. Mange av oss så veldig tidlig at denne vaksinen ikke var bra, men ble hetset og kjeppjaget for våre synspunkter. I ettertid viser det seg jo at vi langt på vei fikk rett, men ingen unnskylder eller beklager. Anonymkode: 3058a...43b 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå