Gå til innhold

Valentines i morgen. Hva er dine tanker om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv skal jeg benytte dagen til å være ekstra glad i meg selv og lage en plan for videre leting ette en mann som jeg får lyst til å gi opp singelstatusen pga av. 

Anonymkode: b56d0...b59

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en helt vanlig onsdag. Mannen er på jobb hele dagen og jeg kjører unger til aktiviteter. Men akkyrat det siste gjøres jo av kjærlighet.....selv om det ikke skiller seg spesielt fra alle andre dager i året.

Anonymkode: 78f58...821

• Liker 2
Skrevet

Feires med et kort og en liten gave til min mann 💖 koselig å gi en liten oppmerksomhet som lyser opp i mørket og kulda.

Anonymkode: 0772f...19b

• Liker 1
Skrevet

Ganske uinteressant dag, det eneste positive er at det kan bli arrangert treff for single. 

• Liker 1
Skrevet

Vi er nærmere 60 år, og markerer Valentine. Min mann får kort med fine ord, sjokolade, vin og flax-lodd. Jeg pleier å få bukett og noen smågaver. Det er også en fin dag å tenke på andre nære. Heter jo Alle hjerters dag på norsk.

Anonymkode: aac13...4a7

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Overser det. Liker ikke slike dager der man føler seg presset til å kjøpe. Og så har jeg dårlige minner fordi jeg var den eneste i klassen som ikke fikk en rose. Det var ikke alle som hadde kjæreste men de utvidet det til en slags vennedag. Tanken var nok god, men sårt for de som er utenfor. 

Anonymkode: af853...f58

• Hjerte 1
Skrevet

Amerikansk tullball..

Anonymkode: cd833...280

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
norw skrev (5 minutter siden):

Ganske uinteressant dag, det eneste positive er at det kan bli arrangert treff for single. 

Hvor arrangeres det? 

Skrevet

Det er ikke en dag jeg bryr meg om som singel. Ingen kjipe følelser eller noe akutt behov for å treffe noen. Når jeg faktisk har vært i forhold synes jeg det har vært koselig å feire den ved at man setter litt ekstra pris på hverandre og har en fin dag/kveld sammen ❤️

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor arrangeres det? 

I Oslo i hvert fall. Ikke noe store greier jeg vet om. Jeg skal uansett jobbe i morgen kveld.

Skrevet

Jeg er blitt fortalt at vi ikke bryr oss om denne dagen 😁

Jeg pleier å gi ham en eske sjokoladehjerter og datter får det samme. Det er det. Beste markering av dagen må ha vært da datter var 8 år (er nå 16) og vi hadde en slitsom periode hjemme, da hadde HusetsHerre og jeg nesten halvannen time til rådighet hvor vi reiste ut og tok en kaffekopp sammen bare oss to og pratet sammen. Tid, føle at jeg ble sett og hørt var den beste gaven jeg kunne få. 

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg tenker også at når man først skal ha en slik dag, så kan de legge den til en mer kjedelig måned. Oktober/november kanskje. Ikke stappe den inn sammen med morsdag og fastelavn. Vet det er 14.2 i USA men de har morsdag i mai så hvorfor ikke lage vår egen ordning?

Anonymkode: af853...f58

Skrevet

Er singel, så har ingen spesielle tanker om det. Folk må bare feire så mye de vil, er da bare kjekt å ha dager man gjør noe spesielt på.

Men jeg gir beng selv 😂 

Anonymkode: bee1b...a0b

Skrevet

Er det slik at folk ikke lenger vet at dette er en dag som ble konstruert av turbo-kapitalistene i Usa?

Anonymkode: 603fa...5ba

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ingen tanker om det. Det er en helt vanlig ONSDAG. 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det slik at folk ikke lenger vet at dette er en dag som ble konstruert av turbo-kapitalistene i Usa?

Samme det? Det kam være en hyggelig anledning til å gjøre noe hyggelig og romantisk. Man trenger ikke overdrive. 

Anonymkode: dd224...e0c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det blir hva du gjør det til. Jeg har gaver som et sterkt kjærlighetsspråk og jeg har heller ingen dårlig samvittighet for at det er en av mine måter jeg viser kjærlighet på. Det er ikke en mindre verdig måte å vise hverandre at en er glad i hverandre på. Og jeg begynner å bli litt lei av at alle skal snakke ned den måten å vise oppmerksomhet til noen en bryr seg om.

Dagen markeres her hos oss, gjerne med en bedre middag, et kort med gode ord, blomster osv. 

Anonymkode: d44e6...1fa

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Da skal jeg kjøpe meg blomster og smågodt, og jeg skal hvertfall ikke lete etter en mann. Digg!

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Akkurat valentine markerer vi ikke. Vi har våre dager og annet vi har valgt oss gjennom året, blant annet liker jeg fastelaven, og morsdag, og da blir det mye på kort tid. 

Det jeg forstår minst av alt er de som absolutt må vri av seg noe negativt i denne typen tråder. Da må man jo ha det mindre godt med seg selv, og ta det ut med sinne. At andre får en ekstra koselig dag i morgen er for meg ikke noe annet enn en positiv sak. 

Anonymkode: ceeaf...561

• Nyttig 1
Skrevet

Vi feirer 1.og 2. Valentinsdagen :)

Anonymkode: 2a05c...812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...