AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #1 Skrevet 13. februar 2024 Hei, jeg har blitt kjent med en mann som er ifra Korea og har bodd i Norge i mange år. Dette synes jeg er spennende! Han er kjekk snill, omtenksom og har alle gode ting man ønsker seg av en mann. Jeg er i slutten av 20 årene og det er han også. Jeg har et barn ifra tidligere forhold noe han synes er greit. Men han ønsker ikke barn selv 🤨 han sa det eventuelt kan endre seg om noen år. Jeg ønsker meg et barn til kanskje ikke med engang men om et par år. Skal jeg gå i et forhold med denne mannen? Som ikke vet om han ønsker seg barn. Noe som er viktig for meg Anonymkode: 7cd09...495
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #2 Skrevet 13. februar 2024 Kulturforskjeller vil garantert bli en greie, og et utrykt ønske per i dag om ikke å ha barn mens du ønsker barn er et nei fra meg.. Anonymkode: 31ad7...a88
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #3 Skrevet 13. februar 2024 Nei, dere vet allerede nå at dere har ulike ønsker for fremtiden. Dersom du ønsker deg flere barn må du finne deg en partner som ønsker det samme. Anonymkode: 9079b...950
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #4 Skrevet 13. februar 2024 Min ex mann var koreansk og det var endel kultur forskjeller som du kansje burde vite litt om: De er super optatte av skjønnhet/status og gjør alt for å virke suksessfull. Du må gi penger til alle barna i familien når du møter dem og når det er lenge siden du har sett dem. Også må du gi penger til barn av dine venner/bekjente hvis de er tilstede. Familien er sammensveiset og de er veldig opptatt av kvalitetstid sammen De spiser av samme gryte/fat og har kun egen ris ved siden av De kan virke super sjarmerende på utsiden og jenter som ser koreanske drama serier ønsker seg en koreansk boyfriend ut i fra det dem har sett der. De kan være kontrollerende og sjalu om de har et litt gammelt mindset De er super optatte av å bli godkjent av familien uansett hva de gjør, dette vil inkludere deg hvis det blir giftemål. Koreanere har veldig stolt væremåte og gjør alt for å beholde æren. Gjør du noe feil eller galt vanærer man hele familien (giftemål) Koreanere har en tabu for psykisk sykdom og søker sjeldent hjelp derav høy selvmordsrate desverre koreanere er over optatt av utseende og tar gjerne plastiske operasjoner for å se penere ut. Anonymkode: 13ef3...535 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå