AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #1 Skrevet 13. februar 2024 Jeg har møtt en fyr noen ganger for sex og har ingen interesse for han utover det. Ei eller han i meg. Nå har vi planlagt å møtes igjen til helgen, men han var ikke sikker på om han fikk det til. I går sendte jeg ny melding for å få bekreftet om vi møtes eller ikke, og han har sett meldingen og latt vær å svare. Han bor ett godt stykke unna så for meg krever det planlegging dersom jeg skal dra. Jeg kjenner at jeg blir irritert av og gå å vente på svar og mister egentlig lyst til å dra i det hele tatt. Jeg har heller ikke lyst til å sende melding på ny. Er dette vanlig? For meg føles det ut som han driter i meg og kun svarer når det måtte passe han. Før dette har han vært ganske på i kontakten og på meldinger. Anonymkode: d126e...8db
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #2 Skrevet 13. februar 2024 Dere har jo et ganske uforpliktende opplegg så vidt jeg kan lese, så han tar det kanskje ikke så seriøst. Litt dårlig av han å ikke svare, men det er nok også en indikator på hans (manglende) interesse. Dersom han ikke svarer, så ville jeg nok droppet å planlegge tur. Anonymkode: 6ff9f...db3 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #3 Skrevet 13. februar 2024 33 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har møtt en fyr noen ganger for sex og har ingen interesse for han utover det. Ei eller han i meg. Nå har vi planlagt å møtes igjen til helgen, men han var ikke sikker på om han fikk det til. I går sendte jeg ny melding for å få bekreftet om vi møtes eller ikke, og han har sett meldingen og latt vær å svare. Han bor ett godt stykke unna så for meg krever det planlegging dersom jeg skal dra. Jeg kjenner at jeg blir irritert av og gå å vente på svar og mister egentlig lyst til å dra i det hele tatt. Jeg har heller ikke lyst til å sende melding på ny. Er dette vanlig? For meg føles det ut som han driter i meg og kun svarer når det måtte passe han. Før dette har han vært ganske på i kontakten og på meldinger. Anonymkode: d126e...8db Jeg hadde bare ignorert han og om han responderer så hadde jeg svart at jeg dessverre har lagt andre planer da jeg tok hans manglende svar som nei Anonymkode: 03dc6...497
Delia Peabody Skrevet 13. februar 2024 #4 Skrevet 13. februar 2024 Den som tier samtykker lærte jeg i barndommen
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #5 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg har møtt en fyr noen ganger for sex og har ingen interesse for han utover det. Ei eller han i meg. Nå har vi planlagt å møtes igjen til helgen, men han var ikke sikker på om han fikk det til. I går sendte jeg ny melding for å få bekreftet om vi møtes eller ikke, og han har sett meldingen og latt vær å svare. Han bor ett godt stykke unna så for meg krever det planlegging dersom jeg skal dra. Jeg kjenner at jeg blir irritert av og gå å vente på svar og mister egentlig lyst til å dra i det hele tatt. Jeg har heller ikke lyst til å sende melding på ny. Er dette vanlig? For meg føles det ut som han driter i meg og kun svarer når det måtte passe han. Før dette har han vært ganske på i kontakten og på meldinger. Anonymkode: d126e...8db Men hvorfor tenker du på han og at han ikke svarer, når dere begge ikke er interessert i hverandre? Det er nok av menn som ikke vil noe seriøst. Typer som han er ganske lett å finne. Anonymkode: 4178a...ba1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå