Gå til innhold

Er det jeg som er sensitiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fyr noen ganger for sex og har ingen interesse for han utover det. Ei eller han i meg. Nå har vi planlagt å møtes igjen til helgen, men han var ikke sikker på om han fikk det til. I går sendte jeg ny melding for å få bekreftet om vi møtes eller ikke, og han har sett meldingen og latt vær å svare. Han bor ett godt stykke unna så for meg krever det planlegging dersom jeg skal dra.

Jeg kjenner at jeg blir irritert av og gå å vente på svar og mister egentlig lyst til å dra i det hele tatt. Jeg har heller ikke lyst til å sende melding på ny. Er dette vanlig? For meg føles det ut som han driter i meg og kun svarer når det måtte passe han. Før dette har han vært ganske på i kontakten og på meldinger. 

Anonymkode: d126e...8db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har jo et ganske uforpliktende opplegg så vidt jeg kan lese, så han tar det kanskje ikke så seriøst. Litt dårlig av han å ikke svare, men det er nok også en indikator på hans (manglende) interesse. Dersom han ikke svarer, så ville jeg nok droppet å planlegge tur.

Anonymkode: 6ff9f...db3

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har møtt en fyr noen ganger for sex og har ingen interesse for han utover det. Ei eller han i meg. Nå har vi planlagt å møtes igjen til helgen, men han var ikke sikker på om han fikk det til. I går sendte jeg ny melding for å få bekreftet om vi møtes eller ikke, og han har sett meldingen og latt vær å svare. Han bor ett godt stykke unna så for meg krever det planlegging dersom jeg skal dra.

Jeg kjenner at jeg blir irritert av og gå å vente på svar og mister egentlig lyst til å dra i det hele tatt. Jeg har heller ikke lyst til å sende melding på ny. Er dette vanlig? For meg føles det ut som han driter i meg og kun svarer når det måtte passe han. Før dette har han vært ganske på i kontakten og på meldinger. 

Jeg hadde bare ignorert han og om han responderer så hadde jeg svart at jeg dessverre har lagt andre planer da jeg tok hans manglende svar som nei

Anonymkode: 03dc6...497

Skrevet

Den som tier samtykker lærte jeg i barndommen ;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Men hvorfor tenker du på han og at han ikke svarer, når dere begge ikke er interessert i hverandre? 

Det er nok av menn som ikke vil noe seriøst. Typer som han er ganske lett å finne. 

Anonymkode: 4178a...ba1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...