Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 Min venn har store pupper og lurer på om det finnes 70 D for hun gidder ikke spør selv. Takk.
Gjest Liten Tapir Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 Jeg har sett 65F på Lindex en gang, så det finnes nok.
Gjest Rognebær Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 Det finnes absolutt. Men neppe på H&M. Ta henne med til en skikkelig undertøysbutikk!
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 70D er ingen "stor" størrelse.... i hvert fall ikke sammenlignet med meg
ashera Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 Det er vel kombinasjonen av smale 70 cm og svære D-pupper som er mer uvanlig fra naturens side... Mange har D og større enn som så, det er klart, men kombinert med 70 i vidde er det litt færre. LaLina i Ullevålsveien har et av Norges beste utvalg i puppetøy. Dere får ta dere et Osloraid. Av kjedebutikkene er Lindex best på undertøy.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #7 Skrevet 1. februar 2006 "puppetøy"? LOL ja 70D er nok mer sjeldent enn 90D for å si det på den måten...
Lythande Skrevet 1. februar 2006 #8 Skrevet 1. februar 2006 70D finnes så absolutt - jeg hadde 65 G før jeg ble operert (nå har jeg 70C). Ta eller få venninnen din til å gå til en undertøysbutikk så får hun den hjelpen hun trenger til å finne en bh som er god og som sitter bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå