Gå til innhold

Mann som bruker ordet magisk til ALT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva forbinder dere med mennesker som «misbruker» ordet magisk? 

Her får jeg alle antenner ute og tenker en som har vært eller er involvert i rus. 

Eller er det bare en måte å snakke på? Bruke ordet magisk i hver setning? 

Anonymkode: 6d2b5...6ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare et uttrykk, kjære.

Anonymkode: 1e412...e42

• Liker 4
Skrevet

Det sier meg egentlig ingenting. Vet ikke noe annet om denne personen enn at han liker å bruke ordet magisk. 

Anonymkode: 4aa69...55d

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at han følger veldig mange Influencere på Snapchat og Instagram. Mange av de snakker om det magiske proteinpulveret, kjeledressen, treningstightsen, middagsoppskriften og parfymen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje han er interessert i magi. Kanskje han bare har fått ordet på hjernen, eller har begrenset vokabular. 

Skrevet

Spennende! Ordet spennende, hater jeg. Folk, damer spesielt, som alltid svarer med "så spennende". De har begynt på et studie, det er spennende. De har fått ny jobb, det er spennende. De skal igang med et nytt spennende prosjekt. Og så har de vært på date, og det blir spennende å se hvordan det utvikler seg. Og så skal de prøve noen nye spennende matoppskrifter, blir spennende å se hvordan det går. Planlegger dessuten en spennende tur Italia neste år, med kjæresten, og det blir deres første tur på lenge, så det blir spennende. 

• Liker 4
Skrevet

De eneste jeg kjenner som bruker «magisk» til alt er helt straighte og A4 damer som jobber på kontor og bare poster på some når de er på ferie, spa eller et eller annet show.

Ikke noe rusgreier med andre ord.

Anonymkode: e336a...a08

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spennende! Ordet spennende, hater jeg. Folk, damer spesielt, som alltid svarer med "så spennende". De har begynt på et studie, det er spennende. De har fått ny jobb, det er spennende. De skal igang med et nytt spennende prosjekt. Og så har de vært på date, og det blir spennende å se hvordan det utvikler seg. Og så skal de prøve noen nye spennende matoppskrifter, blir spennende å se hvordan det går. Planlegger dessuten en spennende tur Italia neste år, med kjæresten, og det blir deres første tur på lenge, så det blir spennende. 

La det bli MAGISK istedenfor!

Skrevet

De eneste jeg kjenner som bruker «magisk» til alt er helt straighte og A4 damer som jobber på kontor og bare poster på some når de er på ferie, spa eller et eller annet show.

Nei, de bruker spennende!

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, de bruker spennende!

Nei, de bruker magisk. Ellers hadde jeg ikke svart som jeg gjorde i denne tråden. 

Hadde tråden handla om bruk av ordet spennende hadde jeg nevnt de godt voksne damene jeg kjenner som bruker ordet spennende i alle sammenhenger. 

Skrevet

Nei, de bruker magisk. Ellers hadde jeg ikke svart som jeg gjorde i denne tråden. 

Hadde tråden handla om bruk av ordet spennende hadde jeg nevnt de godt voksne damene jeg kjenner som bruker ordet spennende i alle sammenhenger. 

Jeg var så godt igang! Bare tulla!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så flott at kontordamene opplever en magisk ferie! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt ærlig så var det første som dukket opp i hodet mitt Jan Thomas, Halvor (?) Bakke, Vegard Harm og Morten Hegseth. 

Anonymkode: 5c037...8b2

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Overforbruk av et hvert ord, blir fort teit.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Takk for mange nyttige svar 🤩 godt det bare er meg som overtenkte ordet og bruken av det 😂 ts

Skrevet
ElectricScum skrev (4 minutter siden):

Overforbruk av et hvert ord, blir fort teit.

Ja det er jeg helt enig i. Jeg blir litt brydd av at ABSOLUTT ALT er så jævla MAGISK hele tiden 😂 ha en magisk dag, håper du har hatt en magisk dag, skap deg et magisk liv osv… 🙈 ts

• Liker 1
Skrevet

Herregud . Hva ikke dere henger dere opp i.. 

🤡

Anonymkode: 2d90d...4a5

Skrevet

Jeg har kun brukt ordet "magisk" ved to anledninger: da jeg hadde den beste sexen jeg noensinne har hatt, og da jeg spiste en hasjbrownie😅 Ingenting annet har vært magisk😅

Anonymkode: afdf7...7e9

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Folk som stadig bruker floskler og klisjeer, som «magisk» og «fantastisk», eller forslitt amerikansk slang, bidrar til å tømme språket for nyanser og mening.

Anonymkode: 6b92e...fd0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Herregud . Hva ikke dere henger dere opp i.. 

🤡

Anonymkode: 2d90d...4a5

Mye man skal lure på må du skjønne. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...