AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #1 Skrevet 13. februar 2024 Har en hankatt på ca 3,5 år som til tross for kastrering har seksualdrift, er slitsom og hopper på vår andre hannkatt for å parre seg. Den går også til andre katter i nabolaget for å prøve seg der.. Har fått flere klager i fra naboer der katten vår bråker og vil inn til deres katter, også gjennom katteluke. Synd at han fortsatt har seksualdrift til tross for kastrert. Er det noe å gi for å dempe dette? Anonymkode: 906ce...062
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #2 Skrevet 13. februar 2024 Jeg tror jeg ville tatt en telefon/tur til veterinær for å høre om steriliseringa kan ha vært mislykka. Kanskje har også veterinæren noen tips og råd, eller kanskje til og med behandling. Ellers vet jeg at det hos hunder kan forekomme slike tilfeller, om de ble kastrert "for sent". Det er vel ikke utenkelig at dette også kan gjelde katter. Anonymkode: 451bd...6c7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #3 Skrevet 15. februar 2024 Ble han kastrert i sen alder ? En 3'dje testikkel ? Anonymkode: b468b...a5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå