Gå til innhold

35 år og fadderuke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Long story short: jeg og eksen giftet oss når vi var 18, romantiske som vi var. Hun var min første kjærlighet og ingen av oss har vært borti andre.

Så ble det slutt i høst. Livet vi hadde bygget opp sammen i 17 år holdt ikke.

Jeg føler at jeg har blitt snytt for mange nytelser og vil gjerne starte på scratch. Jeg har derfor tenkt å søke meg inn på et nytt studie og restarte livet. Skifte karriere.

På studie og i fadderuka er det jo mest unge folk og jeg lurer på om jeg har sjans til å "få meg noen numre"? Leve det livet som jeg ble nektet?

Eller er løpet kjørt og jeg kan like gjerne sitte hjemme?

Anonymkode: 9cda2...616

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan være med på aktiviteter og fester, det er alltid gamlinger som studerer. Vi hadde også flere voksne på mitt studie, hyggelige folk som også ble med ut for å ta en øl iblant. Men det blir jo som å feste med en tante eller onkel, du er jo veldig gammel i øynene i forhold til mange av de andre studentene. Du blir nok raskt stemplet som «han creepen» hvis du prøver deg på noe. 

Anonymkode: b8bb3...459

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kan være med på aktiviteter og fester, det er alltid gamlinger som studerer. Vi hadde også flere voksne på mitt studie, hyggelige folk som også ble med ut for å ta en øl iblant. Men det blir jo som å feste med en tante eller onkel, du er jo veldig gammel i øynene i forhold til mange av de andre studentene. Du blir nok raskt stemplet som «han creepen» hvis du prøver deg på noe. 

Anonymkode: b8bb3...459

Så synd. Jeg føler meg fortsatt ung og full av liv, men sånn er det vel bare. Det var den muligheten 😔

Skrevet

Du ble jo ikke nektet noe, du valgte det bort. Du hadde jo mulighet til å skille deg før det hadde gått 17 år også. 

Det er også en sprik mellom å få seg et nummer og gi opp fullstendig. Kan ikke svare på om du vil få deg numre, det er jo opp til de du møter. Men vet at du ikke trenger å sitte hjemme om du ikke har lyst. 

Lykke til med studiene 😊

Anonymkode: 92451...160

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er jo helt umulig å svare på, det avhenger jo av hvor attraktiv du er? Da jeg studerte var det en fyr på nærmere 50 som gjorde som du har tenkt - startet på nytt. Han fikk seg utvilsomt noen nummer med damer i 20-åra. Men han er også en VELDIG PEN og sjarmerende mann, og kan sikkert få seg et nummer på hvilken som helst bytur... Faddertid er vel ikke så forskjellig fra andre fester sånn sett. 

Anonymkode: a15e8...172

• Liker 2
Skrevet

Da jeg var 21 og studerte, var det også en 28 år gammel kvinne der.

I mine øyne var hun urgammel.

En 35-åring ville ha vært i klasse med foreldrene mine.

Anonymkode: a423f...d00

• Liker 2
Gjest Chicchi
Skrevet

Jeg tror du heller skal søke deg et nummer ute på byen, ikke gå etter medstudenter. Som andre skriver, du kan bli stemplet som creepy og det kan forfølge deg resten av studietiden. Sats på heller på Tinder eller noe lignende :) Og lykke til!

Skrevet

Jeg ville i alle fall ikke lagt an på noen av de unge kvinnene men heller la de komme til deg hvis de er interessert. 

Lett for å bli sett på som han gamle grisen som prøver seg på ungjentene.

Men det finnes flust av single damer fra 28 og oppover som det går an å prøve seg på også

Anonymkode: 3b69a...7f6

• Liker 2
Skrevet

Fadderuka, er vel egentlig fest og morro for å bli bedre kjent med medstudenter.
Fadderuka er ikke det samme som å hoppe til sengs med alle og enhver.

Avhengig av studie kanskje, men det kan vel hende det er også kvinnelige studenter som er nærmere din alder.
Om du tenker være med for å få deg ei på 19-20 så er du creepy, "gammel gris" 😉

Men du kan være med på fest og morro UTEN å prøve deg på de 15 år yngre jentene ;-)

• Liker 2
Skrevet

Det er vel ikke utenkelig å møte på noen på 25-30 og da blir ikke aldersforskjellen så stor. Jeg ville ligget litt lavt i terrenget i hvert fall, ikke vær for ivrig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så synd. Jeg føler meg fortsatt ung og full av liv, men sånn er det vel bare. Det var den muligheten 😔

Da jeg var 14 til 24 onanerte jeg bare med tanke på fedre… Drømte om en mann! Typ 35-50. Ja, jeg trengte disiplin( ris på rumpa), men jeg ville aldri ha ons med jevnaldrende. Ville lære av de eldste…

Anonymkode: 17c92...2fc

Skrevet

Selvfølgelig er ikke løpet kjørt ts. En bekjent av meg som måtte omstille seg i arbeidslivet og gikk sykepleiestudier var 46 år. Holdt seg riktignok bra utseendemessig. Svømte i fine sykepleiestudiner gjennom hele studie. 👍

Anonymkode: 55857...725

• Nyttig 1
Skrevet

Slutta i jobben og starta på studier som 36-åring, var ikke den eldste på kullet, men blant de aller eldste som var med på festlighetene. Jeg ser veldig ung ut, så ingen fikk med seg hvor gammel jeg var. Har kjæreste, så var ikke ute etter å hooke med noen, men jeg anbefaler deg sterkt å unngå å gjøre noe med de du skal studere sammen med, bedre å finne noen fra en annen studieretning. Så ville jeg jo anbefalt å fokusere på andre studenter som er litt eldre enn de rett fra vgs. 

Anonymkode: 92eb3...da9

• Liker 1
Skrevet

Om fadderuka er stedet vet jeg ikke, men at man som mann i midten av 30-årene gar sjangs på en del kvinner tidlig i 20-årene: ingen tvil. Aberet er at må finne ut hvem før de prøver deg for mye, og du bør være litt attraktiv. 

Selv er jeg i 30-årene og har flere faste partnere i den aldersgruppa. Du må lese situasjonen litt og la henne vise litt interesse først. Ikke oppfør som du er deres jevnaldrende gutter/menn, for det er grunnen til at de heller vil ha deg. Om man går inn som en desperat "gamling" som skal knulle 20-åringer fordi man ikke gjorde det før, da er løpet kjørt.

Anonymkode: 7ceab...c61

Skrevet (endret)
On 2/13/2024 at 7:57 AM, AnonymBruker said:

Long story short: jeg og eksen giftet oss når vi var 18, romantiske som vi var. Hun var min første kjærlighet og ingen av oss har vært borti andre.

Så ble det slutt i høst. Livet vi hadde bygget opp sammen i 17 år holdt ikke.

Jeg føler at jeg har blitt snytt for mange nytelser og vil gjerne starte på scratch. Jeg har derfor tenkt å søke meg inn på et nytt studie og restarte livet. Skifte karriere.

På studie og i fadderuka er det jo mest unge folk og jeg lurer på om jeg har sjans til å "få meg noen numre"? Leve det livet som jeg ble nektet?

Eller er løpet kjørt og jeg kan like gjerne sitte hjemme?

Hvis de prøver seg på deg, så kjør på 👍 

Endret av Akkarogg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...