Gå til innhold

Ville du fortsatt å være med din mann eller kone om vedkommende besluttet å skifte kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noe som jeg ofte har tenkt på. At det er virkelig kjærlighet, hvis man blir om partneren skifter kjønn. 

Ville du blitt hvis din mann bestemte seg for å bli kvinne eller din kone ble til en mann? 

Anonymkode: f6563...3b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flaks at det bare finnes to kjønn da, så heldigvis er problemstillingen umulig. Ifølge KG kan man heldigvis ikke bytte kjønn.

Anonymkode: 7250d...008

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Du kan skifte kjønnsuttrykk, ikke kjønn.

og svaret på spørsmålet ditt er dessverre nei for min del

• Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Flaks at det bare finnes to kjønn da, så heldigvis er problemstillingen umulig. Ifølge KG kan man heldigvis ikke bytte kjønn.

Ok mann har operasjoner for å bli fysisk kvinne? Er det jeg mener selvfølgelig. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, da hadde jeg mistet tiltrekningen til han. Kunne kanskje blitt en god venninne isteden. Jeg er jo ikke tiltrukket av kvinner. Hadde blitt rart. 

Anonymkode: 6562b...7d8

• Liker 17
Skrevet

Nei. Jeg ble forelsket i mannen min som mann. Både Utseende og personlighet. 

Anonymkode: 6e110...c14

• Liker 10
Skrevet

Nei, jeg er ikke lesbisk.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok mann har operasjoner for å bli fysisk kvinne? Er det jeg mener selvfølgelig. 

Ifølge KG-protokollen er en mann som tar hormonbehandling og fjerner penis fortsatt en mann, så det betyr at man slipper å forlate partneren sin, siden denne ikke har byttet kjønn.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ifølge KG-protokollen er en mann som tar hormonbehandling og fjerner penis fortsatt en mann, så det betyr at man slipper å forlate partneren sin, siden denne ikke har byttet kjønn.

La oss glemme ifølge KG for nå 😂

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er noe som jeg ofte har tenkt på. At det er virkelig kjærlighet, hvis man blir om partneren skifter kjønn. 

Ville du blitt hvis din mann bestemte seg for å bli kvinne eller din kone ble til en mann? 

Nei

Anonymkode: f978e...be1

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde dessverre ikke klart det. For meg hadde han ikke vært den samme personen lengre. 

Anonymkode: 0ca44...785

• Liker 7
Skrevet

Nei. Jeg er heterofil, og verken tenner eller forelsker meg i kvinner. 

Anonymkode: 622bc...6dd

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde blitt hos partneren min uansett ❤️

Anonymkode: 1d930...e13

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: a9dcf...fbf

• Liker 3
Skrevet

Jeg forsøker å forestille meg at min mann får langt hår, neglelakk, sminke, pupper, trener på lysere stemme, kler seg i kjoler og skjørt, tar laser for å fjerne ansiktshår og får seg feminint atferd. Han vil aldri kunne kvitte seg med høyden, brede skuldre og store hender da. Jeg må konstatere at nei, dette er ikke mannen min lengre. Hadde gått.

Anonymkode: 4c265...c54

• Liker 10
Skrevet

Kjenner en mann som skiftet kjønn i godt voksen alder. Hun bor sammen som venninner med kona i dag. 

Anonymkode: 70e41...7b2

• Hjerte 1
Skrevet

Nei det ville jeg ikke. 

• Liker 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Nei. Jeg tiltrekkes av menn, ikke kvinner🤷🏻‍♀️

Skrevet

Ja

Anonymkode: e5781...2b7

Skrevet

Nei

Anonymkode: 4a24a...3c6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...