Litamy Skrevet 13. februar 2024 #21 Skrevet 13. februar 2024 WhisperingWind skrev (4 minutter siden): Det kan ikke sammenlignes. Om hun liker en utfordrende stil så skal ikke hun måtte endre på den stilen pga sjalusi. Han ble sammen med henne som hun er. Om man ønsker å forandre på personen en er sammen med tenker jeg at de ikke er rett for hverandre. Er vel helt normalt å forandre seg litt når man kommer i et forhold. Er litt andre regler å forholde seg til som singel enn når man er i et forhold. Det trenger da ikke å være negativt.
Gjest WhisperingWind Skrevet 13. februar 2024 #22 Skrevet 13. februar 2024 Litamy skrev (7 minutter siden): Er vel helt normalt å forandre seg litt når man kommer i et forhold. Er litt andre regler å forholde seg til som singel enn når man er i et forhold. Det trenger da ikke å være negativt. Ikke klesstil. Og om hennes klesstil er utfordrende og hun trives med den stilen skal ikke hun trenge å endre den. Jeg snapper med venner, noen kompiser og venninner. Jeg kan sende selfies eller andre ting. Det gjorde jeg før kjæresten og gjør det nå. Stilen min er ikke veldig utfordrende, men skal jeg pynte meg synes jeg det er fint med skikkelig kløft innimellom. Verken kjæresten eller andre vil kunne diktere hvordan jeg vil kle meg. Eneste forskjellen på livene vår er at vi har slettet profiler på dating apps og vi flørter ikke med motsatt kjønn. Ellers aksepterer vi hverandre som vi er.
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 13. februar 2024 #23 Skrevet 13. februar 2024 7 hours ago, User203947728182 said: Hei. Dama sender en del "Lettkledde bilder" på snap til andre gutter blant annet. Det er snakk om Bilder som ganske tydelig viser en del av puppene hennes. Er dette normalt og noe jeg ikke bør tenke noe over? Tydeligvis ikke dama di.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #24 Skrevet 13. februar 2024 Dette er samme type dame som fort knuller en annen fyr hun finner spennende dersom sjangsen byr seg. Kan du leve med det så kjør på. Om ikke så finn deg noen andre. Anonymkode: 257a3...6fb
Litamy Skrevet 13. februar 2024 #25 Skrevet 13. februar 2024 WhisperingWind skrev (39 minutter siden): Ikke klesstil. Og om hennes klesstil er utfordrende og hun trives med den stilen skal ikke hun trenge å endre den. Jeg snapper med venner, noen kompiser og venninner. Jeg kan sende selfies eller andre ting. Det gjorde jeg før kjæresten og gjør det nå. Stilen min er ikke veldig utfordrende, men skal jeg pynte meg synes jeg det er fint med skikkelig kløft innimellom. Verken kjæresten eller andre vil kunne diktere hvordan jeg vil kle meg. Eneste forskjellen på livene vår er at vi har slettet profiler på dating apps og vi flørter ikke med motsatt kjønn. Ellers aksepterer vi hverandre som vi er. Nei klesstilen må man få beholde. Nå tenker jeg mer på oppførsel med tanke på hvordan man oppfører seg mot andre, flørting og type kontakt.
Gjest WhisperingWind Skrevet 13. februar 2024 #26 Skrevet 13. februar 2024 Litamy skrev (2 minutter siden): Nei klesstilen må man få beholde. Nå tenker jeg mer på oppførsel med tanke på hvordan man oppfører seg mot andre, flørting og type kontakt. Ja, det er jo normalen. Men om hennes selfier automatisk blir utfordrende pga stilen hennes så betyr ikke det nødvendigvis at hun flørter. Har en venninne som viser mye hud og da skjer det jo uavhengig om hun sender Snaps til kompiser eller venninner.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #27 Skrevet 13. februar 2024 Du vil ikke være en fyr som setter grenser? Har du ingen selvrespekt? Fortsetter du med det kommer hun ikke til å respektere deg, og da vil hun heller ikke tenne på deg og forholdet dør ut. Anonymkode: 83083...018
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #28 Skrevet 13. februar 2024 Hun her hadde sklidd rett inn i tråden der det diskuteres hvorfor kvinner med mange partnere ikke er konemateriale. De blir slik som dama di, beklager. Fint lite du kan gjøre her, slike folk forandrer seg aldri. Anonymkode: 82e73...c64 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #29 Skrevet 13. februar 2024 Du kan spørre henne hvem hun sender til og hvorfor. Du er ikke kontrollerende selv om du snakker med henne om det. Du kan også si at du ikke er så glad i at hun sender slike bilder av henne til andre menn. Også må du tenke over om du ønsker å være i et forhold hvor dama sender slike bilder til andre menn. Anonymkode: fa036...668 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #30 Skrevet 13. februar 2024 Det er ikke unormalt å ønske eller trenge positiv oppmerksomhet. Det finnes ulike måter å få dette på, og en del (kanskje spesielt unge?) jenter kan oppnå dette ved å bruke kropp/utseendet. Sjansen er stor for at kjæresten din har fått lite bekreftelse i oppveksten sin fra foreldre på hennes iboende egenskaper og hvem hun faktisk er. Etterhvert som man blir ungdom får man denne type bekreftelse fra menn på kropp/utseende. Det gir en god følelse å bli sett og "verdsatt", og det fyller et tomrom i henne som er litt på minussiden. Hvordan viser du henne bekreftelse og at du setter pris på henne? Hvordan gir du henne kompliment og hva er det du gir kompliment for? Anonymkode: f1c14...ec6 1 1
anon01 Skrevet 13. februar 2024 #31 Skrevet 13. februar 2024 TS: Du har opprettet flere tråder her på kvinneguiden som handler om at kjæresten din gjør ting som IKKE ER NORMALT Å GJØRE I ETT KJÆRESTEFORHOLD. Så enten troller du, eller så må du nesten få ut fingeren av eget rasshøll å prate med kjæresten din om hva som er OK og IKKE i forholdet deres.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #32 Skrevet 13. februar 2024 8 hours ago, User203947728182 said: Kan nok stemme det ja… Så bra at du ser det selv. Da vet du neste gang du velger kjæreste at personlighet er viktigere enn et pent ytre. Anonymkode: cb702...ab5 1
1000x Skrevet 13. februar 2024 #33 Skrevet 13. februar 2024 User203947728182 skrev (14 timer siden): Hei. Dama sender en del "Lettkledde bilder" på snap til andre gutter blant annet. Det er snakk om Bilder som ganske tydelig viser en del av puppene hennes. Er dette normalt og noe jeg ikke bør tenke noe over? Jeg svarer bare generelt på det over, uavhengig av person og alder. Dette tror jeg ikke er særlig normalt, med mindre hun er influencer. Selv om du ikke eier henne, så må du ha lov til å mene noe, og til en viss grad verne om henne. Det er å ta vare på forholdet. Liker du det ikke, så sier du fra, og hun innretter seg. Hun burde i det minste spørre deg om det var greit før hun sendte slike bilder, så pass sosiale antenner må en kunne forvente. Hvis jeg stolte på henne ville jeg sagt at det var helt greit. Kanskje er det litt spennende for henne. Kvinner bør få litt alburom til å vise seg fram synes jeg, det er bare sunt. 1
jabx Skrevet 14. februar 2024 #34 Skrevet 14. februar 2024 WhisperingWind skrev (På 13.2.2024 den 7.27): Det kan ikke sammenlignes. Om hun liker en utfordrende stil så skal ikke hun måtte endre på den stilen pga sjalusi. Han ble sammen med henne som hun er. Om man ønsker å forandre på personen en er sammen med tenker jeg at de ikke er rett for hverandre. Ja, det kan man si. Med mindre hun er villig til å forandre stilen sin av respekt for og hensyn til (potensiell) kjæreste. 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 15. februar 2024 #35 Skrevet 15. februar 2024 jabx skrev (9 timer siden): Ja, det kan man si. Med mindre hun er villig til å forandre stilen sin av respekt for og hensyn til (potensiell) kjæreste. Hvorfor skal hun det og ikke han godta hun for den hun er?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #36 Skrevet 15. februar 2024 Jeg er dame og en som har fått mye oppmerksomhet opp gjennom tiden. Og man sender ganske enkelt ikke bilder av seg selv til andre menn når man er i et forhold. En gøy fellessnap er en ting, lettkledde bilder til enkelte er helt helt feil!! Da søker man bekreftelser og oppmeksomhet! Den eneste oppmerksomheten jeg vil ha i et forhold er fra kjæresten min. Driter fullstendig i alle andre. Sa ifra til min kjære som drev og snappet med tidligere dater og holdt streaker osv. om at det der slutter du med for jeg fant det veldig ubehagelig. Men jeg fikk heller aldri se bilder og snapper de sendte seg i mellom. Sett ned foten! Det er lov å ha grenser i et forhold, du er ikke kontrollerende av den grunn. Anonymkode: 2569c...fde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå