Gå til innhold

Dama sender lettkledde bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Dama sender en del "Lettkledde bilder" på snap til andre gutter blant annet. Det er snakk om Bilder som ganske tydelig viser en del av puppene hennes. 

Er dette normalt og noe jeg ikke bør tenke noe over?

Skrevet

Nei, det er ikke normalt når hun er i et forhold.

Ønsker du å være sammen med en dame som er så avhengig av oppmerksomhet at hun må vise seg halvnaken på sosiale medier?

Kvinner som holder på slik føler nok ikke veldig sterkt for partneren.

Hva synes du selv er greit?

Anonymkode: 2a9c3...bdf

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Er det bilder i undertøy eller en kjole? Personlig så er ikke dette normalt tror jeg. Jeg hadde aldri sent lettkledde bilder til noen andre gutter enn samboeren min. 

Anonymkode: a0354...ad7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det bilder i undertøy eller en kjole? Personlig så er ikke dette normalt tror jeg. Jeg hadde aldri sent lettkledde bilder til noen andre gutter enn samboeren min. 

Det er Bilder der hun har på klesplagg som er laget sånn at Puppene skal syntes ekstra mye. Ikke snakk om BH Bilder eller slikt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, det er ikke normalt når hun er i et forhold.

Ønsker du å være sammen med en dame som er så avhengig av oppmerksomhet at hun må vise seg halvnaken på sosiale medier?

Kvinner som holder på slik føler nok ikke veldig sterkt for partneren.

Hva synes du selv er greit?

Jeg liker det ikke veldig, men vil samtidig ikke sette grenser for hva hun kan gjøre. Jeg vil ikke være en sånn Kjæreste.

Skrevet
User203947728182 skrev (2 minutter siden):

Det er Bilder der hun har på klesplagg som er laget sånn at Puppene skal syntes ekstra mye. Ikke snakk om BH Bilder eller slikt.

Viser bare at hun er oppmerksomhetssyk og at hun ikke respektere deg. Er jo flaut for begge dere at hun holder på sånn når dere er sammen. Hadde gått ifra henne

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
User203947728182 skrev (3 minutter siden):

Jeg liker det ikke veldig, men vil samtidig ikke sette grenser for hva hun kan gjøre. Jeg vil ikke være en sånn Kjæreste.

Men vil du ha en kjæreste som er så oppmerksomhetssyk at hun aktivt går inn for å få oppmerksomhet av andre menn?

Nå er jeg kvinne, men ingen jeg kjenner ville holdt på slik i et forhold hvor de brydde seg om kjæresten og ikke ønsket å miste ham/henne.

Du trenger ikke sette grenser for henne. Men du bør sette grenser for deg selv, hva som er viktig og riktig for deg...

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Å sende bilder til det motsatte kjønn når man er i et forhold er overhodet ikke greit ei heller normal oppførsel, påkledd eller ei.

• Nyttig 2
Skrevet

Var du litt overfladisk da du valgte kjæreste, og valgte en person som er  opptatt av utseendet og opptatt av å få komplimenter? 

Anonymkode: cb702...ab5

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var du litt overfladisk da du valgte kjæreste, og valgte en person som er  opptatt av utseendet og opptatt av å få komplimenter? 

Anonymkode: cb702...ab5

Kan nok stemme det ja…

Skrevet
User203947728182 skrev (14 minutter siden):

Vet hun at du ikke synes om det? Jeg ville sagt ifra. Noen grenser må det være lov å sette. 

Anonymkode: d6357...8de

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet hun at du ikke synes om det? Jeg ville sagt ifra. Noen grenser må det være lov å sette. 

Ikke sagt noe om det til henne, vil veldig gjerne det, men usikker på hvordan hun reagerer da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

nja jeg ville sagt i fra at jeg ikke liker det, men ikke satt noen grenser. Det er opp til henne å sette grenser for hva hun gjør, og om hun ser den og kanskje gir seg fordi partneren er mer verd. Og opp til han å enten godta det om hun vil fortsette, og evt gå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke at folk bruker store bokstaver i hytt og gevær.

Anonymkode: 69dee...7ad

Skrevet
User203947728182 skrev (6 timer siden):

Hei.

Dama sender en del "Lettkledde bilder" på snap til andre gutter blant annet. Det er snakk om Bilder som ganske tydelig viser en del av puppene hennes. 

Styr unna mennesker som har såpass mye eksponering -og bekreftelsesbehov. Der blir aldri bedre, du blir aldri nummer 1, og hvem vet hva personen vil gjøre i neste steg ? For det ER altid det neste steget. 

• Hjerte 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Om hun alltid har vært en sånn person som sender bilder til venner(går utifra hun vet hvem de guttene er?) så visste du jo hva du fikk. Om stilen hennes er å vise mye kløft så er det jo også noe du visste.

Skrevet
User203947728182 skrev (6 timer siden):

Hei.

Female Empowerment vet du!

Skrevet
WhisperingWind skrev (16 minutter siden):

Om hun alltid har vært en sånn person som sender bilder til venner(går utifra hun vet hvem de guttene er?) så visste du jo hva du fikk. Om stilen hennes er å vise mye kløft så er det jo også noe du visste.

Når man er i et forhold så forandrer man gjerne på en del ting. For eksempel hvordan man forholder seg til det motsatte kjønn.

Hvis en singel person puler rundt hver dag, så betyr ikke det at det er greit å fortsette med det hvis vedkommende går inn i et forhold.

Gjest WhisperingWind
Skrevet
jabx skrev (21 minutter siden):

Når man er i et forhold så forandrer man gjerne på en del ting. For eksempel hvordan man forholder seg til det motsatte kjønn.

Hvis en singel person puler rundt hver dag, så betyr ikke det at det er greit å fortsette med det hvis vedkommende går inn i et forhold.

Det kan ikke sammenlignes. Om hun liker en utfordrende stil så skal ikke hun måtte endre på den stilen pga sjalusi. Han ble sammen med henne som hun er.

Om man ønsker å forandre på personen en er sammen med tenker jeg at de ikke er rett for hverandre.

Skrevet

Å i det hele tatt sende bilder av seg selv til andre av motsatt kjønn når man er i et forhold, det er for meg et absolutt nei! Det kan da ikke bety annet enn at man ønsker oppmerksomhet🤷‍♀️ Hadde reagert om min mann fikk selfies av andre damer, og han hadde ikke likt at jeg sendte bilde av meg selv til andre menn... Men er dere veldig unge? Kanskje det er mer normalt i ung alder? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...