Gå til innhold

Kan ungdommen bruke bind/truseinnlegg til noe rusmidler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ofte besøk av et tantebarn som altfor ofte kaster bind papir i søpla. altså typ anhver-helg-ofte, så ofte har hun absolutt ikke mensen, hun går på p-piller å har stabil syklus.
Det er en lite forhistorie med prøving av div rusmidler for et par år siden. Kan dette ha staret igjen? Isåfall hva brukers bind/truseinnlegg evt til??

Anonymkode: 02c04...317

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruke truseinnlegg som svettepacher?

Truseinnlegg brukes jo selv om en ikke har mens, men for å skåne trusen for utflod..

Anonymkode: 3461b...782

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

Utflod???

Anonymkode: 6c3ed...d4e

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Om man går på feil piller kan man få blødninger hele tiden

Anonymkode: c9fb7...48d

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Ikke spør henne! Helt normalt å ha i trusa pga utflod. 

Anonymkode: a751f...e55

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

jeg tenker hasj kanskje

Anonymkode: a27d9...f42

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

jeg tenker hasj kanskje

Hvordan tenker du at den kombinasjonen foregår?

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet

Øhm… Du vet at det finnes enkeltpakkede truseinnlegg og, sant? 

Men nei da, her antar vi automatisk at tenåringen RØYKER to pakker Libresse i uka…

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Tror du hun gjemmer tabletter ol inni bind? Altså i enkeltpakker med bind? Fra min ungdomstid hvor mange ruset seg kan jeg si at de var svært oppfinnsomme.

Anonymkode: 1e94c...f60

Skrevet
Lorieen skrev (1 time siden):

Øhm… Du vet at det finnes enkeltpakkede truseinnlegg og, sant? 

Men nei da, her antar vi automatisk at tenåringen RØYKER to pakker Libresse i uka…

😂😂😂

KG i et nøtteskall 

Anonymkode: 72f45...ad2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

jeg tenker hasj kanskje

Hahaha.

Anonymkode: 139b6...c4c

Skrevet

Synes det er kjempespesielt at du følger med på hva hun hiver i søpla og hvor ofte. Sykelig og grenseoverskridende for en tante... Er jeg den eneste her som reagerer på dette? 

Ellers vil jeg si at det er mange ungdommer som er selvbevisste på hvor mye de svetter under armene og det var i fjor en stor life hack som gikk rundt på tiktok hvor man lærte å bruke bind under armene for å forhindre synlig svetteflekker. 

Ellers er det jo selvsagt eventuelt truseinnlegg hun bruker for utflod. Og som andre har nevnt, mange har ustabil mens selv på p-piller. Min syklus har aldri i mitt liv vært stabil, uansett hvilken type prevansjonsmidler jeg bruker. 

Anonymkode: 6a625...5df

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet

Nei, kan ikke komme på en eneste ting hvor det kan være relatert til rus.

Anonymkode: 44803...7f5

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Synes det er kjempespesielt at du følger med på hva hun hiver i søpla og hvor ofte. Sykelig og grenseoverskridende for en tante... Er jeg den eneste her som reagerer på dette? 

Anonymkode: 6a625...5df

Hvis man tømmer søpla på badet ukentlig og det hver gang man har hatt besøk ligger bind der, og man vet at de ikke er sine egne, så er det da ikke rart å legge merke til det. Det ville vel alle som er noenlunde til stede legge merke til? En søppelbøtte på badet er gjerne liten, og det er lett å se hva som ligger i den. 

Anonymkode: ef2df...cce

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis man tømmer søpla på badet ukentlig og det hver gang man har hatt besøk ligger bind der, og man vet at de ikke er sine egne, så er det da ikke rart å legge merke til det. Det ville vel alle som er noenlunde til stede legge merke til? En søppelbøtte på badet er gjerne liten, og det er lett å se hva som ligger i den. 

Anonymkode: ef2df...cce

Har dere ikke poser i bøtta på badet, som man tømmer uten å se oppi? Slik dom man gjør med alt annet søppel?

Anonymkode: 8720a...47a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg bruker truseinnlegg hver dag uten at jeg ruser meg🤷🏼‍♀️

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Utflod ødelegger trusene, så hun har sikkert derfor truseinnlegg

Anonymkode: f30be...a12

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

jeg tenker hasj kanskje

Her MÅ du forklare tankegangen din, jeg kjenner til stoffet og er veldig nysgjerrig på hvordan du skal benytte ett damebind for å røyke cannabis?😂

Anonymkode: dbe18...147

• Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har dere ikke poser i bøtta på badet, som man tømmer uten å se oppi? Slik dom man gjør med alt annet søppel?

Anonymkode: 8720a...47a

Ikke meg du spør, men jeg ser jo hva som ligger på toppen når jeg åpner lokket for å enten kaste søppel i bøtta eller knytter posen for å kaste den. 
Når det er sagt, tror jeg at du kan slappe helt av, TS. Truseinnleggene blir nok brukt til enten å beskytte trusa eller unngå svetteflekker. 

Anonymkode: e20ed...25c

Skrevet

Tipper at hun puler MYE, for jeg bruker alltid truseinnlegg dagen etter sex, for da går jeg og småskvetter sædrester i tide og utide. 

Anonymkode: d3a03...062

• Liker 3
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...