AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Skrevet 12. februar 2024 Vet jeg får ris nå, og "selvgjort er velgjort", men jeg snakker om mitt eget barn og må virkelig beherske meg for å ikke klikke i vinkel på han!! Han er snart 14 år. Selvstendig, snill, smart, sporty, engasjert i fritidsinteresser, og er en skikkelig skikkelig bra gutt.. MEN noen ganger lager han så mye ugge og uro i huset at jeg vil bare riste han!! Idag når han kom fra faren har han bare været sur!! Jeg har vært bortreist og kjøpe reisegavet til han-som han ble veldig glad for, men ca 30 min er han mitt og sur igjen! Han glefser og tar fysisk tak i lillebror (11år) pga han mener han bråker for mye. Han kaller meg for en dritt- kjærring, og sier faren forstår han og gjør noe. Han sier det er så kjedelig å være hos meg for vi ikke er sosiale.. Men selv trekker han seg unna og er på trening eller gamer hver eneste ledige stund! Og de gangene vi er sosiale og reiser sammen på ferie, så var han i fjor sur 5 av 7 dager pga han kjedet seg og det ikke var fotballbane tilgjengelig!!! (Vi hadde brukt vel 60000 ppå et flott hotell i Syden, men tom det var ikke godt nok!) Han vil bare jeg skal kjøre han og lage mat. Alt må skje når han "befaler", og jeg føler hele huset går på måler rundt han og er redd han skal bli sint for noe! Når han blir sint, det kan være bare at ha våkner på natta og er svett. Om han roper og jeg ikke hører (enten jeg er sovnet eller i dusjen) - så ender han opp m å brøle, rope og slå i vegger så han vekker hele huset!! Jeg forstår ikke hvorfor han er slik mot meg! Lillebror er helt anderledes, og i perioder tenker jeg at han bare skulle flyttet til faren sin! Jeg synes han er fryktelig egoistisk og dramaqeen til tider. Om han har en dårlig dag så klarer han å ødelegge for alle rundt seg!! Mens andre dager er han helt nyde, morsom, snill, god, og bare hærlig.. Men jeg er så sliten, og så lei!! (kan samtidig si at det nytter ikke å snakke eller samarbeide med faren da faren kun er vanskelig og kritisk mot meg og til alt jeg gjør.. Så tenker i perioder at han blir påvirker negativt derifra).. Anonymkode: b330c...b3f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Skrevet 12. februar 2024 Det hørtes slitsomt ut. Hvor lenge har han hatt det temperamentet? Anonymkode: 532da...e06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå