AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Del Skrevet 12. februar 2024 Hei! Jeg er sykepleier og stortrives til vanlig i jobben min. For to uker siden fikk jeg min første sykepleierstudent som skal gå sammen med meg i 9 uker. Verdens skjønneste jente men jeg mistrives så til de grader med å ha henne hengende etter meg. Mister arbeidsflyten, konsentrasjonen og kontrollen. Merker at jeg gjør mer småfeil. Hun er lite selvstendig og tar lite initiativ. Føles som om å ha med en av ungene på jobb 🤪 Har mistet helt motivasjonen og gnisten til å gå på jobb. Noen tips for å få det til å fungere? Anonymkode: 60921...955 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Del Skrevet 12. februar 2024 Du tar deg sammen! Det er du som skal veilede henne Veiled henne i hvordan være mer selvstendig! Fortell henne hvordan hun kan ta initiativ. Har du fått veiledning i hvordan være veileder tro.. Anonymkode: d9402...314 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #3 Del Skrevet 12. februar 2024 Dette høres ut som et deg-problem. Helt vanlig for en ung og usikker student å ikke ta initiativ med en gang. Hun vil jo ikke "overstyre" deg heller. Kanskje jobb med holdningen din? Anonymkode: c107a...a6e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #4 Del Skrevet 12. februar 2024 Da er det bare 7 uker igjen. Det går fort. Gi beskjed til arbeidsgiver om at det er vanskelig fot deg å være veileder til neste gang. Kanskje du kan dele oppgaven med noen. Anonymkode: 86c42...885 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…