Gå til innhold

Synes du det er greit om kjæresten tuller om sex relaterte ting med venner av motsatt kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener ikke at de tuller med å ha sex sammen etc, men mer å komme med spøk om sex generelt. Eller at venner av partneren gjør det mot han. Når det er i en setting med flere andre

Anonymkode: 4832a...5e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usmakelig, men d er min mening💁🏻‍♀️

Anonymkode: 67ee6...980

Skrevet

Jeg hadde ikke likt det, det vitner om lite respekt for partner, og det er flaut om voksne folk holder på slik.

Anonymkode: be57d...91f

Skrevet

Jeg oppfatter det stort sett som respektløst.

Skrevet

Jeg har grov humor, og vitser gjerne med likesinnede. Både kvinner og menn. Ikke på en slik måte som tenner den andre.

Jeg har ingen ønske om å ligge med andre enn kjæresten min, og det vet vennene mine godt 😀

Anonymkode: e4f35...294

Skrevet

Ja, det gjør jeg stadig vekk på jobb med begge kjønn, og jeg vet mannen også gjør det på sin jobb. Da jeg møtte opp på julebordet deres for å hente ham, ble jeg dratt med i humoren deres, og de synes det var så stas å endelig se litt mer av meg (vi dro ikke med en gang). Litt smakelig koffert og ordspill er bare gøy. Vulgært språk er jeg mindre fan av.

Anonymkode: 80df2...61a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg mener ikke at de tuller med å ha sex sammen etc, men mer å komme med spøk om sex generelt. Eller at venner av partneren gjør det mot han. Når det er i en setting med flere andre

Anonymkode: 4832a...5e2

uakseptabelt

Anonymkode: 0df34...de3

Skrevet

Mye fisefine folk her.

Anonymkode: 5ea10...592

• Liker 1
Skrevet

Ville blitt irritert om det var i mitt påhør. Men legger meg ikke opp i hvilken sjargong partnere ellers har med venner.

Anonymkode: 691d4...4a8

Skrevet

Nei, det bryr jeg meg virkelig ikke om. Jeg vet hun har en ganske drøy humor med noen venninner. Ikke helt min greie, men ikke noe som bryr meg.

Anonymkode: b5bf8...df9

Skrevet

Spørs på kontekst

Anonymkode: 502a9...f3b

• Nyttig 1
Skrevet

Har ingen problemer med det, verken blant venner eller kollegaer. Hadde han syntes det var usmakelig hadde han nok aldri falt for meg til å begynne med heller 😂

Anonymkode: 1c57a...669

Skrevet

Kan du komme med eksempler? Det er veldig vanskelig å svare på når man ikke vet hva man svarer på.

Anonymkode: deef6...c61

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke helt problemet med å ha litt humor 

Anonymkode: d3347...ae2

Skrevet

Dama skal bare tulle så mye om sex hun bare orker. 

Anonymkode: 67b37...a90

Skrevet

Ja. 

Jeg tuller om sex hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...