AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Skrevet 12. februar 2024 Jeg har egentlig god livskvalitet og ganske god selvtillit, men av og til cringer jeg så sykt over ting jeg har sagt og gjort. Jeg kan bli veldig gira iblant og snakke en del, hvis jeg f.eks. er med folk jeg ikke har sett på lenge og liker å møte (de er ikke nære venner, men det er to gutter jeg liker veldig godt!) Hang med dem i stad, og jeg fikk så sykt munndiare. Jeg stoppet meg selv flere ganger, men likevel endte jeg opp med å fortelle masse ting som jeg angrer på etterpå. Følte at jeg ble litt manisk liksom. Ikke noe veldig personlig om meg selv som jeg angrer på, men typ sånne historier som ingen andre har interesse av å høre. Når jeg går derfra så går jeg og får rykninger av hvor teit jeg føler meg, jeg spiller scenene om og om igjen i hodet og føler jeg har driti meg skikkelig ut. Jeg kjenner på litt selvhat rett og slett! Men jeg tipper at det egentlig ikke var såå ille som jeg tror, og løsninga bør være å bare akseptere det å gå videre. Tenke heller at det får være greit - jeg er ikke perfekt, jeg er en person som babler litt for mye i blant. Men jeg klarer ikke å komme dit at jeg føler det! Noen som har tips? Anonymkode: 73438...59a 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Skrevet 12. februar 2024 Du er på rett vei med det du skriver i siste avsnitt, bare fortsett å øve deg og repetere, ikke gi opp. Etterhvert vil du oppleve at noen dager er det lett å føle det og andre dager er det vanskelig, det er helt normalt. Anonymkode: 4c0d4...959 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå