AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Del Skrevet 12. februar 2024 En venn ba meg søke jobb på en avdeling på Blå Kors da hxn mener jeg er som skapt for jobben. Har tenkt en del på å jobben etterpå og synes det høres svært interessant ut. Jeg synes det er litt pinlig å spørre vennen min om hvilken tariffavtale/lønn jeg vil få om jeg skulle begynne å jobbe for Blå Kors. I dag har jeg mer enn 20 års ansiennitet som spesialsykepleier innen rus og psykiatri og det er uaktuelt for meg å gå mye ned i lønn. Noen her inne som har greie på dette og kan informere om gjeldende tariffavtale hos Blå Kors? Legg gjerne ved lenke :-) Anonymkode: 757e7...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #2 Del Skrevet 18. februar 2024 De følger statlig tariff, iallfall i Kristiansand. Men du må se på kvalifikasjonskrav. Hvis de "bare" søker etter sykepleier, så får du ikke noe ekstra for videreutdanning. Anonymkode: 94f5c...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå