Gå til innhold

Single Menn: Hvor lett er det for deg å få et ligg?

Single Menn: Hvor lett er det for deg å få et ligg?  

93 stemmer

1. 1. Hvor lett er det for deg å få et ligg?

• Lett
      26
    • Krevende
      42
    • Umulig
      25

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymkode: c2b18...320

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom igjen single menn.. let me see the results.

Skrevet

Altså, veldig lett om jeg gir faen i hva jeg får og ikke har noe standard..

Men en bra dame må ofte jobbes litt for, men hva som er en bra dame i menn sine øyne, og hva damer mener er en bra kvinne er nok litt forskjellig 

Anonymkode: d3da7...bee

• Liker 2
Skrevet

Det er lett for de som har grei inntekt, bra jobb, veltrent, bra sosial status og er sosialt oppegående. 

For de i motsatt ende er det vanskelig med mindre de sikter lavt. 

For kvinner kan de få sex hvis de ønsker selv om de minst attraktive må sikte lavere. 

For forhold stiller menn og kvinner ganske likt, siden menn der har langt høyere krav til partner. 

Anonymkode: 50f3a...3de

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

.

Jeg er i forhold og jeg prøver å få kontakt og det er ikke lett. har hat noen. men jeg stemte da ikke

Endret av feliek54
Skrevet

Krevende. Men nå er ikke jeg spesielt flink til å ta kontakt med kvinner om jeg f.eks er ute på byen. Dermed er det vel også litt min egen skyld. 

Det er mye lettere å komme i kontakt med noen på nett, og da er det egentlig overraskende mange muligheter som ville bydd seg om jeg hadde bodd i Oslo eller Trondheim. 

Skrevet

Det er enten eller for menn, og det er først og fremst utseendet som avgjør. For de som er veldig attraktive er det nogenlunde enkelt, for alle andre er det nogenlunde umulig / veldig vanskelig 

Anonymkode: cdb27...cac

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, Navnet Mitt said:

Krevende. Men nå er ikke jeg spesielt flink til å ta kontakt med kvinner om jeg f.eks er ute på byen. Dermed er det vel også litt min egen skyld. 

Det er mye lettere å komme i kontakt med noen på nett, og da er det egentlig overraskende mange muligheter som ville bydd seg om jeg hadde bodd i Oslo eller Trondheim. 

Har du fått deg et ligg med dem?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du fått deg et ligg med dem?

I ett tilfelle. Det ble to hotellhelger med henne. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er lett for de som har grei inntekt, bra jobb, veltrent, bra sosial status og er sosialt oppegående. 

Eller hvis du er homofil, da kan du åpne grindr eller gaysir og få deg avtalt ligg innen 15 minutter.

Anonymkode: 196af...34c

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er enten eller for menn, og det er først og fremst utseendet som avgjør. For de som er veldig attraktive er det nogenlunde enkelt, for alle andre er det nogenlunde umulig / veldig vanskelig 

Trist å lese......

Skrevet

Umulig. Jeg prøver ikke heller, så det er min egen feil. Driver ikke nettdating, er så og si aldri på byen. (Er helt i enden av femtiåra.)

Tenker mer i retning av noe mer langsiktig enn ligging, men gjør ikke noe med det. 

Er nok i kategorien som venter på et mirakel..

Anonymkode: 18d64...4df

• Hjerte 1
Skrevet

Lett er det jo ikke. Det skal ikke være lett heller, tenker jeg. 

Så stemte for "krevende" (hva enn dèt betyr). 

Litt fordi jeg selv er krevende av meg. Jeg er ikke ute etter ett ligg. ONS ser jeg ikke poenget med, og har aldri hatt det. Og siden jeg sikter høyere enn et enslig ligg så gjør jeg det nok verre enn hva det er. 

Jeg har dog fått noen tilbud med årene, så det skal ikke stå på det. Men visse standarder har lystene mine, og det kan jeg bare ikke ignorere. 

Jeg er sånn sett en dritkjedelig type, men mine edelstener er reservert til de litt spesielle 😏 

• Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Eller hvis du er homofil, da kan du åpne grindr eller gaysir og få deg avtalt ligg innen 15 minutter.

Anonymkode: 196af...34c

Ja er du homofil er det en helt annen sak. Skulle nesten ønske jeg var homofil.

Skrevet
Just now, Bombasi said:

Så stemte for "krevende" (hva enn dèt betyr). 

Det er en catch all phrase. Jeg liker ikke å lage for mange svar alternativer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er en catch all phrase. Jeg liker ikke å lage for mange svar alternativer.

Skjønner. 👍 Det er greit det, men tror dessverre pollen blir utvaska av kvinnelige stemmer også ;) 

Skrevet
Just now, Bombasi said:

Skjønner. 👍 Det er greit det, men tror dessverre pollen blir utvaska av kvinnelige stemmer også ;) 

Hvordan våger de.. 😛

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Er målet ditt å ligge rundt? Jeg vil heller påstå at det som gjelder er sjarm, glede, tilfreds i livet, et smil om munnen. 

Anonymkode: 07c55...283

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Umulig. Jeg prøver ikke heller, så det er min egen feil. Driver ikke nettdating, er så og si aldri på byen. (Er helt i enden av femtiåra.)

Tenker mer i retning av noe mer langsiktig enn ligging, men gjør ikke noe med det. 

Er nok i kategorien som venter på et mirakel..

Anonymkode: 18d64...4df

Mirakel spørs nok....

Du må prøve å ta saken i egne hender 👌.

Sikkert noen damer som venter på en mann som deg 👌.

De bare vet det ikke enda.....

Skrevet

Har jobb, utdanning og er sosial

men hadde tatt meg flere måneder sikkert å fått til et ligg

Anonymkode: 8600f...083

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...