Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at mannen min prøver å få meg sjalu med vilje. Nevner kvinner han er rundt, med, i jobbsammenheng, ute med gutta ol. Han er veldig usikker som person, så jeg ser ikke helt hvordan det skal gagne han? Gjør at jeg bare får avsmak… hva er intensjonen med dette?

Anonymkode: 1f4aa...b14

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør ham rett ut, hva hensikten er?

Jeg har en eks som etterhvert begynte slik, det ødela forholdet på kort tid. I tillegg til at han forsøkte å få meg sjalu så ble han (helt uten grunn!) også sjalu og fikk kontrollerende tendenser. Godt å bli kvitt ham, for i ettertid innså jeg at det var mer med det forholdet som var galt, men som jeg hadde valgt å bagatellisere og overse fordi jeg da fokuserte på hans gode sider. Men på sikt blir slike sider ikke til å leve med, for sjalusi ødelegger forholdet, det ødelegger tillit, og man lever konstant med ubegrunnede beskyldninger.

Anonymkode: 1f6c6...a80

• Nyttig 1
Skrevet

Akkurat hva sier han om disse kvinnene?

Skjønner godt du får avsmak.  Spør han hvorfor han gjør det. Si du er lei det og at det gjør at han ser mer usikker ut og at det er veldig turn of. 

Skrevet

Ta igjen med han da vel. Begynn å kjøp deg nye klær, dra mer ut på byen og se masse på serier med heite menn

Anonymkode: d322d...eef

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Føler at mannen min prøver å få meg sjalu med vilje. Nevner kvinner han er rundt, med, i jobbsammenheng, ute med gutta ol. Han er veldig usikker som person, så jeg ser ikke helt hvordan det skal gagne han? Gjør at jeg bare får avsmak… hva er intensjonen med dette?

Gjør det samme tilbake, og se hvordan han reagerer.....

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

hva er intensjonen med dette?

Ja det kan du lure på😅. Noe så idiotisk. Be han vokse opp.

Anonymkode: 6ab94...9db

• Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som han vil vse makt og status.

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hvordan prater han om de? Kjæresten min nevner kvinner på lik linje med menn han jobber med🤷🏻‍♀️ 

Skrevet

Jeg var sammen med en som prøvde å gjøre meg sjalu. Jeg var ikke sjalu fordi jeg stolte på han, og er vant til å ha vennskap med begge kjønn. Tror kanskje at han tolket manglene sjalusi med at jeg ikke var redd for å miste han. At jeg ikke var redd for at noen andre stjal han fra meg. Men jeg visste at han var til å stole på.

Anonymkode: 21906...535

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...