AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Skrevet 12. februar 2024 Jeg leste feil og tok Canesten i fire uker. Står det egentlig bare skal gjøres 1-2 uker. Jeg leste den delen der det sto fotsopp og ikke om skjeden! og tok feil. Soppen er borte og det tok kanskje tre uker før den var helt borte, men burde jeg være redd for noe feil på slimhinnehuden nå som jeg har tatt det mye lengre enn jeg skal? Kanskje den er for svak nå. Anonymkode: 13d7f...f26
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Skrevet 12. februar 2024 Det går fint Anonymkode: 64128...c55 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #3 Skrevet 12. februar 2024 Ja, det går helt fint 😊 Anonymkode: e868c...052
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #4 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg leste feil og tok Canesten i fire uker. Står det egentlig bare skal gjøres 1-2 uker. Jeg leste den delen der det sto fotsopp og ikke om skjeden! og tok feil. Soppen er borte og det tok kanskje tre uker før den var helt borte, men burde jeg være redd for noe feil på slimhinnehuden nå som jeg har tatt det mye lengre enn jeg skal? Kanskje den er for svak nå. Anonymkode: 13d7f...f26 No stress bare husk og ikke bruk sterke såper nå da. Anonymkode: e5dd9...5a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå