AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Skrevet 12. februar 2024 Har dere noen gode ideer? Anonymkode: c6bba...fbe
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Skrevet 12. februar 2024 Hvilke hindringer er det du står ovenfor som gjør at du ikke er i kontakt med dem fra før? (Kan gjøre det lettere å gi deg tips) Anonymkode: cfd47...9cc
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #3 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvilke hindringer er det du står ovenfor som gjør at du ikke er i kontakt med dem fra før? (Kan gjøre det lettere å gi deg tips) Anonymkode: cfd47...9cc Utseende + dårlig selvtillit/sosial nervøsitet (mao jeg blir nervøs fordi jeg har så dårlig selvfølelse). Anonymkode: c6bba...fbe 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #5 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Har dere noen gode ideer? Anonymkode: c6bba...fbe Utseende er ikke alt vet du. Og du er ikke alene om å være nærvøs blsnt andre. Hva er galt med utseende ditt da? Anonymkode: 9e26c...65a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #6 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Utseende + dårlig selvtillit/sosial nervøsitet (mao jeg blir nervøs fordi jeg har så dårlig selvfølelse). Anonymkode: c6bba...fbe Kvinne her. Du er nødt til å ta tak i disse tingene for å få kontakt med kvinner, og lykkes med kontakten i det hele tatt: 1. Klesstil. Finn noen som kan hjelpe deg med å kle deg bedre. 2. Frisyre og skjegg. Gå til en god frisør som kan fikse dette ordentlig. Ikke noe billig Cutters tull. 3. Tren jevnlig, flere ganger i uka. 4. Tenk igjennom hva som er dine styrker, dine interesser og hva du brenner for. Hva gjør deg interessant? Du skal faktisk selge deg inn her. 4. Lag deg en Tinder-profil ETTER at du har holdt på med denne selv-boosten i noen måneder. Ha gode bilder i skjorte og dress i pene omgivelser. Ha bilder som representerer dine interesser. Dropp tullebilder og bilder av dårlig kvalitet!! Skriv en kort bio om hva du ser etter. Skriv hvor høy du er. 5. Gå på dates. Mange dates. Øv deg på å date og lær deg å bli komfortabel med det. Det er kun sånn du får bukt med nervøsiteten. Lykke til! 🙂 Anonymkode: 64912...6eb 1 6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #7 Skrevet 12. februar 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Utseende + dårlig selvtillit/sosial nervøsitet (mao jeg blir nervøs fordi jeg har så dårlig selvfølelse). Anonymkode: c6bba...fbe Mye er hva som handler om over her. For å få god selvtillit så må man føle seg vell.. Har du sett noen episoder av Queer Eye? Bare se hvordan de mennene forandrer seg når får på seg klær som passer mer for dem. Anonymkode: 1096d...258
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #8 Skrevet 12. februar 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Gå på dates. Mange dates. Dette er jo fullstendig virkelighetsfjernt... Hvordan skal liksom menn som ikke er kjekke gå på masse dates? Kvinner og de kjekkeste mennene kan jo bare plukke ut noen å gå på date med, men du aner ikke hva du snakker om her Anonymkode: 43dc1...1d4 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #9 Skrevet 12. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette er jo fullstendig virkelighetsfjernt... Hvordan skal liksom menn som ikke er kjekke gå på masse dates? Kvinner og de kjekkeste mennene kan jo bare plukke ut noen å gå på date med, men du aner ikke hva du snakker om her Anonymkode: 43dc1...1d4 Nå vet jeg ikke hva som hun som skrev det tenker, men poenget tenker jeg er at man må trene og tåle det. Han som jeg vet om som har ligget med mest damer. Han prøver seg på alt på to bein.. og han har mange fine minner å se tilbake på. Fordi tilslutt så finner han en eller annen som gjør som han vil. Ja, han har nok fått døren slengt i trynet 100 ganger. Han er ikke attraktiv, men han har sjarm og han gir ikke opp. Og det er litt her også tenker jeg. Øv. Gå på tinder. Snakk. Er det ingen som svar. Gå videre til neste. Neste. Neste. Neste. Noen ganger så er det ufattelig slitsomt. Jeg er kvinne og drittlei selv akkurat nå, men jeg skal prøve igjen snart. Anonymkode: 1096d...258 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #10 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette er jo fullstendig virkelighetsfjernt... Hvordan skal liksom menn som ikke er kjekke gå på masse dates? Kvinner og de kjekkeste mennene kan jo bare plukke ut noen å gå på date med, men du aner ikke hva du snakker om her Anonymkode: 43dc1...1d4 Jo, jeg aner hva jeg snakker om, for jeg har vært der TS er selv. Dere er ikke en egen minoritet liksom Anonymkode: 64912...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #11 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå vet jeg ikke hva som hun som skrev det tenker, men poenget tenker jeg er at man må trene og tåle det. Han som jeg vet om som har ligget med mest damer. Han prøver seg på alt på to bein.. og han har mange fine minner å se tilbake på. Fordi tilslutt så finner han en eller annen som gjør som han vil. Ja, han har nok fått døren slengt i trynet 100 ganger. Han er ikke attraktiv, men han har sjarm og han gir ikke opp. Og det er litt her også tenker jeg. Øv. Gå på tinder. Snakk. Er det ingen som svar. Gå videre til neste. Neste. Neste. Neste. Noen ganger så er det ufattelig slitsomt. Jeg er kvinne og drittlei selv akkurat nå, men jeg skal prøve igjen snart. Anonymkode: 1096d...258 Ja, det var nettopp dette jeg mente. Den som ikke prøver, får heller ikke noe gratis. Anonymkode: 64912...6eb 1
Gammelsmurfen Skrevet 12. februar 2024 #12 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har dere noen gode ideer? Anonymkode: c6bba...fbe "Hei". 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #13 Skrevet 12. februar 2024 Også TS hvis du vil så kan jeg anbefale david_meessen på instagram. Jeg ramlet tilfeldigvis over han på feeden min da jeg følger mange datingcoacher, men dette er da en datingcoach for menn. Jeg syns han var veldig mange gode råd når det kommer til kommunikasjon med kvinner Han er en lav mann som er sammen med en høyere kvinne og han snakker varmt om selvtillit, at du må ha tro på deg selv. Og han nevner også det som jeg sa over her. Du må tåle å få døren smelt i trynet når det kommer til dating. Et avslag er ikke personlig. Det åpner bare en ny dør, og det vil også gjøre deg mer komfortabel med å putte deg der ute! Anonymkode: 1096d...258 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #14 Skrevet 12. februar 2024 28 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, jeg aner hva jeg snakker om, for jeg har vært der TS er selv. Dere er ikke en egen minoritet liksom Anonymkode: 64912...6eb Poenget er at det ikke nytter å be en fyr som ikke får én date, å gå på mange. Anonymkode: e3802...4b4 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #15 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Poenget er at det ikke nytter å be en fyr som ikke får én date, å gå på mange. Anonymkode: e3802...4b4 Følger han rådene mine så får han det jo🙃 Anonymkode: 64912...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #16 Skrevet 12. februar 2024 Tar absolutt råd relatert til å trene, klær osv. Det er absolutt noe som kan hjelpe på selvfølelsen og kontakt med kvinner. Jeg har faktisk gått ned ca 15 kilo siden i fjor, men jeg blr gå ned 5-7 kg til, slik at jeg får sunn fettprosent og vekt Jeg må trene mer og bedre. Så ikke minst være der det er flere kvinner. Men jeg orker ikke å melde meg på slikt som salsa og dans, fordi jeg synes det er kjedelig 😅 Anonymkode: c6bba...fbe 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #17 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tar absolutt råd relatert til å trene, klær osv. Det er absolutt noe som kan hjelpe på selvfølelsen og kontakt med kvinner. Jeg har faktisk gått ned ca 15 kilo siden i fjor, men jeg blr gå ned 5-7 kg til, slik at jeg får sunn fettprosent og vekt Jeg må trene mer og bedre. Så ikke minst være der det er flere kvinner. Men jeg orker ikke å melde meg på slikt som salsa og dans, fordi jeg synes det er kjedelig 😅 Anonymkode: c6bba...fbe Supert! Da har du et godt utgangspunkt allerede. Ikke bli som de incelsene som henger her på forumet og skriver slik som i denne tråden, gjør deg selv attraktiv. Og nei du trenger absolutt ikke melde deg på noe du synes er kjedelig. Meld deg på noe DU kjenner deg entusiastisk over å holde på med. Alltid bra med hobbyer ved siden av helt vanlig sosialliv og trening. Anonymkode: 64912...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #19 Skrevet 12. februar 2024 Går du skole, er i jobb, eller med i noen hobbyer? Slå an en prat der med noen du syns virker hyggelig. Spør om de gjorde noe gøy i helga o.l. Kvinner har gjerne kvinnelige venner så det hjelper å bli kjent med noen uansett om du er interessert eller ikke. Spør en kompis, for eks en med kjæreste, om dere ikke kan dra på kino eller noe, og kanskje spør om hans kjæreste kan ta med ei venninne (så du ikke blir et påheng). Ingen sier det må være en date. Eventuelt få noen kompiser sammen på kino, kanskje de kjenner noen jenter også som blir med. I første omgang må du bare stikke tåa ned i vannet. Ikke tenk på dating, bare bli kjent med/snakk med noen kvinner. Så sprer det seg. Anonymkode: a93e9...f7d
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #20 Skrevet 12. februar 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Tar absolutt råd relatert til å trene, klær osv. Det er absolutt noe som kan hjelpe på selvfølelsen og kontakt med kvinner. Jeg har faktisk gått ned ca 15 kilo siden i fjor, men jeg blr gå ned 5-7 kg til, slik at jeg får sunn fettprosent og vekt Jeg må trene mer og bedre. Så ikke minst være der det er flere kvinner. Men jeg orker ikke å melde meg på slikt som salsa og dans, fordi jeg synes det er kjedelig 😅 Anonymkode: c6bba...fbe Hey TS! Du fremstår som utrolig reflektert og som en fin fyr 🫂 det høres ut som om du er godt på vei og jeg tror dette kommer til å gå kjempefint! Det trenger ikke å være fine eller dyre klær, men en mann som føler seg vell og bærer klærne, ja, han har en ufattelig sexy utstråling. Jeg er veldig enig at du ikke skal gjøre noe du syns er kjedelig, men tenk litt over hva du kan syns er spennende! Dessuten så kan det hende at noe overrasker deg selv om det høres kjedelig ut? Jeg havnet tilfeldig innpå gresk på universitet i fjor og tenkte «jeg får vel lide meg gjennom et semester». Er på tredje semesteret nå. Anonymkode: 1096d...258 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå