Gå til innhold

Venninne er snurt fordi ikke ikke ser hva hun legger ut på snap, men hun ser ikke hva jeg legger ut🤷🏼‍♀️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teit jeg vet, men kjenner jeg ble litt irritert.

Jeg bruker ikke snap men lagde en bruker KUN for å få bilder da min venninne ble mor.

Men hun legger ut hele dagen og det begrenser seg hvor mange bilder jeg trenger.

Så jeg mutet appen og ikke åpnet på en uke.

I kveld sendte hun sms om at var ok siden jeg ikke hadde åpnet noe. Jeg svarte at var ok men jeg tar litt pause fra telefonen.

Da får jeg snurt tilbake « trodde det var kjekt for deg å følge med på *babynavn*?

Jeg bruker helst IG men hun liker aldri bilder eller ser stories så nesten jeg har lyst å svare tilbake at hun følger jo ikke med på det vi driver med? 

Anonymkode: 03183...2b4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er i babybobla og tror alle er like oppslukt i babyen som hun er. At hun sitter og følger med på hvem som åpner snappene sier jo bare hvor langt inn i bobla venninna di er. Stå på ditt likevel, snart kommer hun nok til seg selv igjen 😅 Er selv gravid med mitt andre barn og håper ikke jeg blir en sånn nybakt mor… 

Anonymkode: 9d247...b1f

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde ignorert, venninna di er helt inni babybobla, og glemmer at barnet er lite interessant for andre enn henne og evt barnefar/med besteforeldre. 

Anonymkode: 00883...277

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde svart at det selvfølgelig er veldig kjekt å følge med, men at du ønsker likevel ikke at mobilen og sosiale medier skal ta hoveddelen av livet ditt og derfor er slike pauser nødvendig innimellom. 

Anonymkode: b4d92...744

• Liker 6
Skrevet

Er når du ser ting som dette,at man finner ut hvor begrenset med intelligens mennesker egentlig har. Herregud. Voksne folk som blir sure på hverandre fordi de ikke følger hverandre i sosiale medier. Er jo en blanding av svært komisk å veldig tragisk..

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er da vel bare å åpne? Koster deg to tastetrykk og gir fred og ro. 

Skrevet

Å Gud, noe så navlebeskuende. Skal si du har vært tålmodig! Bare at du laget en bruker utelukkende for å få babybilder på den, det er så sinnsykt mye mer enn jeg hadde gått med på 😅 Jeg vurderer å avinstallere hele appen hver gang jeg får et babybilde..

Anonymkode: ec04f...893

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Mousj skrev (1 time siden):

Det er da vel bare å åpne? Koster deg to tastetrykk og gir fred og ro. 

Hvorfor? Det er jo totalt uinteressant å se på meningsløse snapper flere ganger daglig fra samme person, være seg av baby, katt eller kaffekopp. Babyer som gjør normale babyting er stort ikke spesielt interessante for andre enn foreldrene. 

Anonymkode: c9194...555

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor? Det er jo totalt uinteressant å se på meningsløse snapper flere ganger daglig fra samme person, være seg av baby, katt eller kaffekopp. Babyer som gjør normale babyting er stort ikke spesielt interessante for andre enn foreldrene. 

En tåler det fra en venn. Hvis man selv er en god en, vel å merke.

Skrevet
Mousj skrev (9 minutter siden):

Hvis man er en god, ikke-egosentrisk venn, spammer man ikke vennene sine med bilder av babyen/katten/hunden/ansiktet sitt.

• Liker 2
Skrevet
Mousj skrev (31 minutter siden):

Men hun viser ikke den samme interessen tilbake; så om man skal følge din logikk er hun ikke en god venn heller da?

TS

Anonymkode: 03183...2b4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Man kan ikke skylde på nybakt mor. Jeg har hatt et par venner som har holdt på sånn, ikke typ bestevenner. Men det værste jeg vet er at sånt er tvang og se på, og ser du ikke så er man en dårlig venn. Jeg har da tatt dem bort fra snap eller Facebook. Den dagen man følger på hvem som ser eller ikke, da er det på tide og ta en pause fra sosiale medier. Og jeg lar meg ikke måtte svare på sånt, som at man har gjort noe galt fordi man ikke har sett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...