AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Skrevet 12. februar 2024 Hjelp! Har en gutt på 18 mld som plutselig nekter å sove på kvelden. Han har vært en drøm å legge siden han var rundt 10 mnd. Fast leggerutine kl 18:30 og i søvn før 19. Nå hyler han ustanselig til han slukner utmattet rundt kl 21. Hva skjer? Noen som har opplevd lignende? Noe som kan hjelpe? Vi prøver både å bare si god natt og hå ut på gangen som har fungert utmerket fra før, men også amming, sitte hos han, stryke, synge, jeg vet ikke hva. Prøver alt, han hyler like mye. Vi har også på white noise og nattlys. Anonymkode: 9a17e...abb
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Skrevet 12. februar 2024 Dette skjedde med vår da han var rundt 20-22 mnd (jeg husker ikke heelt). Da var løsningen å kutte dupp (og å være noe inni h.. tålmodig 🫠). 18 mnd er noe tidlig å ta duppen helt, men kanskje han må ha kortere dupp? Sender uansett styrke, det er tøft når det står på! Anonymkode: e3262...fc3 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #3 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette skjedde med vår da han var rundt 20-22 mnd (jeg husker ikke heelt). Da var løsningen å kutte dupp (og å være noe inni h.. tålmodig 🫠). 18 mnd er noe tidlig å ta duppen helt, men kanskje han må ha kortere dupp? Sender uansett styrke, det er tøft når det står på! Anonymkode: e3262...fc3 Ah, det har jeg ikke tenkt på! Tidlig å kutte duppen ja? men han har sovet en time lenger på morgenen fordi han sovner så sent. Hele døgnet hans blir jo helt skjevt. Burde kanskje vekke han tidlig? Kan jeg be bhg vekke han tidlig fra duppen? Tusen takk, tålmodigheten får seg virkelig en styrkeprøve for både meg og far oppi dette 😅 Anonymkode: 9a17e...abb
Anonym6789 Skrevet 13. februar 2024 #4 Skrevet 13. februar 2024 Hvor lenge sover han på dagtid? vi gikk ned til 1 time når legging ble et problem, og etterhvert kun en halvtime
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå