Gå til innhold

Hvis du skulle ta med tre generasjoner (ungdommer til besteforeldre) til Gran Canaria

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken by ville du booket opphold i og hvorfor? 

Hvor vil man få mye for pengene, samtidig som det ikke bare er strand der? 

Anonymkode: b1298...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel egentlig bare en by på Gran Canaria, så da sier jeg Las Palmas.

Hva du definerer som "mye for pengene" er helt umulig for andre å svare på.

Når du sier ikke bare strand, hva er du ute etter? Utflukter, mat, vin, vannsport, vandreturer?

Anonymkode: 46108...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller tenkt praktisk enn økonomisk. All inclusive eller i hvertfall half/full board. Lete etter resturant hver dag med tre generasjoner blir et ork.

Anonymkode: fe6ca...26a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Las palmas. De har alt. Men er litt kjørligere enn sør på øya, så ville kanskje ikke dra dit mellom nov og mars. Var der i feb i fjor og hadde fin temp. Men det. var surt når været ikke var bra.

Så absolutt mye å finne på i las palmas for alle aldre. Volleyball var svært populært der,  på canteras stranden. 

Alternativt ville jeg dratt til mogan. Men det blir jo litt dyrt med mange.

Var på playa del ingles nå i januar. Og jeg likte ikke stedet idetheletatt. Det var brille selgere som løp etter deg å skulle selge deg stoff, og innkastere hver 5 meter. Vi ga opp restauranter i området,  fordi msten smakte enten vondt eller ingenting.  Isåfall ville jeg ha reist til maspolamas  i samme område. Litt mer fancy omrpde iallefall.  Vi kom ikke så langt å sjekke ut restauranter der, da vi hadde leie bil og kjørte til andre steder for å få spiselig mat.

Maten på hotellet og restauranter på las palmas var jo et himmelrike. Så da ble selvsagt maten på playa del ingles en meget stor skuffelse. Det hadde det jo blitt uansett.

Alt i alt drømmer jeg mest om å dra tilbake til las palmas, definitivt 

Anonymkode: 067ec...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anfi, enig. Der er det kjekke gutter/søte jenter til ungdommene og fint for de eldre.
Ellers er jo området rundt Arguinegin også fint, du kan gå lang tur langs veien, eller i fjellet om du er litt sprekere. Sjømannskirken er der om de eldre vil rusle dit og ta en kaffe. Ungdommene kan jo hive seg i en taxi til mer partysted om de vil.

Anonymkode: 6255b...9db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker området rundt Arguinegin eller Las Palmas, jeg har ikke samme erfaring som AB over med veldig innpåslitne selgere osv, men det kan jo bare være flaks :)

Først og fremst ville jeg valgt et All Inclusive hotell slik at du slipper å drasse 3 generasjoner på restaurant hver dag. Ser for meg at det kan bli kaos da ønsker for mat sikkert ikke er helt det samme :)  Velg også et hotell hvor man kan finne på en del slik at man ikke MÅ gå ut i samlet flokk hver dag. 

Anonymkode: 7e7f3...8ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...