AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Skrevet 12. februar 2024 Kvinne selv, og selv kjenner jeg det krible i underlivet, og litt i hele kroppen. Er det noen, eller kanskje vanlig, å kjenne det i puppene? Anonymkode: 414ea...1bb
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Skrevet 12. februar 2024 Har aldri kjennt kribling i puppene Anonymkode: e5d95...b49 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #3 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har aldri kjennt kribling i puppene Anonymkode: e5d95...b49 Takk for et relevant svar!🙏 Anonymkode: 414ea...1bb
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #4 Skrevet 12. februar 2024 Det kribler og pulserer i underlivet, og hele kroppen og pusten blir påvirket. Kan imidlertid ikke si at det kribler nevneverdig i puppene. Aldri tenkt over det, så det gjør det nok ikke, men hele kroppen blir liksom varm og pulserende. Mest i underlivet. Anonymkode: f49ac...4ba
Gjest ElderMillenial Skrevet 12. februar 2024 #5 Skrevet 12. februar 2024 Kjenner det helt klart mest i underlivet, som en kribling til å begynne med, men det blir til en søt verk om jeg ikke får gjort noe med det. Jeg har ikke opplevd kribling i puppene nei, men jeg kan kjenne at brystvortene blir så harde og ømfintlige at det verker søtt i de også om jeg er kåt nok.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #6 Skrevet 12. februar 2024 ElderMillenial skrev (3 minutter siden): Kjenner det helt klart mest i underlivet, som en kribling til å begynne med, men det blir til en søt verk om jeg ikke får gjort noe med det. Jeg har ikke opplevd kribling i puppene nei, men jeg kan kjenne at brystvortene blir så harde og ømfintlige at det verker søtt i de også om jeg er kåt nok. Slik har jeg det også, kribling først, og etterhvert blir det nesten en frustrasjon😅 Kroppen blir urolig, og alt jeg klarer å tenke på, er at jeg må få utløp for det🙈 Jeg kan også kjenne det i brystvortene sånn etterhvert, som du beskriver, nesten som verk, og om jeg er kåt nok, så kan jeg nesten komme bare av at mannen slikker og suger på dem😄🙏 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det kribler og pulserer i underlivet, og hele kroppen og pusten blir påvirket. Kan imidlertid ikke si at det kribler nevneverdig i puppene. Aldri tenkt over det, så det gjør det nok ikke, men hele kroppen blir liksom varm og pulserende. Mest i underlivet. Anonymkode: f49ac...4ba Jeg kan kjenne igjen den beskrivelsen😊 Anonymkode: 414ea...1bb 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #7 Skrevet 12. februar 2024 Det dunker og verker i underlivet når blodet strømmer ned dit. Ganske stilig men litt ubehagelig og🙃 Anonymkode: 2603b...673
Irak Skrevet 12. februar 2024 #8 Skrevet 12. februar 2024 Jeg har vært så kåt at jeg har kjent tårene presse bak øya... Skjedde etter en akupunktur time... Jeg forventer overhodet ikke å bli trodd på dette.... Det gjør meg ingen verdens ting kjenner jeg... Jeg vet selv hva jeg har opplevd 👌. 1
Bamseklemmer Skrevet 13. februar 2024 #9 Skrevet 13. februar 2024 Irak skrev (5 timer siden): Jeg har vært så kåt at jeg har kjent tårene presse bak øya... Skjedde etter en akupunktur time... Jeg forventer overhodet ikke å bli trodd på dette.... Det gjør meg ingen verdens ting kjenner jeg... Jeg vet selv hva jeg har opplevd 👌. Jeg tror deg.. men er ikke det en emosjonell reaksjon? "Akupunktur kan bidra til å øke kvinnelig libido, opphisselse, redusere smerte under sex og forbedre seksuell lyst og opphisselse . Det kan også bidra til å redusere angst, fremme avslapning og forbedre velvære." Den markerte setningen er noe orgasmen jubler av.. så jeg synes det er bra du bruker nåler❤️
Irak Skrevet 13. februar 2024 #10 Skrevet 13. februar 2024 Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Jeg tror deg.. men er ikke det en emosjonell reaksjon? "Akupunktur kan bidra til å øke kvinnelig libido, opphisselse, redusere smerte under sex og forbedre seksuell lyst og opphisselse . Det kan også bidra til å redusere angst, fremme avslapning og forbedre velvære." Den markerte setningen er noe orgasmen jubler av.. så jeg synes det er bra du bruker nåler❤️ Jo det er det. Alle emosjonelle reaksjoner blir på en måte forsterket pga nålene. Trigger nervesystemet på en finurlig måte synes jeg. Det gjør at man feks kan bruke akupunktur for å redusere feks smerte eller forebygge depresjon. Jeg er absolutt enig i at det fremmer velvære 😉. Stemmer for min del ihvertfall 👌. 1
Ivy Skrevet 13. februar 2024 #11 Skrevet 13. februar 2024 14 hours ago, AnonymBruker said: Slik har jeg det også, kribling først, og etterhvert blir det nesten en frustrasjon😅 Kroppen blir urolig, og alt jeg klarer å tenke på, er at jeg må få utløp for det🙈 Jeg kan også kjenne det i brystvortene sånn etterhvert, som du beskriver, nesten som verk, og om jeg er kåt nok, så kan jeg nesten komme bare av at mannen slikker og suger på dem😄🙏 Jeg kan kjenne igjen den beskrivelsen😊 Anonymkode: 414ea...1bb Nyttig beskrivelse!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #12 Skrevet 13. februar 2024 Det dunker mellom bena og jeg blir litt desperat/hjernen tenker ikke klart. Kan få veldig behov for å blir tatt på brystene. Anonymkode: 472c3...136
Coachshinny Skrevet 13. februar 2024 #13 Skrevet 13. februar 2024 Irak skrev (På 12.2.2024 den 21.43): Jeg har vært så kåt at jeg har kjent tårene presse bak øya... Skjedde etter en akupunktur time... Jeg forventer overhodet ikke å bli trodd på dette.... Det gjør meg ingen verdens ting kjenner jeg... Jeg vet selv hva jeg har opplevd 👌. Du blir trodd, jeg vet🫶 1
Elaine Marley Skrevet 14. februar 2024 #14 Skrevet 14. februar 2024 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
Irak Skrevet 14. februar 2024 #15 Skrevet 14. februar 2024 Er jeg skikkelig kåt så kribler det alle veier 🤣🤣🤣. Så da hender det jeg må danse 🥳. 2
Gjest kvinne 1979 Skrevet 18. februar 2024 #16 Skrevet 18. februar 2024 Kjenner det som ett sug og iling fra underlivet, opp gjennom magen og frem i brystene. Noen ganger iling fra tærne til hodet.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #17 Skrevet 18. februar 2024 Aldri kjent noe kribling/kåttskap i puppene😂🤷 Kun fra navlen og ned og varm i kinna😉 Anonymkode: e5194...1a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå