Gå til innhold

Inspirert! Dere kvinner, hvor kjenner dere det, kribler det, om du er kåt og klar?😄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinne selv, og selv kjenner jeg det krible i underlivet, og litt i hele kroppen. 

Er det noen, eller kanskje vanlig, å kjenne det i puppene?

Anonymkode: 414ea...1bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri kjennt kribling i puppene

Anonymkode: e5d95...b49

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har aldri kjennt kribling i puppene

Anonymkode: e5d95...b49

Takk for et relevant svar!🙏

Skrevet

Det kribler og pulserer i underlivet, og hele kroppen og pusten blir påvirket. Kan imidlertid ikke si at det kribler nevneverdig i puppene. Aldri tenkt over det, så det gjør det nok ikke, men hele kroppen blir liksom varm og pulserende. Mest i underlivet. 

Anonymkode: f49ac...4ba

Gjest ElderMillenial
Skrevet

Kjenner det helt klart mest i underlivet, som en kribling til å begynne med, men det blir til en søt verk om jeg ikke får gjort noe med det. 

Jeg har ikke opplevd kribling i puppene nei, men jeg kan kjenne at brystvortene blir så harde og ømfintlige at det verker søtt i de også om jeg er kåt nok. 

Skrevet
ElderMillenial skrev (3 minutter siden):

Kjenner det helt klart mest i underlivet, som en kribling til å begynne med, men det blir til en søt verk om jeg ikke får gjort noe med det. 

Jeg har ikke opplevd kribling i puppene nei, men jeg kan kjenne at brystvortene blir så harde og ømfintlige at det verker søtt i de også om jeg er kåt nok. 

Slik har jeg det også, kribling først, og etterhvert blir det nesten en frustrasjon😅 Kroppen blir urolig, og alt jeg klarer å tenke på, er at jeg må få utløp for det🙈

Jeg kan også kjenne det i brystvortene sånn etterhvert, som du beskriver, nesten som verk, og om jeg er kåt nok, så kan jeg nesten komme bare av at mannen slikker og suger på dem😄🙏

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det kribler og pulserer i underlivet, og hele kroppen og pusten blir påvirket. Kan imidlertid ikke si at det kribler nevneverdig i puppene. Aldri tenkt over det, så det gjør det nok ikke, men hele kroppen blir liksom varm og pulserende. Mest i underlivet. 

Anonymkode: f49ac...4ba

Jeg kan kjenne igjen den beskrivelsen😊

• Liker 1
Skrevet

Det dunker og verker i underlivet når blodet strømmer ned dit. Ganske stilig men litt ubehagelig og🙃

Anonymkode: 2603b...673

Skrevet

Jeg har vært så kåt at jeg har kjent tårene presse bak øya...

Skjedde etter en akupunktur time...

Jeg forventer overhodet ikke å bli trodd på dette....

Det gjør meg ingen verdens ting kjenner jeg...

Jeg vet selv hva jeg har opplevd 👌

• Liker 1
Skrevet
Irak skrev (5 timer siden):

Jeg tror deg.. men er ikke det en emosjonell reaksjon?

"Akupunktur kan bidra til å øke kvinnelig libido, opphisselse, redusere smerte under sex og forbedre seksuell lyst og opphisselse . Det kan også bidra til å redusere angst, fremme avslapning og forbedre velvære."

Den markerte setningen er noe orgasmen jubler av.. så jeg synes det er bra du bruker nåler❤️

Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Jeg tror deg.. men er ikke det en emosjonell reaksjon?

"Akupunktur kan bidra til å øke kvinnelig libido, opphisselse, redusere smerte under sex og forbedre seksuell lyst og opphisselse . Det kan også bidra til å redusere angst, fremme avslapning og forbedre velvære."

Den markerte setningen er noe orgasmen jubler av.. så jeg synes det er bra du bruker nåler❤️

Jo det er det.

Alle emosjonelle reaksjoner blir på en måte forsterket pga nålene. Trigger nervesystemet på en finurlig måte synes jeg.

Det gjør at man feks kan bruke akupunktur for å redusere feks smerte eller forebygge depresjon.

Jeg er absolutt enig i at det fremmer velvære 😉. Stemmer for min del ihvertfall 👌

• Hjerte 1
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Slik har jeg det også, kribling først, og etterhvert blir det nesten en frustrasjon😅 Kroppen blir urolig, og alt jeg klarer å tenke på, er at jeg må få utløp for det🙈

Jeg kan også kjenne det i brystvortene sånn etterhvert, som du beskriver, nesten som verk, og om jeg er kåt nok, så kan jeg nesten komme bare av at mannen slikker og suger på dem😄🙏

Jeg kan kjenne igjen den beskrivelsen😊

Nyttig beskrivelse!  

Skrevet

Det dunker mellom bena og jeg blir litt desperat/hjernen tenker ikke klart. Kan få veldig behov for å blir tatt på brystene.

Anonymkode: 472c3...136

Skrevet
Irak skrev (På 12.2.2024 den 21.43):

Du blir trodd, jeg vet🫶

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Er jeg skikkelig kåt så kribler det alle veier 🤣🤣🤣.

Så da hender det jeg må danse 🥳.

• Hjerte 2
Gjest kvinne 1979
Skrevet

Kjenner det som ett sug og iling fra underlivet, opp gjennom magen og frem i brystene. Noen ganger iling fra tærne til hodet.

Skrevet

Aldri kjent noe kribling/kåttskap i puppene😂🤷 Kun fra navlen og ned og varm i kinna😉

Anonymkode: e5194...1a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...