AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Skrevet 12. februar 2024 Hei Jeg skal finne på en aktivitet på et eldrehjem, og jeg trenger litt hjelp. Har ikke så mye erfaring. Tenkte jeg skulle finne sanger for ca tiåret der de fleste var i tenårene/unge voksne, og så kunne vi synge til de sangene, og eventuelt danse litt vals? Vekke minner og litt fysisk aktivitet og litt fysisk kontakt. Eller hånd massage og lakke negler? Vi er en gruppe på 4 😊 Høres dette bra ut? Eller har du noen forslag? Noen av beboerne er lettere demente og noen bruker rullestol men ellers i god form. Anonymkode: e9d8c...d91
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Skrevet 12. februar 2024 Gammeldansgenerasjonen gikk bort for 20 år siden. De som er på sykehjem nå likte Elvis og 50-tallsrock og jazz som Hot Club The Norwege. Søk i viser fra Gitarkameratene om du vil ha noe norsk. Anonymkode: d4dbd...1d8 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #3 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gammeldansgenerasjonen gikk bort for 20 år siden. De som er på sykehjem nå likte Elvis og 50-tallsrock og jazz som Hot Club The Norwege. Søk i viser fra Gitarkameratene om du vil ha noe norsk. Anonymkode: d4dbd...1d8 Åååååå det er jo kjempekult 😁 Ja jeg må sjekke skikkelig opp i det. Tusen takk for innspill ❤️ ts Anonymkode: e9d8c...d91
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #4 Skrevet 12. februar 2024 Musikk er kjempebra Men å få lakka negler og få litt krem og parfyme er også veldig bra, det syns de gamle damene er stas. Anonymkode: 42bd7...09b 1
Millinea Skrevet 12. februar 2024 #5 Skrevet 12. februar 2024 Spadag er godt likt her, sammen med kaffe og kaker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå