AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Del Skrevet 12. februar 2024 Dere som trener og er mye på farten, hva spiser dere? Jeg er ikke flink å forberede mat, så da blir det ofte en tur på butikken etter trening og på vei til jobb, men da blir også maten sånn passe. For eksempel knekkebrød med tubeost og en banan. Jeg trenger tips til hva jeg kan spise etter trening som er lettvint og godt for kroppen. Anonymkode: b1700...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Del Skrevet 12. februar 2024 Når trener du da? MÅ du ha mat rett etter trening? Jeg faster og skipper frokost. Spiser lunsj kl 11 og middag(pluss dessert) mellom 16-17, det er kun de to måltidene jeg spiser og jeg er på trening kl 5-7 om morgenen. Går fint å vente til lunsj kl 11 selv om jeg kjører harde økter. Anonymkode: 18f4e...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #3 Del Skrevet 12. februar 2024 Jeg spiser vanligvis lunsj i 12tiden, trener mellom kl 15 og 17, og spiser middag kl 19-20. Hvis jeg blir sulten etter trening, eller om jeg trener før jobb, så tar jeg en proteinshake Anonymkode: cfb30...f47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #4 Del Skrevet 12. februar 2024 Det er ikke så vanskelig å planlegge på forhånd. Jeg er glad i brødskive med egg, ost, røkt laks etter cottage cheese. Melk eller yt. Det er jo lett å ta med seg også. Hjemme kan jeg lage havregrøt med egg, melk, frukt eller nøtter. Du kan også ha med deg kjøleskapsgrøt hvis du er mye på farta. Eller kanskje en bolle med cottage cheese, frukt og nøtter og litt honning. Anonymkode: 318f8...e8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 14. februar 2024 #5 Del Skrevet 14. februar 2024 Lager ofte ferdig tunfisksalat med tunfisk, cottage cheese, rødløk og paprika som jeg har på brødskiva, eller spiser et par skiver med makrell i tomat, og hvis jeg har spist godt til middag så drikker jeg en shake eller et glass med proteinmelk. Jeg trener mellom 18.30 og 20.00, og jeg liker egentlig ikke spise rett før jeg legger meg, men prøver å gå i meg noe proteiner rett etter trening. Har likevel et proteinrikt kosthold utenom, tenker det er godt nok 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå