AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Skrevet 12. februar 2024 Har en kompis som er 20 år eldre. Det bare skjedde at vi kom litt på flørtern... Men nå er vi bare venner, og det kjennest egentlig litt unaturlig det også. Nå har han fått en greie for venninna mi, og lurte på om jeg syntes det var greit. Jeg spurte litt om hva med noen nærmere hans alder, og han sa at han synes de er for gamle. Den siste tiden har jeg følt mer og mer på at relasjonen vår var veldig rar, er det meg det er noe galt med eller er det egentlig litt rødt flagg å bare gå for folk som er 20 år yngre enn deg? Anonymkode: 5a7f5...7bb 6 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Skrevet 12. februar 2024 Hvor vil du med dette? For meg er det uaktuelt å date menn som flyr etter smårips om det så er jeg som er småripset eller om jeg dater noen som viser stor interesse for jenter. En stor turn off. Men du skal jo ikke date ham? Så lurer du på om du skal fortsette å re venn med ham? Anonymkode: 43282...7b5 18 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #3 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har en kompis som er 20 år eldre. Det bare skjedde at vi kom litt på flørtern... Men nå er vi bare venner, og det kjennest egentlig litt unaturlig det også. Nå har han fått en greie for venninna mi, og lurte på om jeg syntes det var greit. Jeg spurte litt om hva med noen nærmere hans alder, og han sa at han synes de er for gamle. Den siste tiden har jeg følt mer og mer på at relasjonen vår var veldig rar, er det meg det er noe galt med eller er det egentlig litt rødt flagg å bare gå for folk som er 20 år yngre enn deg? Anonymkode: 5a7f5...7bb Både og. Kjæresten min var sammen med ei 14 år yngre. Og så ei kun 1 år yngre. Så meg 7 år yngre.😅 Kjæresten er en meget attraktiv mann som ser mye yngre ut. Han synes nok damer på hans egen alder er litt "konete". Verdens snilleste mann. Ser ingen rødt flagg der. Anonymkode: 17dcd...faa 4 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #4 Skrevet 12. februar 2024 Jeg er ikke enig i at det er et rødt flagg. Men jeg hadde tenkt at dette var en person jeg ikke trengte å ha så mye med å gjøre. Anonymkode: da9e1...81c
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #5 Skrevet 12. februar 2024 Menns interesse for kvinner forandres ikke med alder, menn i 30 åra, 40 åra, 50 åra, 60 åra, 70 åra, 80 åra, 90 åra alle foretrekker kvinner yngre enn 25, nesten ingen menn foretrekker kvinner i alderen 25+. Kvinner flest foretrekker menn som er rundt 3-4 eldre enn de selv. Det er ingenting annet enn fruktbarhet det handler om. Når en kvinne nærmer seg 30 har hun mistet 90% av eggene sine og sjansen for å få barn med autisme/down syndrom og lignende har økt med hundrevis til tusenvis av prosent.. Anonymkode: de247...6f3 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #6 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menns interesse for kvinner forandres ikke med alder, menn i 30 åra, 40 åra, 50 åra, 60 åra, 70 åra, 80 åra, 90 åra alle foretrekker kvinner yngre enn 25, nesten ingen menn foretrekker kvinner i alderen 25+. Kvinner flest foretrekker menn som er rundt 3-4 eldre enn de selv. Det er ingenting annet enn fruktbarhet det handler om. Når en kvinne nærmer seg 30 har hun mistet 90% av eggene sine og sjansen for å få barn med autisme/down syndrom og lignende har økt med hundrevis til tusenvis av prosent.. Anonymkode: de247...6f3 Dette er feil. De fleste menn ønsker seg en partner, ikke bare en å ligge med. Mine kompiser i 40-årene velger seg ofteste damer på egen alder, selv de som kan få mye yngre. Fordi det handler om å leve sammen. Anonymkode: 2a3d1...461 38 2 9
I Grosny Skrevet 12. februar 2024 #7 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menns interesse for kvinner forandres ikke med alder, menn i 30 åra, 40 åra, 50 åra, 60 åra, 70 åra, 80 åra, 90 åra alle foretrekker kvinner yngre enn 25, nesten ingen menn foretrekker kvinner i alderen 25+. Kvinner flest foretrekker menn som er rundt 3-4 eldre enn de selv. Det er ingenting annet enn fruktbarhet det handler om. Når en kvinne nærmer seg 30 har hun mistet 90% av eggene sine og sjansen for å få barn med autisme/down syndrom og lignende har økt med hundrevis til tusenvis av prosent.. Anonymkode: de247...6f3 Du har sikkert rett når vi snakker om menn som ønsker seg barn, men mange menn over en viss alder er ferdig med barneproduksjon og har ikke behov for særlig ung dame. Jeg er over en viss alder og min kjære er på min egen alder. 12 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #8 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når en kvinne nærmer seg 30 har hun mistet 90% av eggene sine og sjansen for å få barn med autisme/down syndrom og lignende har økt med hundrevis til tusenvis av prosent.. Anonymkode: de247...6f3 Dette gjelder oss menn også. Yngre sperm gir mindre sjanse for ulumskheter, selv om vi kan få barn høyere opp i alder. Ikke tale om at jeg finner en på 25 når jeg er 50! Synes allerede de er for unge og jeg er 35. Har du egentlig snakket med andre menn enn deg selv? Anonymkode: 2a3d1...461 16 20
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #9 Skrevet 12. februar 2024 Ja, det er veldig sært. Sier noe om modenheten til mannen også. Anonymkode: 9fb68...aa0 16 8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #10 Skrevet 12. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, det er veldig sært. Sier noe om modenheten til mannen også. Anonymkode: 9fb68...aa0 Ja, noen utvikler seg tydeligvis ikke etter russebussrullingen. Anonymkode: c3f21...44d 8 3
Gjest T-AA Skrevet 12. februar 2024 #11 Skrevet 12. februar 2024 Mange røde flagg der ute i så fall. Forskning viser at menn liker kvinner på rundt 22 best uansett alder - om de er 15 eller 60. Det handler om at kvinner i den alderen har ytre tegn som signaliserer høy fruktbarhet og er arvet ned gjennom mange hundre tusen år. Når det gjelder menn i førtiårene som flørter med damer i begynnelsen av tyveårene så er det et valg. Og definitivt et valg jeg ikke ville tatt selv.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #13 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette gjelder oss menn også. Yngre sperm gir mindre sjanse for ulumskheter, selv om vi kan få barn høyere opp i alder. Ikke tale om at jeg finner en på 25 når jeg er 50! Synes allerede de er for unge og jeg er 35. Har du egentlig snakket med andre menn enn deg selv? Anonymkode: 2a3d1...461 Kvaliteten til menns avkom er dramatisk mindre påvirket av mannens alder. Nei, jeg går ikke rundt å spørrer menn hva slags alder de foretrekker, jeg googlet det og fant svaret, alle forskninger som har blitt gjort på dette har vist at menns interesse faller på kvinner i alderen 20-24, bare å google selv så ser du. "ages of women men find attractive" Etter kvinnen har bikket 25 ser du på statistikken at menns interesse har falt helt av. Anonymkode: de247...6f3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #14 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Menns interesse for kvinner forandres ikke med alder, menn i 30 åra, 40 åra, 50 åra, 60 åra, 70 åra, 80 åra, 90 åra alle foretrekker kvinner yngre enn 25, nesten ingen menn foretrekker kvinner i alderen 25+. Kvinner flest foretrekker menn som er rundt 3-4 eldre enn de selv. Det er ingenting annet enn fruktbarhet det handler om. Når en kvinne nærmer seg 30 har hun mistet 90% av eggene sine og sjansen for å få barn med autisme/down syndrom og lignende har økt med hundrevis til tusenvis av prosent.. Anonymkode: de247...6f3 Dette er helt uinteressant. Umodne menn går etter mye yngre damer hele tiden, ikke modne menn. Hundrevis til tusenvis. Herregud. Du høres ut som et barn. Anonymkode: 43282...7b5 14 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #15 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kvaliteten til menns avkom er dramatisk mindre påvirket av mannens alder. Nei, jeg går ikke rundt å spørrer menn hva slags alder de foretrekker, jeg googlet det og fant svaret, alle forskninger som har blitt gjort på dette har vist at menns interesse faller på kvinner i alderen 20-24, bare å google selv så ser du. "ages of women men find attractive" Etter kvinnen har bikket 25 ser du på statistikken at menns interesse har falt helt av. Anonymkode: de247...6f3 Nettvett må du lære deg. Du vil ikke alltid få et svar av Google som samrøre med virkeligheten. Nærmest uansett hva du spørr om, så vil noen gi deg svaret du ønsker deg. Anonymkode: a9dc3...77c 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #16 Skrevet 12. februar 2024 Ikke lokk ut han som mener at alt under 20 år er good to go, den diskusjonen årker jeg ikke en gang til. Men det handler om preferanser og det trenger ikke alltid å være gjensidig sånn som i ditt tilfelle Ts. Anonymkode: abe1a...c32 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #17 Skrevet 12. februar 2024 Det er ikke et rødt flagg at man foretrekker mer attraktive seksualpartnere. Da må man også langt ned i alder etterhvert. At eldre damer er sinnsykt bitter og sutrete pga dette og prøver å rakke ned på menn som foretrekker bedre damer enn dem er nok mer tilfellet. Anonymkode: 28342...d82 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #18 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvaliteten til menns avkom er dramatisk mindre påvirket av mannens alder. Nei, jeg går ikke rundt å spørrer menn hva slags alder de foretrekker, jeg googlet det og fant svaret, alle forskninger som har blitt gjort på dette har vist at menns interesse faller på kvinner i alderen 20-24, bare å google selv så ser du. "ages of women men find attractive" Etter kvinnen har bikket 25 ser du på statistikken at menns interesse har falt helt av. Anonymkode: de247...6f3 Kvaliteten på menns sæd er stupende: https://www.kapital.no/reportasjer/livsstil/2021/01/14/7607293/saedkvaliteten-synker-dramatisk-forsker-mener-menneskehetens-fremtid-star-i-fare Artikkelen viser også til at menn som drikker mer enn en liter cola pr. dag får 30 % reduksjon i sædkvaliteten. Også røyking reduserer sædkvaliteten. Sædkvaliteten til menn i den vestlige verden har siste 40 år sunket med 50-60 %, og norske og danske menn ligger dårligst an. Årsaken til at kvinner ikke blir gravid med partner ligger i 50 % av tilfellene hos mannen. Når menn er i 30-årene er risikoen for dårlig bevegelighet hos spermiene 40 %. Når menn er i 40-årene er risikoen for dårlig bevegetlighet hos sædcellene 60 %. Med andre ord - menns biologiske klokke tikker også høyt! https://www.nrk.no/norge/xl/en-saed-historie-1.14583456 Anonymkode: 03c61...c54 9 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #19 Skrevet 12. februar 2024 Jo lavere selvinnsikt og høyere grad av narsissisme hos menn, jo mer opptatt er de av å skaffe seg en yngre partner. Det handler ikke om den evinnelige påståtte "fruktbarheten" (menn på 40+ bør så sannelig fokusere på sin egen fruktbarhet, som er dalende så det synger), men om muligheter for å kontrollere og utøve sykdommen sin på noen som er sårbare i kraft av lav alder. Anonymkode: a8583...f23 12 7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #20 Skrevet 12. februar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Har en kompis som er 20 år eldre. Det bare skjedde at vi kom litt på flørtern... Men nå er vi bare venner, og det kjennest egentlig litt unaturlig det også. Nå har han fått en greie for venninna mi, og lurte på om jeg syntes det var greit. Jeg spurte litt om hva med noen nærmere hans alder, og han sa at han synes de er for gamle. Den siste tiden har jeg følt mer og mer på at relasjonen vår var veldig rar, er det meg det er noe galt med eller er det egentlig litt rødt flagg å bare gå for folk som er 20 år yngre enn deg? Anonymkode: 5a7f5...7bb Ikke noe galt i seg selv at han prøver seg på noen som er yngre, men at han omtaler damer på samme alder som for gamle - det hadde fått meg til å reagere og jeg hadde nok tenkt at dette var en mann jeg ikke ønsket noe med å gjøre. Det hele fremstår som veldig overfladisk. Anonymkode: 6b754...12c 9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå