Gå til innhold

De billigste beste badehåndklærene du vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kronborg fra Jysk har jeg hatt i 14 år. De er i daglig bruk og er ikke slitte. 

Anonymkode: 927e7...ea1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Beklager, men dette er bare en tynn unnskyldning for å kjøpe dyrt, og lukter av merkevaresnobberi. Selv på tilbud vil et stort badehåndkle fra Lexington i en utgående farge koste over det dobbelte av f.eks IKEAs dyreste til fullpris, og aldri i verden om de holder mer enn dobbelt så lenge. Sammenlikner man på rettferdig vis: med begge til fullpris, blir det enda mer urimelig. Man må altså bruke et Lexingtonhåndkle over fire ganger så mye for at det skal "lønne seg". Det gjør det ikke. 

Jeg er heller ikke tilhenger av å ha altfor mange sett av håndklær, så de vi har blir brukt mye og vasket ofte. Våre mest brukte badehåndklær kjøpte jeg på IKEA for 25(!!) år siden, og de er fremdeles i full rotasjon. DET blir mange tusen vask, det! Ikke er de tynnslitt eller frynsete, heller! 

Anonymkode: 7351a...105

Har du kjøpt nyere badehåndklær på Ikea med like god kvalitet? Våre gamle på fra Ikea er kjempegode, men de finner jeg jo ikke lenger. De jeg har funnet på Ikea nå er mye tynnere og i dårligere kvalitet. Men kanskje jeg har oversett noe?

Anonymkode: 895df...488

Skrevet
Gine skrev (22 timer siden):

Finnes det badehåndklær på denne tiden av året?

Hvorfor skulle det ikke det, bader eller dusjer du ikke om vinteren?

Anonymkode: 3bf18...7b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...