Gå til innhold

De billigste beste badehåndklærene du vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg trenger nye badehåndklær men har ikke så god råd. Trenger tips til billige som varer en stund da. 

Anonymkode: 266e9...767

• Liker 1
Skrevet

Badehåndkle Emma fra Rusta. Har disse selv og liker dem godt 😊

Anonymkode: 8bdb5...a58

• Nyttig 1
Skrevet

Kjøpte noen billig på IKEA, og jeg elsker dem.

Anonymkode: 25e82...b8b

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nora fra jysk er gode og ofte på 50%

sjekket og faktisk på tilbud nå

https://jysk.no/search?query=Nora&type=product

Anonymkode: b276f...369

Åh takk! Jeg tenkte akkurat i går selv på at jeg vil ha nye badehåndklær, og her er en tråd med løsning og alt, elsker kvinneguiden 😅

Anonymkode: 45aaa...3a1

Skrevet

IKEA sine er jo billige, og jeg er overrasket over kvaliteten. 

Skrevet

Mulig ikke det riktige for deg akkurat nå. Men jeg mener faktisk at Lexington er det det rimeligste om man tenker pris per bruk. 

Kjøpte mitt første sett for 10 år siden. Gidder ikke ha mer enn hva vi behøver av slikt. Så her har vi akkurat nok til at alt vaskes, tromles, en gang i uka (to fulle sett). Først 5-6 år senere begynte de å bli slitt i kantene. Da hadde de jo vært mange hundre ganger gjennom vask+trommel. Og de var nesten like tykke og gode som nye. 

Anonymkode: 2b6e3...642

Skrevet

Finnes det badehåndklær på denne tiden av året?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjøpte en haug med disse når vi skulle ha visning på huset siden de var så billige. Men er veldig overrasket over kvaliteten, de er passe tykke, har struktur i seg så, tar raskt opp vann og tørker godt. 

https://www.ikea.com/no/no/p/vinarn-badehandkle-lys-gra-beige-50508317/

Anonymkode: 600d8...621

Må bare presisere, de er tynne, tørker raskt etter bruk og vask, og jeg liker ikke tykke håndklær btw. 

Anonymkode: 600d8...621

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Mulig ikke det riktige for deg akkurat nå. Men jeg mener faktisk at Lexington er det det rimeligste om man tenker pris per bruk. 

Kjøpte mitt første sett for 10 år siden. Gidder ikke ha mer enn hva vi behøver av slikt. Så her har vi akkurat nok til at alt vaskes, tromles, en gang i uka (to fulle sett). Først 5-6 år senere begynte de å bli slitt i kantene. Da hadde de jo vært mange hundre ganger gjennom vask+trommel. Og de var nesten like tykke og gode som nye. 

Jeg har håndklær fra IKEA som er over 10 år gamle og i konstant bruk som ikke er slitte i kantene enda.

Anonymkode: 13b7e...108

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har håndklær fra IKEA som er over 10 år gamle og i konstant bruk som ikke er slitte i kantene enda.

Anonymkode: 13b7e...108

Våre favoritter fra Ikea nærmer seg 20 år og er bare litt slitt i kantene. Elsker mitt Hansen og Dysvik-håndkle og Turiform kjøpt for 18 år siden Men vi har også nyere ikea som ikke holder bra, nyere fra Turiform som ikke er bra. Har flere ganger sett at folk skryter av håndklær og sengetøy fra Jysk. Min erfaring er at det er tynt og dårlig kvalitet, selv de dyreste/flotteste håndklærne slites fort. Mitt inntrykk er at kvaliteten har gått ned de siste 12 årene.

Mitt beste kjøp de siste 10 årene er fra Cawö, men de er vel i mellomsjiktet prismessig. Håndklærne holder seg veldig godt, det skal sies.

Anonymkode: 895df...488

• Nyttig 1
Skrevet

Har kjøpt både fra Ikea og Kid og de har vart i 10 + år.   Men så bytter jeg ikke etter hver dusj, bruker de en 4-5 ganger før bytte.  Da blir ikke slitasjen like stor.

Skrevet

Spørs om jeg kjøper noen nye nå når jeg har. Trenger ingen nye nå.

Annonse
Skrevet

Liker "Emma" som man får kjøpt på Rusta 😊

Skrevet

Kid har ihvertfall hatt tilbud på håndklær en stund nå. 

Anonymkode: e8f42...44a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.2.2024 den 7.17):

Beklager, men dette er bare en tynn unnskyldning for å kjøpe dyrt, og lukter av merkevaresnobberi. Selv på tilbud vil et stort badehåndkle fra Lexington i en utgående farge koste over det dobbelte av f.eks IKEAs dyreste til fullpris, og aldri i verden om de holder mer enn dobbelt så lenge. Sammenlikner man på rettferdig vis: med begge til fullpris, blir det enda mer urimelig. Man må altså bruke et Lexingtonhåndkle over fire ganger så mye for at det skal "lønne seg". Det gjør det ikke. 

Jeg er heller ikke tilhenger av å ha altfor mange sett av håndklær, så de vi har blir brukt mye og vasket ofte. Våre mest brukte badehåndklær kjøpte jeg på IKEA for 25(!!) år siden, og de er fremdeles i full rotasjon. DET blir mange tusen vask, det! Ikke er de tynnslitt eller frynsete, heller! 

Anonymkode: 7351a...105

• Liker 1
Skrevet

Noen av mine beste og mest brukte håndklær er faktisk fra Nille. Kjøpt for over 20 år siden og i ukentlig bruk, med kokvask. Dog ingen tromling, de tørker på stativ. 

Anonymkode: efccf...f8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...