Lorieen Skrevet 12. februar 2024 #21 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Dem stakkars mannen?? Tydeligvis en mann som skriver. Høres ut som han blir holdt fast og aldri får ta tak i pikken sin. Anonymkode: 0dff9...412 Insinuerer du at jeg er mann? 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #22 Skrevet 12. februar 2024 Ikke rart mange velger å være singel, når så mange kvinner prøver å styre menn sitt private sexliv😅 Kan lett ha sex 4 ganger i uka, selv om det pleier bli mer, og alikevel runke mye i tillegg, men heldigvis har jeg en dame som ikke prøver å kontrollere meg, eller blir sjokkert om hun skulle ferske meg i å runke Anonymkode: db653...161 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #23 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke rart mange velger å være singel, når så mange kvinner prøver å styre menn sitt private sexliv😅 Kan lett ha sex 4 ganger i uka, selv om det pleier bli mer, og alikevel runke mye i tillegg, men heldigvis har jeg en dame som ikke prøver å kontrollere meg, eller blir sjokkert om hun skulle ferske meg i å runke Anonymkode: db653...161 Jeg tror minst halve problemet var at det ikke blir sex samme dag som runk, og da blir det noe helt annet synes jeg. Anonymkode: b52c0...180 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #24 Skrevet 13. februar 2024 Helt sprøtt at han runker hvis han ikke orker sex etterpå. Jeg kan runke 2-3 ganger på dagen når jeg har fri, men har ikke mindre lyst på sex med kona av den grunn, tvert imot. Anonymkode: 7036a...5f9 1
Topper og daler Skrevet 13. februar 2024 #25 Skrevet 13. februar 2024 Rosa Gnom skrev (13 timer siden): Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Akkurat det er noe av det dummeste jeg hører. Selvsagt kan det sammenlignes. Man får orgasme og utløsning av å onanere, akkurat som man får av sex med en partner. Begge handler om å tilfredsstille seksuelle lyster. Det er ulike aktiviteter, men går ut på det samme: Penis blir stiv, den blir stimulert og man får utløsning. Det er selvsagt ikke prikk like aktiviteter, men å si at det ikke kan sammenlignes I DET HELE TATT, blir for dumt. I dette tilfellet tenker jeg at mannen gjerne må onanere, men han trenger ikke gjøre det i stua. Nå høres det imidlertid ut som dette paret ikke har barn, og da bør de virkelig utnytte de mulighetene som byr seg frem. Hva med å sende samboeren noen sexy meldinger om at han er klar og venter på henne hjemme … 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #26 Skrevet 13. februar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Helt sprøtt at han runker hvis han ikke orker sex etterpå. Jeg kan runke 2-3 ganger på dagen når jeg har fri, men har ikke mindre lyst på sex med kona av den grunn, tvert imot. Anonymkode: 7036a...5f9 Ja det er nettopp dette. Selve rankingen har jeg ikke noe imot, kjør på, men når det går utover sexlivet vårt og jeg må vente til han en dag er klar igjen så blir det noe annet og faktisk sårende. Anonymkode: 0dff9...412 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #27 Skrevet 13. februar 2024 Just now, AnonymBruker said: Ja det er nettopp dette. Selve rankingen har jeg ikke noe imot, kjør på, men når det går utover sexlivet vårt og jeg må vente til han en dag er klar igjen så blir det noe annet og faktisk sårende. Anonymkode: 0dff9...412 *runkingen Anonymkode: 0dff9...412
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #28 Skrevet 13. februar 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tror minst halve problemet var at det ikke blir sex samme dag som runk, og da blir det noe helt annet synes jeg. Anonymkode: b52c0...180 Det er nettopp det jeg mener. Ts Anonymkode: 0dff9...412 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #29 Skrevet 13. februar 2024 14 hours ago, Lorieen said: Insinuerer du at jeg er mann? Insinuerer ikke, jeg skrev det ganske direkte. Og er du dame så ja vel, fortsatt samme utsagnet og at du ikke har forstått det som har blitt skrevet idet hele tatt og bør kanskje gjøre det før du svarer. Anonymkode: 0dff9...412
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #30 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg tror minst halve problemet var at det ikke blir sex samme dag som runk, og da blir det noe helt annet synes jeg. Anonymkode: b52c0...180 Det trenger da ikke ha sammenheng. Jeg kan fint runke 3 ganger en dag, og ha lyst til sex flere ganger, hvis jeg har lyst og tenner på dama. De aller fleste men kan lett runke og ha sex samme dag, men det krever så klart at man tenner på henne Anonymkode: db653...161
Lorieen Skrevet 13. februar 2024 #31 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Insinuerer ikke, jeg skrev det ganske direkte. Og er du dame så ja vel, fortsatt samme utsagnet og at du ikke har forstått det som har blitt skrevet idet hele tatt og bør kanskje gjøre det før du svarer. Anonymkode: 0dff9...412 Vel, jeg er, og har alltid vært kvinne. Har planer om å forbli kvinne resten av livet, til og med. Jeg står fremdeles for det jeg skrev. 1
Geojak Skrevet 13. februar 2024 #32 Skrevet 13. februar 2024 Da jeg var ung og singel, gjorde jeg ofte som din samboer og tok en runk på ettermiddagen. Men.. Da jeg ble sammen med min kjære, slutte jeg med det, og sparte meg til sex med henne. Vi hadde mye og ofte sex de første årene vi var sammen, og da hadde jeg ikke noe behov for å runke for meg selv innimellom. Men folk er forskjellig og har forskjellige behov, men jeg synes det er rart han ikke "sparer" seg til du kommer hjem. OG om du ikke er i humør så det ikke blir noe den dagen, får han da ta seg en tur på badet å gjøre sitt fornødne 😉
Rosa Gnom Skrevet 13. februar 2024 #33 Skrevet 13. februar 2024 Topper og daler skrev (9 timer siden): Akkurat det er noe av det dummeste jeg hører. Selvsagt kan det sammenlignes. Man får orgasme og utløsning av å onanere, akkurat som man får av sex med en partner. Begge handler om å tilfredsstille seksuelle lyster. Det er ulike aktiviteter, men går ut på det samme: Penis blir stiv, den blir stimulert og man får utløsning. Det er selvsagt ikke prikk like aktiviteter, men å si at det ikke kan sammenlignes I DET HELE TATT, blir for dumt. I dette tilfellet tenker jeg at mannen gjerne må onanere, men han trenger ikke gjøre det i stua. Nå høres det imidlertid ut som dette paret ikke har barn, og da bør de virkelig utnytte de mulighetene som byr seg frem. Hva med å sende samboeren noen sexy meldinger om at han er klar og venter på henne hjemme … Nå kan du høre så mye du vil,men det spiller egentlig ingen rolle. Det finnes flere studier om onani og sex med partner. Det er forskjellige grunner til at man onanerer og det er forskjellige grunner til at man har samleie med partner. Dette sier seg selv. Her er ett studie om de forskjellige grunnene. Kanskje greit å lese.Det finnes flere studier hvis du trenger litt mer å lese på.
Topper og daler Skrevet 13. februar 2024 #34 Skrevet 13. februar 2024 (endret) Rosa Gnom skrev (1 time siden): Nå kan du høre så mye du vil,men det spiller egentlig ingen rolle. Det finnes flere studier om onani og sex med partner. Det er forskjellige grunner til at man onanerer og det er forskjellige grunner til at man har samleie med partner. Dette sier seg selv. Her er ett studie om de forskjellige grunnene. Kanskje greit å lese.Det finnes flere studier hvis du trenger litt mer å lese på. Det er ikke en studie, men en artikkel forfattet av en psykolog i et tidsskrift. Å kalle det en studie viser at du ikke har lest slike «studier», men heller har søkt på nettet etter svar som støttet opp om det du hadde skrevet. Imidlertid støtter denne artikkelen ikke det du skriver - at onani og sex ikke kan SAMMENLIGNES I DET HELE TATT. Den bekrefter derimot det jeg sier, at onani KAN sammenlignes med sex, men at det er forskjellige grunner til at folk velger å onanere framfor å ha parsex. To av grunnene var at man ikke har tilgang på parsex fordi partneren har mensen eller fordi man er på reise. Andre grunner kunne være fordi fordi man ikke orker parsex. Premisset her er altså at onani er sex, men en annen form for sex enn parsex. Endret 13. februar 2024 av Topper og daler
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #35 Skrevet 13. februar 2024 Jeg skulle ønske min mann runket. Her har vi litt motsatt utfordringer. Det vil si, nå har jeg blitt vant til det og lever ok med det, men det var veldig rart for meg i starten av vårt forhold, og det har vært upraktisk ganske jevnlig. Min mann runker nemlig ikke. Han lyver tenker sikkert mange, men nei dette har vi både diskutert og til og med kranglet om såpass mange ganger at hans holdninger til dette ikke er noe jeg ikke vet inderlig godt om. Han synes det er nedverdigende å runke når man er i forhold, og venter heller på at jeg blir kåt igjen klar enn å ta seg en runk. Er han bortreist i over to uker og ikke klarer å holde seg lenger må jeg være på video med ham for at han skal få seg en runk uten at det føles veldig feil for ham. Min innstilling er at det er helt naturlig å onanere og ta seg en runk innimellom, i tillegg til felles sexliv. Jeg har aldri forstått hans syn på dette, men har bare måtte akseptere at det er som det er. Dette medfører heldigvis ikke at han presser meg til sex når jeg ikke ønsker sex, så det er jo mest hans valg og hans "problem". Utover det med at jeg må være med på video for at han skal klare det ved absolutt påtrengende behov. (Om jeg ikke vil det/ ikke har anledning på grunn av barna holder han ut til det går for ham i søvne. Det er greit, for det kan han ikke hjelpe for.) Mentalt har jeg likevel følt et visst press/ansvar på grunn av dette, selv om han på ingen måte har pålagt meg det. I perioder i livet jeg ikke har vært i form, men etter fødsel og når jeg har vært i sorg, er det jo ingen sjans for at han tar seg en runk ved behov, men jeg vet at dette "ligger på meg". Så jeg skulle ønske han runket innimellom, som normalt er slik jeg ser det. Jeg opplevde aldri det at ekser runket som noe negativt, mens dette med min mann er vedvarende rart for meg. Anonymkode: 443d2...2e9 1
Topper og daler Skrevet 13. februar 2024 #36 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg skulle ønske min mann runket. Her har vi litt motsatt utfordringer. Det vil si, nå har jeg blitt vant til det og lever ok med det, men det var veldig rart for meg i starten av vårt forhold, og det har vært upraktisk ganske jevnlig. Min mann runker nemlig ikke. Han lyver tenker sikkert mange, men nei dette har vi både diskutert og til og med kranglet om såpass mange ganger at hans holdninger til dette ikke er noe jeg ikke vet inderlig godt om. Han synes det er nedverdigende å runke når man er i forhold, og venter heller på at jeg blir kåt igjen klar enn å ta seg en runk. Er han bortreist i over to uker og ikke klarer å holde seg lenger må jeg være på video med ham for at han skal få seg en runk uten at det føles veldig feil for ham. Min innstilling er at det er helt naturlig å onanere og ta seg en runk innimellom, i tillegg til felles sexliv. Jeg har aldri forstått hans syn på dette, men har bare måtte akseptere at det er som det er. Dette medfører heldigvis ikke at han presser meg til sex når jeg ikke ønsker sex, så det er jo mest hans valg og hans "problem". Utover det med at jeg må være med på video for at han skal klare det ved absolutt påtrengende behov. (Om jeg ikke vil det/ ikke har anledning på grunn av barna holder han ut til det går for ham i søvne. Det er greit, for det kan han ikke hjelpe for.) Mentalt har jeg likevel følt et visst press/ansvar på grunn av dette, selv om han på ingen måte har pålagt meg det. I perioder i livet jeg ikke har vært i form, men etter fødsel og når jeg har vært i sorg, er det jo ingen sjans for at han tar seg en runk ved behov, men jeg vet at dette "ligger på meg". Så jeg skulle ønske han runket innimellom, som normalt er slik jeg ser det. Jeg opplevde aldri det at ekser runket som noe negativt, mens dette med min mann er vedvarende rart for meg. Anonymkode: 443d2...2e9 Du selv da? Onanerer du?
Rosa Gnom Skrevet 13. februar 2024 #37 Skrevet 13. februar 2024 Topper og daler skrev (55 minutter siden): Det er ikke en studie, men en artikkel forfattet av en psykolog i et tidsskrift. Å kalle det en studie viser at du ikke har lest slike «studier», men heller har søkt på nettet etter svar som støttet opp om det du hadde skrevet. Imidlertid støtter denne artikkelen ikke det du skriver - at onani og sex ikke kan SAMMENLIGNES I DET HELE TATT. Den bekrefter derimot det jeg sier, at onani KAN sammenlignes med sex, men at det er forskjellige grunner til at folk velger å onanere framfor å ha parsex. To av grunnene var at man ikke har tilgang på parsex fordi partneren har mensen eller fordi man er på reise. Andre grunner kunne være fordi fordi man ikke orker parsex. Premisset her er altså at onani er sex, men en annen form for sex enn parsex. Poenget med artikkelen var for å understreke at det er forskjellige grunner til at man onanerer og har sex med partner. Det kan derfor ikke sammenlignes selvom begge er en seksuell aktivitet. Den ene er en alene aktivitet stort sett og den andre er en aktivitet med flere. Da blir det vanskelig å sammenligne noe man gjør alene med noe man gjør sammen med andre. Derfor kan man ikke sammenligne. At onani er en seksuell aktivitet vet vi alle.
Janek Skrevet 13. februar 2024 #38 Skrevet 13. februar 2024 Trodde onani var helt vanlig. Så sant ikke sofaen er full i sæd til slutt, så hva er problemet? Er vel ikke uvanlig med sexuelle ting på en sofa
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #39 Skrevet 13. februar 2024 Topper og daler skrev (48 minutter siden): Du selv da? Onanerer du? Ja. Selvfølgelig vil jeg si, men så viste det seg jo å ikke være absolutt selvfølgelig for alle. 😆 Anonymkode: 443d2...2e9
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #40 Skrevet 13. februar 2024 Topper og daler skrev (55 minutter siden): Du selv da? Onanerer du? Alle onanerer vel? Sikkert noen som påstår de ikke gjør det( særlig eldre damer) Anonymkode: 41ed5...17a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå