mee mee Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 (endret) slettet Endret 8. mai 2006 av mee mee
Blackjack Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 Skjønner at du er frustrert, men vanskelig å gi noen råd til deg. Jeg hadde sikkert nok reagert akkurat som du gjør, om ikke enda sterkere. Synes kjæresten din burde ta litt mer hensyn til dine følelser, det kan da umulig være såååå viktig å holde kontakten med henne HVER dag? Hva med å være de med opp til bygda en helg? Kanksje lettere når du med egne øyne får se at det ikke er noe mellom de?
Gjest Jalileh Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 Jeg vet med meg selv at jeg hadde reagert på dette. Ikke bare fordi han er sammen med henne hver helg (noe som er ille nok i seg selv), men fordi han tydeligvis drar til hjemstedet for å feste hver helg...og det da med henne. Hvorfor tar han ikke med deg? Har ikke du lyst? Sier ikke at han er utro. Syns det bare er litt illojalt.
Blackjack Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 hun har sagt at hun ikke er intresert, og han har sagt at det aldri har vært noe romanse mellom dem. men hva skal jeg tro på? bekymrer jeg meg unødig? ← Vet jeg ikke burde skrive dette men synes du kan få høre en "skrekk"-historie også. Akkurat dette sa samboeren min og en venninne av han også. De var kjempevenner, og hang masse sammen når jeg ble sammen med han. Jeg likte det ikke i det hele tatt, men begge sa de KUN var venner og at jeg måtte skjerpe meg. En stund etterpå fant jeg ut at de begge hadde løyet, de hadde hatt en greie, men for lenge siden. Jeg ble fly forbanna, laget et hælvete for sambo fodi han løy for meg, sa at han fikk kutte all kontakt med henne. Dette tok tid, hun nektet å gi opp vennskapet, men tok tilslutt et hint. Men gud vet det tok mange tårer og lang tid for å få han til å skjønne at hun ikke var aktuell som venn. Med oss gikk det flott, vi er sammen idag og har det supert. Synes som sagt du skal bli med de på tur. Håper jeg ikke gjør deg enda mer bekymret nå, men sett med mine øyne synes jeg du har full rett til å bekymre deg.
Tiit Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 Hvis jeg oppfatter deg rett, så er han sammen med henne store deler av hver eneste helg, mens dere to ikke er sammen i helgene. I tillegg snakker han med henne hver dag på msn. Jeg hadde ikke likt det! Han bruker mer tid sammen med henne enn med deg, og de har god kjemi. Det er flott at han har venner, men men... D blir litt underlig. Men hva du kan gjøre med det? -del dine tanker med kjæresten, uten å være sutrete! -dra hjem sammen med ham noen helger du også. -få deg en sms-kompis du også - gjør kjæresten din litt usikker slik at han forstår følelsen. Lykke til!!
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 jeg synnes denne sjakusien og bekymringen er ganske idiotisk. Hva så om han har en kvinnelig venn som han har god kontakt med. Har han gitt deg noen grunn til og være bekymret ?
Gjest Jalileh Skrevet 1. februar 2006 #7 Skrevet 1. februar 2006 jeg synnes denne sjakusien og bekymringen er ganske idiotisk. Hva så om han har en kvinnelig venn som han har god kontakt med. Har han gitt deg noen grunn til og være bekymret ? ← Les innlegget igjen du.
Jane How Skrevet 1. februar 2006 #8 Skrevet 1. februar 2006 Reiser han hjem hver helg? Er dere samboere men aldri sammen i helgene? Det var dette jeg reagerte mest på! Jeg ville ikke hatt det slik, uansett om han ikke hadde hatt en slik nær venninne. Men dette med venninnen forsterker usikkerheten du kanksje føler fra før. Det er umulig for deg å vite om de har noe på gang eller ikke. Nekter du han vennskapet og de ikke har noe på gang, er du kjip. Lar du dem holde på vennskapet og de har noe på gang, er du lurt. Blir feil uansett... Du må nok se på helheten, ser du noe tegn til forandring? Jeg syns det første du skal gjøre, er å prate med han om prioritering av hverandre. Helgene er som regel den tiden man har til å være mest sammen, ikke nødvendigvis hver helg, men er man samboere er det naturlig å hvertfall tilbringe mer enn halvparten av helgene sammen. Bli med han hjem eller finn på noe hjemme hos dere. Om samboeren din ikke hadde hatt noen grunn til å bo i byen dere bor i (arbeid, skole?), tror du han likegodt hadde flyttet hjem? (siden han er der all fritid)
mee mee Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2006 takk for tipsene.. dette hjalp meg utrolig mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå