reiseglad Skrevet 12. februar 2024 #1 Del Skrevet 12. februar 2024 Dette ser spennende ut! Hvor tror du reisen går? Man får ikke vite det før man er i luften. Frister dette deg? Jeg har meldt min interesse😊 Blir spennende om jeg får være med: https://www.sas.no/special-offers/destination-unknown/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #2 Del Skrevet 13. februar 2024 Kult! Dette er noe jeg kunne ha gått for, hvis jeg hadde hatt flere bonuspoeng Anonymkode: e1895...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prebs Skrevet 13. februar 2024 #3 Del Skrevet 13. februar 2024 Jeg vurderte dette selv, men turen går jo fra Køben kl 0900 så da må jeg evt fly ned kvelden i forveien med hotell osv så jeg konkluderte med at det ble for kostbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #4 Del Skrevet 14. februar 2024 Høres jo spennende ut, men man kan jo være uheldig og dra til et kjipt sted… Passer dessuten ikke hvis man ikke bor i København… Anonymkode: 7c012...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 15. februar 2024 (endret) Nei, det vil jo påbeløpe ekstra utgifter for reise til/fra Køben, samt overnatting. Har bonuspoeng som jeg kan bruke på tilslutningsbillett. Men er ganske spennende likevel. Man vet ikke hvor reisen går før man er i luften. Har ikke hørt noe ennå, er spent😊 Endret 15. februar 2024 av reiseglad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #6 Del Skrevet 16. februar 2024 Tipper det er Brussel eller et annet shitty sted Anonymkode: 6d20a...bb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias001 Skrevet 16. februar 2024 #7 Del Skrevet 16. februar 2024 On 2/12/2024 at 5:18 PM, reiseglad said: Dette ser spennende ut! Hvor tror du reisen går? Man får ikke vite det før man er i luften. Frister dette deg? Jeg har meldt min interesse😊 Blir spennende om jeg får være med: https://www.sas.no/special-offers/destination-unknown/ Hørt rykter om at turen går til Russland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #8 Del Skrevet 16. februar 2024 Tobias001 skrev (1 time siden): Hørt rykter om at turen går til Russland Det må jo være innen Schengen siden man ikke trenger visum. Anonymkode: 5a252...244 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #9 Del Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 14.2.2024 den 2.45): Høres jo spennende ut, men man kan jo være uheldig og dra til et kjipt sted… Passer dessuten ikke hvis man ikke bor i København… Anonymkode: 7c012...aa4 Hvor mange kjipe steder har du egentlig vært? Jeg har vært i mer enn 50 land og kan ikke huske å ha sett mer enn ett sted jeg kan kalle kjipt. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tipper det er Brussel eller et annet shitty sted Anonymkode: 6d20a...bb7 Synes Brussel er en kjempefin by jeg ☺️ Prebs skrev (På 13.2.2024 den 3.45): Jeg vurderte dette selv, men turen går jo fra Køben kl 0900 så da må jeg evt fly ned kvelden i forveien med hotell osv så jeg konkluderte med at det ble for kostbart. Kommer jo an på utgangspunktet. Du rekker helt fint avgang kl. 9 fra CPH om du tar morgenflyet fra Oslo eller Trondheim. Sikkert andre større norske byer også. Anonymkode: 7fc48...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #10 Del Skrevet 16. februar 2024 Hørt rykter om at det er Firenze, men det er basert på tilgjengelige avganger fra CPH i 9-tiden på den gitte datoen. Håper jo at de har skjult det bedre enn som så Anonymkode: 8b0cf...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå