Gå til innhold

SAS og destinasjon unknown, hvor skal vi dra?

reiseglad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kult! Dette er noe jeg kunne ha gått for, hvis jeg hadde hatt flere bonuspoeng :)

Anonymkode: e1895...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte dette selv, men turen går jo fra Køben kl 0900 så da må jeg evt fly ned kvelden i forveien med hotell osv så jeg konkluderte med at det ble for kostbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo spennende ut, men man kan jo være uheldig og dra til et kjipt sted… Passer dessuten ikke hvis man ikke bor i København…

Anonymkode: 7c012...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det vil jo påbeløpe ekstra utgifter for reise til/fra Køben, samt overnatting. Har bonuspoeng som jeg kan bruke på tilslutningsbillett. Men er ganske spennende likevel. Man vet ikke hvor reisen går før man er i luften. 

Har ikke hørt noe ennå, er spent😊

Endret av reiseglad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tobias001 skrev (1 time siden):

Hørt rykter om at turen går til Russland

Det må jo være innen Schengen siden man ikke trenger visum. 

Anonymkode: 5a252...244

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.2.2024 den 2.45):

Høres jo spennende ut, men man kan jo være uheldig og dra til et kjipt sted… Passer dessuten ikke hvis man ikke bor i København…

Anonymkode: 7c012...aa4

Hvor mange kjipe steder har du egentlig vært? Jeg har vært i mer enn 50 land og kan ikke huske å ha sett mer enn ett sted jeg kan kalle kjipt.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tipper det er Brussel eller et annet shitty sted

Anonymkode: 6d20a...bb7

Synes Brussel er en kjempefin by jeg ☺️

Prebs skrev (På 13.2.2024 den 3.45):

Jeg vurderte dette selv, men turen går jo fra Køben kl 0900 så da må jeg evt fly ned kvelden i forveien med hotell osv så jeg konkluderte med at det ble for kostbart.

Kommer jo an på utgangspunktet. Du rekker helt fint avgang kl. 9 fra CPH om du tar morgenflyet fra Oslo eller Trondheim. Sikkert andre større norske byer også.

Anonymkode: 7fc48...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt rykter om at det er Firenze, men det er basert på tilgjengelige avganger fra CPH i 9-tiden på den gitte datoen. Håper jo at de har skjult det bedre enn som så :)

Anonymkode: 8b0cf...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...