Gå til innhold

Folk som gir stygge blikk på trening

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

M 32 her.
Trener på et ganske populært treningssenter i en av de store byene.
Har trent i 15+ år nå og er i ganske bra form.
Men her jeg trener nå er det en som alltid ser så stygt på meg. Satt ved siden av han på et apparat en dag, 
så glante han bare på meg. Så nicket jeg og smilte, og null reaksjon tilbake.
Han har gjort dette flere ganger.
Jeg så han trente med sin mor en dag, og mora så like hatsk på meg som han.
Han er vel rundt 30 tror jeg.

Kan det være en diagnose inne i bildet her? 
Har bare bodd i byen i noen år og kjenner nesten ingen.

Får ikke slike blikk fra noen andre. Alle er som regel hyggelig og grei å prate med og omgås.
Noen andre som har opplevd lignende?

Anonymkode: 2882e...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ja, treffer dem over alt 🙂 ikke noe å bry seg om. Det er han, ikke deg. Hvem avviser vel et hyggelig smil?

Anonymkode: 7acbe...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at han bare er i sin egen boble når han trener? Det er jeg også, enser egentlig ikke andre mennesker, selv om jeg sikkert ser på noen innimellom. Mulig andre tenker jeg ser sur ut, men jeg er uansett på trening for å trene. 

Litt unødvendig å legge opp til spekulasjon om diagnoser, bare fordi han ikke oppfører seg slik du mener har burde oppført seg.

Anonymkode: cf80f...26f

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart...

Anonymkode: 9e895...791

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener med moren sin og er 30? Da tenker jeg diagnose. 

Anonymkode: 1aefb...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert bare sjalu på at du er bedre trent eller noe sånt. Hvis du føler det skikkelig plagende: kanskje påpeke det i nøytral tone. "Hei. Jeg opplever det ubehagelig at du stirrer på meg hele tiden. Tror du at du kan kutte det ut og konsentrere deg om treningen?" Men det beste er nok å bare å ignorere han. Dette er hans problem uansett. 

Anonymkode: 93e53...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom jeg "stirrer" på noen på trening aå soner jeg bare helt ut. Du hadde ikke fått svar av meg heller.

Anonymkode: f50fe...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han er sikkert bare sjalu på at du er bedre trent eller noe sånt. Hvis du føler det skikkelig plagende: kanskje påpeke det i nøytral tone. "Hei. Jeg opplever det ubehagelig at du stirrer på meg hele tiden. Tror du at du kan kutte det ut og konsentrere deg om treningen?" Men det beste er nok å bare å ignorere han. Dette er hans problem uansett. 

Anonymkode: 93e53...884

Ja blir nok bare ignorering. Vurderer å bytte senter uansett, er så mye folk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.2.2024 den 17.07):

Kan det være at han bare er i sin egen boble når han trener? Det er jeg også, enser egentlig ikke andre mennesker, selv om jeg sikkert ser på noen innimellom. Mulig andre tenker jeg ser sur ut, men jeg er uansett på trening for å trene. 

Litt unødvendig å legge opp til spekulasjon om diagnoser, bare fordi han ikke oppfører seg slik du mener har burde oppført seg.

Anonymkode: cf80f...26f

Dette tenkte jeg og, er sånn selv på trening. Er i min egen verden, stirrer ikke da, men kan hende blikket er rettet den veien uten at jeg egentlig ser på en bestemt person. Jeg ser kanskje også sur ut, det har jeg ikke tenkt over fordi jeg er så fokusert på meg selv og treningen

Anonymkode: 7525f...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.2.2024 den 17.02):

M 32 her.
Trener på et ganske populært treningssenter i en av de store byene.
Har trent i 15+ år nå og er i ganske bra form.
Men her jeg trener nå er det en som alltid ser så stygt på meg. Satt ved siden av han på et apparat en dag, 
så glante han bare på meg. Så nicket jeg og smilte, og null reaksjon tilbake.
Han har gjort dette flere ganger.
Jeg så han trente med sin mor en dag, og mora så like hatsk på meg som han.
Han er vel rundt 30 tror jeg.

Kan det være en diagnose inne i bildet her? 
Har bare bodd i byen i noen år og kjenner nesten ingen.

Får ikke slike blikk fra noen andre. Alle er som regel hyggelig og grei å prate med og omgås.
Noen andre som har opplevd lignende?

Så lenge du oppfører deg normalt, rydder etter deg, vasker etter deg, ikke lukter vondt, så har du ditt på det tørre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjetter på at han bare er i sin egen boble og at du ser det du forventer å se fordi du har fått det for deg at akkurat han ser stygt på akkurat deg. (Og hvordan vet du at det var moren hans?).

Anonymkode: b3881...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...