Gå til innhold

Stigning på eggløsningstester

lotte123

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har gått på provera for å få mensen tilbake etter MA og skal forhåpentligvis få eggløsning denne uka 🤞 har hatt normale sykluser før, så håper det skjer igjen.. 

I følge app skal jeg få eggløsning torsdag/fredag (cd 13-14), men testen i dag var gaaanske svak. Kan den øke på disse dagene? Har tidligere hatt litt forsinket EL i forhold til det mappene sier, når jeg tenker meg om...

Noen som har vært i samme situasjon? 

Håper virkelig jeg får eggløsning, hvis ikke må jeg nok ta en ny runder med provera OG letrozol... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi det litt tid. Ikke følg app nå. App fungerer når syklus er normal. 

Anonymkode: e9a3f...0e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg stiger LH på formiddagen dagen før EL. Så min steg i dag som betyr at jeg har EL i morgen kveld. Så hvis du har EL torsdag/fredag ville ikke jeg forventet stigning før onsdag/torsdag.

Anonymkode: c4867...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kort LH vindu, så mine tester er så og si helt negative frem til dagen før første positive test - da kan jeg se strek. Får som regel første positive test på kvelden, neste formiddag og negativ igjen neste kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene90 skrev (2 minutter siden):

Jeg har kort LH vindu, så mine tester er så og si helt negative frem til dagen før første positive test - da kan jeg se strek. Får som regel første positive test på kvelden, neste formiddag og negativ igjen neste kveld. 

Skjønner 😊 min var "veldig" negativ, så håper jo den stiger de neste dagene. Men forstår jo egentlig at det kan ta lengre tid enn normalt, da det er min første syklus. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotte123 skrev (Akkurat nå):

Skjønner 😊 min var "veldig" negativ, så håper jo den stiger de neste dagene. Men forstår jo egentlig at det kan ta lengre tid enn normalt, da det er min første syklus. 🤷‍♀️

Ta det en dag av gangen 👍 Tålmodighet er nok eneste løsning her 🤞🌹  Og som andre skrev - app bør ikke stoles på når syklus ikke er stabil. Fint til å dokumentere og følge med, men prognosene vil ikle være korrekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor forskjell i dag 🤩

Eggløsning i morgen kanskje? 

IMG_20240214_070521_edit_3312883530490839.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...