Polluela Skrevet 2. februar 2006 #21 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Aco har visst 4. For øvrig så synes iallfall JEG det er fint å lukte tilnærmet ingen ting i stedet for å lukte Dr. Greve-parfyme (i tillegg til at jeg lukta ellers også, fordi såpa iallfall ikke var noe bra på meg). Endret 2. februar 2006 av Littlest Angel
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #22 Skrevet 2. februar 2006 Jeg har fulgt med på forumet her i lange tider og intimsåpe-diskusjonen har ofte vært oppe. Veldig mange er kritiske til Dr. Greve og sier den har feil ph, men den har jo bare 3,5. Jeg lurer derfor på om de som uttaler seg om dette kan si noe om hva som ellers er feil med den? At Asan ikke er så gunstig kan jeg tro på, for den har vel ph 5 eller noe. ← Folk er sikkert forskjellige, men jeg pleier å bruke Dr. Greves og er veldig fornøyd. Har aldri infeksjoner av noe slag, og lukter som det skal. Asan kan jeg ikke bruke; da blir jeg stadig sår. Lactacyd mener jeg å huske at funker ok på meg også. Kan skjønne det om man reagerer på parfymen, enten lukta eller overfølsomhet for selve stoffene, i Dr. Greves, selv har jeg ikke noe problem med det.
mito Skrevet 2. februar 2006 #23 Skrevet 2. februar 2006 Herregud for en grisegutt denne doktor Greve må ha vært.
Hu i Svingen Skrevet 2. februar 2006 #24 Skrevet 2. februar 2006 Jeg tåler heller ikke Dr. Greves, den har for mye såpestoffer og parfyme i seg. Er fornøyd med Lactacyd jeg.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #26 Skrevet 4. februar 2006 Dr.Greves intimvask er såpefri. PH 3,5.
Cathie Skrevet 5. februar 2006 #28 Skrevet 5. februar 2006 Min gynekolog sa at intimsåpe ikke var bra siden den uansett PH forstyrret miljøet der, at man bare skulle skylle godt med vann..
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #29 Skrevet 9. februar 2006 De som ikke tåler å bruke intimvask får bare la være å bruke det da. Og bare skylle med vann. Herregud,det er da ikke noe verre enn det.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #30 Skrevet 11. februar 2006 Dr.Greves intimvask er såpefri. PH 3,5. ← Tror noe av diskusjonen rundt Dr. Greve er hvorvidt det er _sant_ eller ikke at den har ph 3,5. Ei jeg kjenner utdannet seg som hudpleier/massør/diverse, da testet de ph på sepene på skolen, og fant ut at flere etiketter regelrett løy! En av disse var dr. Greve. (Grisegutt eller ikke )
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #31 Skrevet 12. februar 2006 Tror på det som står på flaska jeg. Det er jo meget strengt det der så. Og jeg har aldri brukt en intimvask som er så bra før. Prøvde meg på asan igjen for en stund siden,men måtte bare gå tilbake til Dr.Greve igjen. Så den har nok noe for seg. Men det er jo selvfølgelig smak og behag, Og vi er jo forskjellige der nede og. Gudskjelov.
monkeyfairy Skrevet 13. februar 2006 #32 Skrevet 13. februar 2006 Og har du en unormal lukt kan det være et tegn på f.eks. sopp. ← Hvordan vet man om man lukter normalt da....om man ikke har snust rundt på andre sine tisser? :klø:
Ibenholt Skrevet 16. februar 2006 #33 Skrevet 16. februar 2006 (endret) Noen som vet hvilken ph det er i vanlige babyservietter? Og hva vil det ha å si om man bruker de til underliv? Endret 16. februar 2006 av Lanalia
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2006 #34 Skrevet 16. februar 2006 Asan sine intimservietter funker fint. ← Liker dem jeg også, men har gått over til Aco siden istedenfor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå