AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #21 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 5.55): Nei det gjør de ikke. Men om de nye som flytter inn gjør noe om jeg kun lar halve stå igjen, altså 8000? Er vel hærverk og ubetalte mnd som vil dekke det opp. Men i og med at mine tre år her har vært plettfri så kan det muligens gå? Anonymkode: d3175...75e Klart det kan hende at de nye eierne bare ønsker en måneds depositum, men det er lite sannsynlig. Det er mer sannsynlig at de vil ønske tre måneders depositum. Ville absolutt ikke satset på at dette vil frigjøre penger til konfirmasjon, TS. Hvis jeg hadde vært utleier, hadde jeg helt klart krevd minst to mnd depositum, uavhengig av din historikk. Anonymkode: d1adc...c45
Melus Skrevet 16. februar 2024 #22 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så jeg har mulighet til å gå å hente for så sette tilbake om så skulle vært? Er det ikke noe de jeg leier av som må ha kontroll på da? Anonymkode: d3175...75e En depositumskonto skal stå i ditt navn, men den er låst slik at verken du eller huseier kan ta ut pengene under leieforholdet. Hvor mye ny huseier vil ha i depositum er det kun de som vet, men jeg tipper de ønsker minst to måneder. Én måned er veldig lite hvis noe skulle skje. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå