AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Skrevet 12. februar 2024 Jeg har vært hos legen i dag og fått strikk på mine tre. Han sa at det ville være vondt en 30 minutters tid. Jeg hadde så vondt at jeg vred meg i smerter og satt i bilen å vred meg og svetta og stønnet av smerter hele veien hjem. Tok 3 paracet med en gang jeg kom hjem. Men jeg slapper fremdeles ikke helt av i kroppen med 1500 mg. Det er snart to timer siden jeg kom hjem. Jeg skal på jobb 17.00. Om 2 timer. Jeg vasker to barnehager. Jeg synes det er merkelig at jeg ikke har fått sykemelding. Hva skal jeg gjøre??? Skal jeg kanskje ringe lege å få sykemelding for i dag eller bare tvinge meg på jobb?? Jeg stolte på at det skulle gå over fort Anonymkode: 3491c...6a2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #2 Skrevet 14. februar 2024 satt strikk på mine den 6. feb. Smertehelvette uten like, akkurat som du beskriver. Nå en uke senere har jeg fortsatt smerter der nede, kan ikke sitte helt vanlig, konstant følelse av at jeg må på do, og når jeg først setter meg på do så gjør det vondt å få ut noe. har begynt med hemoroidekrem i håp om at det kan dempe de litt... Anonymkode: 2a60b...3f5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #3 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): satt strikk på mine den 6. feb. Smertehelvette uten like, akkurat som du beskriver. Nå en uke senere har jeg fortsatt smerter der nede, kan ikke sitte helt vanlig, konstant følelse av at jeg må på do, og når jeg først setter meg på do så gjør det vondt å få ut noe. har begynt med hemoroidekrem i håp om at det kan dempe de litt... Anonymkode: 2a60b...3f5 Huff stakkars deg håper du bare kan være hjemme å slappe av. Da hadde jeg sykemeldt meg. Dette er nå 2 dager siden jeg var hos legen. Jeg har ikke vondt lenger nå. Mye av de smertene jeg hadde etter inngrepet var luft som legen blåste opp i tarmen min. Jeg hadde sikkert fått bobler langt oppi tarmene. Så etter jeg hadde fått det ut så ble jeg mye bedre. Hadde sykt vondt i magen. Føltes som grusomme mensensmerter. Ts Anonymkode: 3491c...6a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå