Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #41 Skrevet 6. februar 2006 jeg får damer til å få det i allefall. ← Jammen så forklar da...............ikke bare sleng ut noe sånt...........
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #42 Skrevet 7. februar 2006 Hvordan faker man som kvinne egentlig en sprutorgasme??
Night Owl Skrevet 8. februar 2006 #43 Skrevet 8. februar 2006 Hvordan faker man som kvinne egentlig en sprutorgasme?? ← Det var da ingen som snakket om sprutorgasme.. Man kan da fint få orgasme uten å sprute. Jeg får heller ikke vaginal orgasme, men som flere her, lever jeg i håpet og øver mye
DrDexter Skrevet 16. februar 2006 #45 Skrevet 16. februar 2006 2 ganger har det skjedd, og til dere gutter som tror man må ha 20 cm for å få til dette la meg avise faktum. For meg og dama mi har vi oppnådd det begge ganger ved at jeg løfter beina hennes langt bak mot hodet mens jeg prøver å la penis gni mot undersiden av klitoris, det er her g-punktet ligger og stimulering av denne vil lettere føre til vaginal orgasme. Det er viktig å ha en veldig hard/stiv penis for dette, lengden er ikke nødvendigvis viktig. og også viktig å prøve å ikke dytte den langt INN (ned), men heller prøve å løfte penis opp mens du er inne i henne, håper dette hjelper
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå