Gjest 2324 Skrevet 1. februar 2006 #21 Skrevet 1. februar 2006 Nei, og det gjør meg i grunn fint lite.. Trives med den orgasmen jeg får jeg, skulle jeg slå til med en vaginal orgamse en gang er ikke det å forakte, men ikke noe jeg jobber bevisst med.
Floja Felíz Skrevet 2. februar 2006 #23 Skrevet 2. februar 2006 Nei, men så mange andre så lever jeg i håpet, og koser meg med den orgasmen jeg får i mellomtiden.
Shanka Skrevet 2. februar 2006 #26 Skrevet 2. februar 2006 Jeg har ikke fått vaginal orgasme, men det er JÆVLIG godt å bli stimulert der, så jeg synes det er litt rart at det ikke går.. Men det kommer kanskje med tiden, har ikke nådd min seksuelle toppalder
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #27 Skrevet 2. februar 2006 ikke vaginal eller klitoris orgasme faktisk. (begge deler med vibrator men det er ren kriseløsning siden jeg ikke kommer ved hjelp av min kjære.) Har aldri opplevd å komme med noen mann og er drittlei på 13nde året som seksuellt (meget) aktiv. Ja, ja,-heldig mange av dere
hecuba Skrevet 2. februar 2006 #28 Skrevet 2. februar 2006 Nei.. Men jeg tror jeg har vært litt nære... Fikk tårer i øynene og pusevansker(på en behagelig måte).. Dersom den følelsen kan nå et klimaks, sier jeg ikke nei.. *håpe og krysse fingrene*
Gjest -eline- Skrevet 2. februar 2006 #29 Skrevet 2. februar 2006 Nope, men jeg (tror) jeg har vært veldig nære ved flere anledninger, det bare kommer ingen topp... menmen, stresser ikke med det, får noen veldig kraftige klittorgasmer så da klager jeg egentlig ikke
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2006 #31 Skrevet 3. februar 2006 Ja, ingen problemer med det lenger..
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #32 Skrevet 5. februar 2006 jeg får damer til å få det i allefall. ← Heh... Tror du ja, er du klar over hvor gode vi damer er til å simulere om mannen er dårlig i senga eller? Det er mange som gjør det, må få elendigheten til å ta slutt en gang og.....
Gjest Jalileh Skrevet 5. februar 2006 #33 Skrevet 5. februar 2006 Heh... Tror du ja, er du klar over hvor gode vi damer er til å simulere om mannen er dårlig i senga eller? Det er mange som gjør det, må få elendigheten til å ta slutt en gang og..... ← Jasså...så du er en av de som faker? Stakkars fyren din... Jeg faker ikke. Det er dårlig gjort syns jeg.
Gjest lightswitch Skrevet 6. februar 2006 #34 Skrevet 6. februar 2006 Jasså...så du er en av de som faker? Stakkars fyren din... Jeg faker ikke. Det er dårlig gjort syns jeg. ← Jepp, faking slår tilbake på dere selv.
superlatyv Skrevet 6. februar 2006 #35 Skrevet 6. februar 2006 jeg får damer til å få det i allefall. ← Propria laus sorbet selvros stinker. Det er ikke mannen sin ekpserise som gir kvinner får vaginal orgasme. Ikke for at jeg er noen ekspert, men dette er enten medfødt eller noe kvinner kan trene seg til å få.. ? Men, en mann med fingerferdighet kan gi en kvinne gpunkts orgasme
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #36 Skrevet 6. februar 2006 Ja, det får jeg.. men ikke alltid. Det må liksom den rette stillingen til.
Gjest saxo Skrevet 6. februar 2006 #37 Skrevet 6. februar 2006 Ja, jeg får alltid vaginal orgasme ved sex, opptil flere ganger. Men jeg har større problemer med å få klitorisk orgasme. Får det alltid når jeg er alene, men ikke sammen med den jeg har sex med. Gjør meg ingenting siden jeg får så mange vaginale orgasmer. Som en annen her nevnte, så kan man trene seg opp til å få orgasme. Jeg har onanert siden jeg var 10-12 år, og kjenner min egen kroppen veldig godt. Vet akkurat hva som skal til for å få orgasme. Virker som jeg får veldig lett orgasme da, men er glad for det.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #38 Skrevet 6. februar 2006 Nei, og det gjør meg i grunn fint lite.. Trives med den orgasmen jeg får jeg, skulle jeg slå til med en vaginal orgamse en gang er ikke det å forakte, men ikke noe jeg jobber bevisst med. ← Samme her.
Tekumseeh Skrevet 6. februar 2006 #39 Skrevet 6. februar 2006 Jeg er så heldig at jeg har ei som får dette til. Men de som ikke får det til, må fortelle hvordan de vil ha det, i stedet for å feike. Og så når det var sagt, et lite visdomsord: 'Sex er så mye mer enn orgasmen.' Stolt av at jeg kom på det selv......, eller.... gjorde jeg det... Og for oss gutta er det mye mer før orgasmen, etterpå er det heller slunkent.... Men nå ble det bare tull igjen.
Gjest Lompa Skrevet 6. februar 2006 #40 Skrevet 6. februar 2006 godt sagt. bare at enkelte ting ofte funker bedre i teori enn i praksis. Han gjør akkurat det jeg har sagt må til, likevel funker det ikke alltid, og da hender det jeg faker. Noen ganger bare stopper jeg ham og så fortsetter vi med noe annet. Nyter det alltid likevel, men misunner litt de damene som får orgasme så lett som bare det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå