AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Skrevet 12. februar 2024 Hei igjen. Har ett siste spørsmål, skal ikke komme med noe «incel» greier. Om personlighet er det viktigste i en partner, hvordan kan jeg gjøre den mer attraktiv? Folk sier til meg at det er forskjell på en fin personlighet i en venn, og i en partner, men på hvilken måte. Folk sier hele tiden at jeg er morsom, og har en bra personlighet, men jeg har fortsatt ikke nubbsjans på noen. Hva gjør jeg feil? Folk sier jeg må ha hobbyer, men jeg har jo det. Trening, kampsport og fitness er de tingene jeg virkelig brenner for. Har tenkt å ta utdanning innenfor bevegelsesvitenskap, så det er gnisten i livet. Folk sier da at det er uattraktivt og at det er «feil hobbyer» og at jeg må finne andre ting, men det er nettopp det jeg kun er flink til. Har prøvd andre ting, er trommis feks, men trening og slikt gir meg en helt annen glede. skriver dette fordi jeg føler jo meg ganske ensom, og jeg vil forbedre meg slik at jeg kanskje en gang i tiden har sjans på noen. Men i min erfaring, har det alltid vært hvordan jeg ser ut som har vært problemet. Men jeg skal gi personligheta mi en upgrade, men hvor starter jeg? Anonymkode: 283b8...a82
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Skrevet 12. februar 2024 Det er sannsynligvis ingenting feil med personligheten din og hvis det er det, så er det oppdragelsen det er noe galt med. I så fall må du søke opp kilder som kan lære deg folkeskikk, hvordan behandle damer, ta vare på deg selv og folka dine osv. Men jeg antar at det ikke er på disse områdene du har problemer. Den største feilen mange menn gjør er at de behandler damene som en venn og ikke kjærestemateriale. Og så blir de overrasket over at de blir friend zonet.. En annen feil mange menn gjør er å bli eiesyke og tror kjæresten er noe de eier og har råderett over. Det er bare sykt og stygt. Men regner med du ikke er en av dem. En jente er et fritt menneske og du må gjøre deg like mye fortjent til hennes kjærlighet som motsatt. Og da nærmer vi oss poenget. Hvordan forventer du at en jente skal være overfor deg? - på samme måte som hun er overfor kompisene dine? Nei.. Du ønsker at hun skal behandle deg anderledes, ikke sant? Tulle, flørte, erte, vise omtanke, berøre deg. Vise deg og resten av verden at du er spesiell, vil du ikke? Men i starten kanskje hun er litt ekstra ertende, utfordrende, vippe deg litt av pinnen. Gi deg glitt ekstra varm oppmerksomhet.Mye av dette skjer helt ubevisst. Men tenk på det. Så hva vil vekke følelser hos henne da? At du skravler om vanlige ting? Behandler henne akkurat som alle andre? At du er hyggelig? - Det er du vel mot alle, håper jeg! (ellers har du et større problem og null sjans hos jentene). Nei. Hun vil oppleve noe ekstra. Litt glimt i øyet, mitt maskulin energi, flørt, litt banter (men ikke gå over streken), litt hard to get (men ikke helt asshole), hvis du erter osv så kom alltid med et smil og et glimt i øyet. Ikke la henne henge der i usikkerheten. Ikke mas på henne hele tiden. Ha is nok i magen til å kunne la vær å gnåle en dag eller to. Løper du etter henne som en hjemløs kattunge så er det turn off. Tekster du henne flere ganger om dagen helt unødvendig så er det litt psycho. Alt dette, og mye mer, handler om å slappe av, være trygg på deg selv og holde en tydelig flørtende tone med den du synes er spesiell og behandle alle andre som venner. Har ikke noe med personlighet eller riktig hobby å gjøre. Anonymkode: 8dc9e...c29 1 1
Høhf Skrevet 12. februar 2024 #3 Skrevet 12. februar 2024 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er sannsynligvis ingenting feil med personligheten din og hvis det er det, så er det oppdragelsen det er noe galt med. I så fall må du søke opp kilder som kan lære deg folkeskikk, hvordan behandle damer, ta vare på deg selv og folka dine osv. Men jeg antar at det ikke er på disse områdene du har problemer. Den største feilen mange menn gjør er at de behandler damene som en venn og ikke kjærestemateriale. Og så blir de overrasket over at de blir friend zonet.. En annen feil mange menn gjør er å bli eiesyke og tror kjæresten er noe de eier og har råderett over. Det er bare sykt og stygt. Men regner med du ikke er en av dem. En jente er et fritt menneske og du må gjøre deg like mye fortjent til hennes kjærlighet som motsatt. Og da nærmer vi oss poenget. Hvordan forventer du at en jente skal være overfor deg? - på samme måte som hun er overfor kompisene dine? Nei.. Du ønsker at hun skal behandle deg anderledes, ikke sant? Tulle, flørte, erte, vise omtanke, berøre deg. Vise deg og resten av verden at du er spesiell, vil du ikke? Men i starten kanskje hun er litt ekstra ertende, utfordrende, vippe deg litt av pinnen. Gi deg glitt ekstra varm oppmerksomhet.Mye av dette skjer helt ubevisst. Men tenk på det. Så hva vil vekke følelser hos henne da? At du skravler om vanlige ting? Behandler henne akkurat som alle andre? At du er hyggelig? - Det er du vel mot alle, håper jeg! (ellers har du et større problem og null sjans hos jentene). Nei. Hun vil oppleve noe ekstra. Litt glimt i øyet, mitt maskulin energi, flørt, litt banter (men ikke gå over streken), litt hard to get (men ikke helt asshole), hvis du erter osv så kom alltid med et smil og et glimt i øyet. Ikke la henne henge der i usikkerheten. Ikke mas på henne hele tiden. Ha is nok i magen til å kunne la vær å gnåle en dag eller to. Løper du etter henne som en hjemløs kattunge så er det turn off. Tekster du henne flere ganger om dagen helt unødvendig så er det litt psycho. Alt dette, og mye mer, handler om å slappe av, være trygg på deg selv og holde en tydelig flørtende tone med den du synes er spesiell og behandle alle andre som venner. Har ikke noe med personlighet eller riktig hobby å gjøre. Anonymkode: 8dc9e...c29 Har aldri opplevd det der egentlig. Har aldri opplevd at noen har flørta med Meg, og når jeg har prøvd å flørta med noen har det bare blitt brekkelyder og latter. Litt lei tbh. Endret 12. februar 2024 av Høhf
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #4 Skrevet 12. februar 2024 Men ja, jeg skal ha det i bakhodet. Problemet mitt er at jeg blir approacha av veldig mange forskjellige damer, men det er alltid bare på en vennskapelig måte. Virker som at damer har lett for å snakke med meg av en eller annen grunn. Tror jeg vet omtrent alle «jentehenmelighetene» til venninne mine som de aldri sier til noen de er interesserte i. Føler nesten de ser på meg som den «gaye bestevennen». Er jo ganske maskulin så synes det er rart egentlig, er 70 kg med ren muskel omtrent , er jævlig kort da. Men er lei av at folk kommenterer på hvordan jeg ser ut hele tiden, har begynt p bry meg mindre, men man føler jo liksom at man ikke strekker til. Det verste er følelsen av at man ikke strekker til, og at man ikke kan gjøre noe med det. Anonymkode: 283b8...a82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå